EI YHTÄÄN, koska Kihniössä ei kohta asu ketään.
Montako kihniöläistä on sote-valtuustossa?
18
2845
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus ottaa kaksi kalaa ja viisi leipää murtaa leivän ja antaa siitä opetuslapsille ja muille ei jäänyt mitään joten toisten pitää lähteä muualle.
- Anonyymi
Kyllä tämä edustajien puute on vähän laajempikin ongelma.
- Anonyymi
Nämä oli kokoomuksen juhlat. Miksi ei kihniöläiset äänestäneet omaa kokoomuslaistaan vaan kaikenlaisia muita puuron maiskutelijoita?????
- Anonyymi
Sotevaltuustosssa on toisenkin näköisiä ei samannäköiset suvaitse sellaista
- Anonyymi
Ceton olisi pitänyt olla ehdokas...
- Anonyymi
Häppää lissää tarvis saada ja vaikka pesääkin
- Anonyymi
Voisi olla hyväkin asi ettei kihniöstä ole edustajaa, koska sekaisin on muutenkin ne sopimukset naapuri kaupungin kanssa.
- Anonyymi
Tuskin Kihniön syystä!
- Anonyymi
Tuntuu siltä, että Parkanolla on sekaisin sopimukset vähän kaikkien sote- toimijoiden kanssa, loppunätös Pihlajalinnan kanssakin vielä odottaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin Kihniön syystä!
Kihniöt ei sotessa vaan saluunassa
- Anonyymi
Parkanon tk: ssa ollaan ainakin sekaisin kun usutetaan perättömillä ilmiannoilla poliisin likaisen toiminnan joukot Kihniöön hajottamaan kaikessa rauhassa kotonaan asuvan vanhan miehen kotia.
- Anonyymi
Jeesus ottaa tämän asian vielä käsittelyyn ja selvittää pahan juuret hän saattaa edesvastuuseen ja langettaa haluttomuuden ja kauhean kuivuuden ja miähillä esiintyy lerputtelua ja huonoa seisovaisuutta.
- Anonyymi
Tämähän vasta olikin pimeää jutskaa!
- Anonyymi
Miksi ei asu KihniöLLÄ kohta ketään?
- Anonyymi
Jeesus on tuova kihniölle maahanmuuttajia ja muita pakolaisia joten kyllä siellä populaatio säilyy se on eri asia kuka elättää heidät. Voivat olla valtion vuokralaisia hekin niinhän ovat nykyisinkin kihniöläiset.
- Anonyymi
Kihniöläisiä ei pitäis päästää mihinkään valtuustoihin
- Anonyymi
Miksi kihniöläiset kuksii toisiaan ja haukkuvat ja solvaavat toisia??? Miksi jotkut rattijuopot saavat kirkoilta avustusta kun taas toiset eivät. Sama on tyäpaikoilla.
- Anonyymi
Hyvä kysymys..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086