Rokotetuilta on löydetty pitkiä matomaisia hyytymiä verisuonista:
https://rumble.com/vtfsvx-embalmers-find-veins-and-amp-arteries-filled-with-never-before-seen-rubbery.html
Rokotetuilta ruumiinavauksissa löydetty kummallisia hyytymiä?
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
mRNA -piikkiproteiiniruiskeet ovat aiheuttaneet paljon ongelmia niille, jotka niitä ovat ottaneet. Järkevimmät eivät ole ottaneet.
- Anonyymi
Onko vielä tutkittu syitä moiseen?
- Anonyymi
Yleensä kun ihminen kuolee niin veri tuppaa hyytymään. Jos ei hyydy niin on enemmän vampyyri sitten. Olen ottanut kolme koronarokotetta ja ainut muutos mikä rokotteista tuli on että sydämmen rytmihäiriöt loppuivat kokonaan. Nyt lääkistystä vähennetty ja sydän voi oikein hyvin. Kiitos koronarokotteen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleensä kun ihminen kuolee niin veri tuppaa hyytymään. Jos ei hyydy niin on enemmän vampyyri sitten. Olen ottanut kolme koronarokotetta ja ainut muutos mikä rokotteista tuli on että sydämmen rytmihäiriöt loppuivat kokonaan. Nyt lääkistystä vähennetty ja sydän voi oikein hyvin. Kiitos koronarokotteen.
Ilmeisesti et katsonut videota tai et ymmärrä englantia.
Siinä oli veren hyytymistä myöskin mutta ne pitkät rihmat eivät olleet verta vaan jotakin muuta.
Myöskin se ruumiin avaaja on toiminut työssään tarpeeksi kauan tietääkseen mikä on veren hyytymistä ja mikä ei.
Se että et ole huomannut sivuvaikutuksia rokotuksesta ei todista etteikö joillain toisilla olisi haittoja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512