Kierukan poisto

Anonyymi

Hei osaako joku vähän neuvoa kun multa ens viikolla poistetaan kuparikierukka keskiviikkona ja uutta ei laiteta eli ehkäisyä ei ole. Mutta harrastin eilen vielä suojaamatonta seksiä ja Ke poistetaan kierukka niin. Kysynkin että onks vaarana tulla sitten raskaaksi vielä. Ja tarviiko tästä sanoa siellä kun se poistetaan. Tarviiko jonkun jälkiehkäisyn sitten?

6

1750

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kai jotenkin hoidat ehkäisyn sen jälkeenkin, kun kierukka on poistettu. Tarvettahan näyttää olevan.

Sinun on varmasti ihan hyvä sanoa, milloin olet viimeksi ollut yhdynnässä. Ammattilaiset osaavat sitten sanoa, miten juuri sinun tapauksessa on viisasta menetellä. Tai sitten pyrit vielä lykkäämään kierukan poistoa viikolla.

• Anonyymi

Meinasin just sanoa että aloittaja kertoo ettei ole tarvetta ehkäisylle ja heti sen jälkeen kertoo suojaamattomasta yhdynnästä.Aika ristiriitaista vai halusika hän vain vielkerran vielä kokea seksiä ennen kuin alkaa selibaattiin.

Mä suosittelen myös sukupuolitautitestejä jos ei ole oma kumppani.

Jälkiehkäisy ei ole sinulle jatkossa hyvä tapa ehkäisyyn koska niitä ei voi napsia joka kerran kun olet ollut suojaamattomassa yhdynnässä.

• Anonyymi

En omasta tahdosta sitä poista vaan kun epäillään että se kierukka aiheuttaa kovia vatsakipuja ja suolisto vaivoja. Näin sanoo lääkäri, vähän ihmetyttää kun se kierukka on ollut jo useamman vuoden ja se nyt aiheuttaisi tommosia oireita.
      Kumilla hoidan ehkäisyn sen jälkeen. Niin kauan kun selviää mistä noi kivut johtuu. Että saanko kierukan takas.
      Luin vaan että jos viikkoa ennen kierukan poistoa on yhdynnässä niin on raskaus vaara olemassa

• Anonyymi

Kannattaa ehkä uskoa, mitä luit, jos kirjoitus on asiantuntevan käsialaa.

• Anonyymi

Onks kellään kokemusta että voiko kierukka sitten aiheuttaa tuollaisia oireita vatsan puolelle?

• Anonyymi

Minulla on myös n.2v Mirena hormonikierukan laiton jälkeen ollut toistuvasti pahoja vatsakipuja ja suolisto-oireita (ripulia, kramppeja, tuntuu kuin olisi kahden viikon kuukautiskivut).. En osannut ihmetellä asiaa koska vastaavia oireita on ollut aikaisemminkin viljayliherkkyyden vuoksi mutta olen ollut viljatonkin pari vuotta. Nyt olen menossa vihdoin Terveystalolla kierrukan poistoon. Hinnastoa en löytänyt mistään enkä halua enää odotella jonossa kuukausia julkiselle puolelle vaan kierrukka lähtee Tänään!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      318
      7464
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      66
      2156
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1827
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1372
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1277
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1241
    7. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1220
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      55
      1151
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1081
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      290
      1019
    Aihe