mitä ammattikuntaa ovat nämä esimerkiksi mehiläisen tai terveystalon tai vastaavan työntekiät jotka vastaavat puhelimeen ja varaavat ajan lääkäriin? onko näillä joku terveydenalan koulutus? yksi vastaaja olisi ollut kauhean kiinnostunut tietämään mikä mua vaivaa kun varasin yksityis asiakkaana ajan yleislääkärille,
lääkärikeskusten ajanvaraus
1
119
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä väliä sillä on, vaitiolovelvollisuus sitoo kaikkia siellä työssä olevia. Jopa siivoojia.
Normaali kysymys, meinaan se, miksi lääkärille halutaan varata aikaa.
Kun ylimalkainen syy on ennakkoon tiedossa, lääkäri pystyy ennakkoon valmistautumaan. Jos vaikka muun hoitohenkilökunnan apua tarvitsee verikokeen, sydänfilmin otossa tms.
Onhan se muutenkin hyvä tietää etukäteen, onko potilaan vaiva korvassa, jalkassa, ala - vai yläpäässä.
Jos täysin salassa terveysasemien työntekijöiltä haluat käydä, kannattaa varata aika lääkärikeskusten sähköisestä ajanvarauksesta. Ei tarvitse kenenkään kanssa sanaakaan vaihtaa. Kun teet vielä ilmoittautumisen kelakortillasi aulan automaatilla, niin sun ei tarvitse edes tervehtiä henkilökuntaa.
Ikävä kyllä käynnin joutuu maksamaan vielä jollekin ihmiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131752Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411465- 761313
- 541183
- 741085
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla81072- 1091009
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55980Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850