Mikä on paras vaihtoehto Spotifylle?

Anonyymi

Spotify on joutumassa boikotin kohteeksi ja rokotevastaiset hörhöt saarnaavat sen podkasteissa ties mitä taikauskoa.

On siis aika etsiä parasta vaihtoehtoa. Onko kokemuksia muista MUSIIKIN suoratoistopalveluista? (Podcasteja löytyy hyvin muualtakin). Artistivalikoima ja laatu ratkaisee.

Ehdotuksia?

25

354

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En tiedä. En käytä Spotifyta enkä muitakaan suoratoistopalveluja. Kuuntelen musiikkia vanhanaikaisesti radiosta tai cd-levyiltä.

• Anonyymi

Olisipa joku Suomalainen suoratoistopalvelu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olisipa joku Suomalainen suoratoistopalvelu.

YLE areena?

Tai jos haluat täysin ilmaisen suoratoistopalvelun niin parkkeeraa fillaris jonku moskeijan kupeeseen sen kajareista tulee suoratoistoulinaa useemman kerran päivässä aina kun on aika rukoilla meteorikiveä kohti! 👍🏾

• Anonyymi

Ongelma on se, että kaikki nuo muut ovat digijättien omistamia.

Amazonilla ja Applella on omat musiikkipalvelut ja Google (tai Alphabetin) omistaa Youtuben.

Sitten on Deezer ja Napster, mutta niistä ei ole mitään kokemuksia.

• Anonyymi

Spotifyn pitää olla musiikkia varten eikä mitään hörhöpuheiden pitäjiä varten. Pelkäänpä, että artistien pako jatkuu, jollei aivopesijöitä poisteta pian.

• Anonyymi

Nyt saat vastaukseksi salaliittohörhöiltä foliohattukanavia

• Anonyymi

Osta musiikkisi cd-levyinä.
      Silloin sinulla on jotain ihan oikeaa tavaraa, joka ei katoa kun joku nettipalvelu vetää töpselinsä irti seinästä.

• Anonyymi

Itse lopetin Spotifyn eilen ja siirryin Deezeriin ja Pandoraan. Pandoraan tutustuminen on vielä vaiheessa mutta Deezeriä voin suositella lämpimästi. Se maksaa 11 egee kuussa mutta yksi ilmaiskuukausi. Alussa voit valita rajattoman määrän suosikkejasi profiloidaksesi kanavaasi ja sitten saat soittolistoja sulle profiloituna. Kuuntelen juuri yhtä sellaista ja äänenlaatu onj parempi kuin Spotifylla.

Pandora ei toimi Suomessa mutta sopivalla VPN-ohjelmistolla esim. F-Secure Freedomella jonka saat verkkokauppa.com:ista voit kiertää maarajoitukset.

• Anonyymi

Toi Deezer kiinnostaisi minuakin koska käsittääkseni sieltä voi ladata musiikkia koneelle pakkaamattomassakin formaatissa. Maksaako parempi formaatti sitten jotain extraa niin en tiedä. Kuinka hyvin deezeristä löytyy suomenkielistä musiikkia on myös kysymysmerkki minulle.

• Anonyymi

Itse otin Spotifyn tämän tapauksen herättämänä, kuten miljoonat muutkin.

• Anonyymi

Ojasta allikkoon? :P

Pandorasta ei toki löydy Joe Rogan podcasteja. Sieltä löytyy vallan JOE ROGANIN RADIOKANAVA! :D :D

• Anonyymi

Oma suositus vanhemman musiikin osalta: Lainaa tai osta CD - muodossa ja rippaa siitä laitteeseesi mp3 - muotoon hyvällä resoluutiolla. Näin musiikkisi kulkee mukanasi eikä sen kuuntelu vaadi nettiyhteyttä. Kirjastoilla on yllättävän hyviä valikoimia CD - muodossa olevaa musiikkia.

Huonompilaatuisena musiikkia voi downloadata Youtubesta esimerkiksi youtube-dl avulla. Omalle laitteelle kerätty musiikki on jatkossakin siirrettävissä uudelle laitteelle eikä sen kuuntelu lopu jos palvelu pistää pillit pussiin.

Neil Young ja nyt myös Joni Michell ovat oikealla asialla kieltäessään musiikkinsa käytön Spotifyssä. Spotify tekee nykyään rahaa levittämällä haittaa aiheuttavaa disinformaatiota joten se on muuttunut myrkylliseksi palveluksi.

• Anonyymi

Näinhän se on.

• Anonyymi

Näinpä olen rippaillutkin jo 20v.

Paitsi kirjastot niin t o r e n t löytyy hyvin musatiedostoja enimmäkseen mp3 mutta myös flac muodossa. Vpn pitää vaan olla.

Mp3 suosittelen convertoinnis V1 laatua. Itse en huomaa eroa V0aan. Kääntäjä lame.exe.

Jos ei tarvitse olla mp3 niin m4a formaatti on ainakin minun mielestäni paremman kuulonen. Convertointi tvbr noin 200kbs oliko 95 se laatu optio en muista ulkoa. Applen kääntäjä.

Jos pieneen tilaan haluaa pakata niin sitten opus 128kbs. Mutta opus ei soi niin hyvin kuin edelliset.

Ohjelmat windows koneella eac cdn rippaukseen ja convertointiin sekä kuunteluun foobar2000. Tagit kuntoon mp3Tag ohjelmalla.

• Anonyymi

Kuka olisi uskonut että äärivasemmistolaiset vanhukset Neil Young ja Joni Michell ryhtyvät ylikansallisten lääkefirmojen lähettiläiksi niiden valheisiin uskoen. Monen piikitetyn lapsen henki jää näiden tyhjäpäiden vastuulle.

• Anonyymi

Youtube! 👍🏾

Siel ei ole rokotevastaista shaibaa ollenkaan!

Vannon, käsi sydämellä!

Ja vain vähäpätöisellä 11,99 € kuukausimaksulla kykenet katsomaan rokotemyönteistä shaibaamme täysin mainoskatkoitta! 👍🏾 :)

Tv: Pichai Sundarararararajajan

• Anonyymi

Eikai sinun urpo ole pakko kuunnella sitä mitä et halua? Vai oletko niitä fasisteja, jotka haluavat kieltää muilta sellaisen sisällön mikä ei sovi omaan maailmankuvaan? Mikä narsisti.

• Anonyymi

Eiku wokettajille cancelointi on aivan yhtä elintärkeää kuin midi-chlorean jedi-ritareille! 👍🏾

Toisaalta reaalimaailmassa eläville, ei ollenkaan elintärkeää, tai edes tärkeää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku wokettajille cancelointi on aivan yhtä elintärkeää kuin midi-chlorean jedi-ritareille! 👍🏾

Toisaalta reaalimaailmassa eläville, ei ollenkaan elintärkeää, tai edes tärkeää.

Usein täällä on saanut yllättyä kuinka suureen ääneen kommunisteja joka pusikossa näkevät eivät pidä yhtään kapitalismin yhdestä peruskivestä, asiakkaan oikeudesta äänestää jaloillaan.

• Anonyymi

En kyllä tajua miksi pitää käyttää suoratoistoa. Saahan radiokanaviakin yllin kyllin kännykkäänkin ja kuulee mainiosti korvanapeilla. Radiokanavissakin on useanlaisia vaihtoehtoja musiikkiin ja joskus olisi nuortenkin hyvä kuunnella muutakin kuin sitä suoratoistolta tulevaa.

• Anonyymi

Mainokset ja lässytys radiossa vituttaa

• Anonyymi

😂🤣😅 jotain uutta uskonnollisuutta ehkä

• Anonyymi

Todella mielenkiintoista. Samat henkilöt, jotka ovat vaatimassa kovaan ääneen tehokasta ja kattavaa sensuuria, moittivat Kiinan ja Pohjois-Korean sensuuria. Meidän sensuuri hyvä, teidän sensuuri paha.

• Anonyymi

Parhaan palvelun löytäminen on työlästä mutta sinänsä helppoa, se on se jolta löytyy The Audince - Alive&Kickin'&Screamin'&Shoutin CD vuodelta 2005.

Kun viimeksi tarkistin ainakaan Spottifyssä tai Deezerissä ei tuota CD:tä ollut. Muista en ole ehtinyt tai pystynyt tarkistamaankaan, joten jos joku tuon CD:n jostain palvelusta löytää niin kertoisitko siitä täällä.

• Anonyymi

The Audince - Alive&Kickin'&Screamin'&Shoutin CD vuodelta 2005. ei tuo vaan tämä:
        The Audience - Alive&Kickin'&Screamin'&Shoutin CD vuodelta 2005.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5096
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3626
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      33
      3006
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2985
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2906
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      135
      1669
    Aihe