Onko kuinka vaikea saavuttaa? Olen nyt 80 kilossa ja painan itse 70 kiloa. Hiukan alkaa hidastumaan kehityksen tahti jo.
Eikä nyt puhuta mistään vaudillisesta suorituksesta vaan pitää seisoa täysin paikallaan ilman pienintäkään heijausta mihinkään suuntaan.
100kg pystypunnerrus
2
127
Vastaukset
- Anonyymi
100 kg:n oikea pystypunnerrus on painoisellesi kova tavoite ja tulos.
Miten tiukassa nuo seuraavat 20kg ovat riippuu treenitaustastasi. Helppoja ne eivät kuitenkaan ole.
Kehon paino / punnerrustaso kielivät tehokkaasta harjoittelusta joten lisäkilot ovat inhottava raskaista.
Nostin itse 82,5kg sarjassa ja kisoissa tuomaroidut punnerrukseni jäivät 100 kiloon.
Sinulle 100 kr olisi hyvä vauhtipunnerruksenakin eikä pojat puoletkaan saa sitä ylös edes raakana työntönä. Saksiin ne eivät osaakaan ja ovat liian hitaita. - Anonyymi
On vaikea saavuttaa, muttei mahdotonta. Tee myös apuliikkeitä esim käsipainoilla punnerrusta istuen isoilla romuilla ja siihen päälle pitkää sarjaa pienemmillä romuilla. Niin kauan kun kehitystä tulee edes puoli kiloa lisää, niin homma menee kokoajan eteenpäin, joten miksi luovuttaa jos paikat ovat ehjänä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461816- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721351Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia621348Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771171- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15939