Muualla Suomessa vaaditaan kahta rokotetta Täällä kolmea. Saa nähdä kuinka tämän(kin)vuoksi kato käy. Epshp vaatii vähemmän. Vinkkinä monelle.
Hoitajien 3. Rokotus
10
301
Vastaukset
- Anonyymi
En ota piikkiä.
Loppuu työläiset .
Kunhan kaverit muistaa kieltäytyä töistä.
Kolmas neljäs viides piikki jne jne
Ei pakko piikkiä, ei yhtään piikkiä enää - Anonyymi
3 on parempi kuin 2
- Anonyymi
On hyvä kun hoitajat kieltäytyvät piikistä.
Terveystiedot ovat salaisia.
Ei muuta kuin kotiin
- Anonyymi
Aivan oikea päätös vaatia hoitajia ottamaan rokotukset. Tämä olisi pitänyt tulla jo paljon aikaisemmin niin olisi säästytty turhilta tartunnoista ja kuolemilta. Itse en ainakaan halua rokottamatonta hoitajaa!
- Anonyymi
Näillä näkymin tässä kylässä ei oo kohta rokotettua eikä rokottamatontakaa hoitajaa.
- Anonyymi
Haha mikä ihminen. Rokotteet ovat vuotavia.
- Anonyymi
Rokotettu hoitajat onkin kohta jautuumaalla..
Maksat hajoo, syöpää tulee..
- Anonyymi
Rokotteen teho on parhaimmillaan muutaman kuukauden, sen vuoksi suositellaan ottamaan uusi rokote. Myös virus muuntuu erilaiseksi.
Älkää uskoko höpö höpö-juttuja, vaan luottakaa asiantuntijoihin.- Anonyymi
Kyllä eikä yhtään piikkiä.
Täyttä humpuukia. Nuoria kuolee sydän pussi pettää..
Syöpä hoidot ei pure.aksa hajoo piikistä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä eikä yhtään piikkiä.
Täyttä humpuukia. Nuoria kuolee sydän pussi pettää..
Syöpä hoidot ei pure.aksa hajoo piikistäMaksa hajoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986128KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3495565Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei522639Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521042036Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1071758- 1141621
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191593Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1801267- 731167
Nuoret hakevat eläkkeelle, vaikka eivät ole olleet vielä töissäkään
hyvin menee. Pieni vastoinkäyminen elämässä, ja heti masennutaan. Monet alle 30-vuotiaat hakevat työkyvyttömyyseläkettä188988