Tiesittekö, että Marlon Brando oli alunperin suomalainen, Kulosaaresta (Brändö på svenska). Etunimensä oli Marli, ja sukunimi ilman ääkkösiä. Lähti laivalle töihin, ja heitettiin ulos Amerikassa. Meni sittes televisioon töihin säätytöksi, mutta pääsi Hulluwoodiin filmeihin inkkareita ampuun.
Mummoni kertoi tämän, oli ollut kansakoulussa samalla luokalla, ja ns. silleen Marlin kaa Atlantin myrskyisällä merellä. Äitini on Marlin lapsi, ja meillä on pieni perintötila Tahitilla, heti Papeeten ulkopuolella. Sinne ei taida päästä HSLn lipulla?
T: Einari Brando
Marlon Brando suomalainen
5
117
Vastaukset
- Anonyymi
Olenkohan miekin sukua hälle kun en koskaan muista vuorosanojani. Ramppikuume vaivaa.
Luulin Brändön olevan kotoisin joko lehti tai kuusisaaresta. Sitten luulin että lauttasaaresta.
- Anonyymi
Syntynyt 3.4 kuten minäkin, joten mäkin oon Marlon Brando.
🙃- Anonyymi
Oon mummuni tuplalapsi, siis Marli Brando toisessa polvessa. Saanko jonkun taiteiliaeläkkeen tms?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oon mummuni tuplalapsi, siis Marli Brando toisessa polvessa. Saanko jonkun taiteiliaeläkkeen tms?
Mummu sai Marlilta visvasyylän, joka periyty mulle alenevassa polvessa. Arvakkaas onko kipiä rupi kullinvarressa. Ollu jo 28 vuotta. Jouduin sivariinkin sen takia. En ole katkera, mutta kuitenkin...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752883- 602857
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172773- 412092
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2792067- 532061
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211311- 421170
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo31124Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961019