Nyt loppu!,

Anonyymi

en saa jäädä makoilemaan. Kaadoin vahingossa keittoni lautaselta, ja jouduin siivoamaan. Koko kroppani oli jumissa, en meinannu saada siivottua. Luulin et olen hyväkuntoinen. Pakko alkaa liikkua, eikä makoilla enää.

17

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makoileminen on oiva keino saada kuntonsa laskemaan.
      Lihakset surkastuu, nivelet jäykistyy, suoli ei toimi, aivotkin jähmettyy.
      Pois se meistä, vielä on elämää jäljellä, siihen asti, kunnes viimeinen päivä koittaa.

    • Anonyymi

      Älä huolestu!
      Hallitukselta on kaatunut koko soppakattila ja kukaan ei sitä joudu siivoamaan.

      • Anonyymi

        Voi huolestua. Veronmaksajat maksavat hallituksen kaikki sopat. Ja niitä riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi huolestua. Veronmaksajat maksavat hallituksen kaikki sopat. Ja niitä riittää.

        Kerro mitkä ne sopat ovat ?
        Hallitus on auttanut yrityksiä pysymään pystyssä ja kansalaisia pysymään hengissä.
        Ei voi moittia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro mitkä ne sopat ovat ?
        Hallitus on auttanut yrityksiä pysymään pystyssä ja kansalaisia pysymään hengissä.
        Ei voi moittia.

        Kysyin kotihoitsulta, että mitäs, jos en pystyisi avaamaan ovea ts. olisi jotain tapahtunut?
        Hän vastasi, että soittaisi huoltomiehelle ja se käynti tulisi asiakkaalle kalliiksi.
        Joten, jos olette menettämäisillänne tajuntanne tai kaatumaisillanne, muistakaa viimeksi kallis huoltomies!! (Sarkasmia)
        (Tärkeintähän tässä ei kait hoitsun kannalta ole, miten potilas voi.........oh mores...)
        Beng


    • Anonyymi

      Totta kirjoitat. Myöskin liika istuminen ei ole hyväksi.

      Liikkumisen lisäksi pitäisi myös pitää huolta, että löytyisi vielä voimia kantaa kauppakassit kotiin yms.

    • Anonyymi

      alottajalle:
      älä välitä,
      mä kävin kampaajalla että koleman kohdatessani näyttäisin hieman siistimmältä ruumiilta,
      huono on kunto meikäläiselläki, sormet sohii mihin sattuu ja kirjaimet lentää sinne tänne, käsi on kankee ja hidas,
      kävely on hidasta laahustamista ,
      mutta nätiltä pitää näyttää ku kohta kuolen kuitenki, eihän kehtaa muuten ruumistaan näyttää hautausurakoitsijallekaa eikä kehtaa krematoroaan mennä ilman että tukka on hyvin,
      joooo, jaksellaan ja kirijooootellaan kuitenki,,, kiusallaki,,,

    • Anonyymi

      Ei saa istua liikaa, ei saa katsoa tv:tä liikaa, ei saa syödä liikaa, eisaa, eisaa, eisaa........kuka mahtaa elää oikein tässä eisaa-viidakossa. Jokainen elää tavallaan ja kärsii tai nauttii seuraukset. Minä ainakin elän omien mieltymysteni mukaan ja rappeudun vanhetessani tein sitten niin tai näin, vanhenemista kun ei voi estää, ehkä hiukan vain hidastaa joiltain osin.

    • Anonyymi

      Kuntoilun määrä vähintään puolituntia päivässä.

    • Anonyymi

      OISHA se mahtavaa
      kun terveyspolitiikka antaisi luvan alkaa jakaa myrkky-pillereitä kaikille halukkaille vahuksille,
      sitten me laumoittain kaikki koultais pois noitten vahojen ihmisten vihaajien
      vastuksilta,
      siinäpä sitten sormi suussa kun kaikki töölöttäisi, kun kaikki vanhukset olisiki yhtäkääkiä kuolleet pois,

      • Anonyymi

        Jos tarpeeksi kauan saa elää tulee vanhaksi ja vanhuus on elämän suurin yllätys,
        ja pahin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tarpeeksi kauan saa elää tulee vanhaksi ja vanhuus on elämän suurin yllätys,
        ja pahin.

        todentotta vanhuus on elämän pahinta aikaa sitä ei toivo edes pahimalle vihamiehellekkää,

        ikävä-kyllä mä itte olen joutunu vanhuuden helvettiin,,, enkä tiedä kuinka tästä helvetistä eroon pääsis,,,


        jos joku tietää
        hyvät neuvot on tarpeen,,, kiitos jo etukäteen,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        todentotta vanhuus on elämän pahinta aikaa sitä ei toivo edes pahimalle vihamiehellekkää,

        ikävä-kyllä mä itte olen joutunu vanhuuden helvettiin,,, enkä tiedä kuinka tästä helvetistä eroon pääsis,,,


        jos joku tietää
        hyvät neuvot on tarpeen,,, kiitos jo etukäteen,,

        vanhuuden helvetistä pääsee eroon

        ainoastaan kuolemalla, ikäväkyllä,,,,

        hauta on osotteemme,,


    • Liike on hyvä lääke moneen vaivaan.

      • Anonyymi

        ei se aina vanhalle ole lääke,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ei se aina vanhalle ole lääke,

        Niinpä. Se voi olla he*vetin moinen kipukohtaus.
        Kokemuksen rintaäänet.
        Beng


    • Anonyymi

      Nyt meen nukkumaan.
      Vaihdoin lakanat, -silitän aina.

      Oli aika kelju päivä.
      Tyttären kanssa erimielisyyttä.

      Minulla on sellainen "tunteiden erottelukyky", mikä on hyvin raskasta joskus.
      Eli tunnen, mitä toinen tuntee.
      Ei oo kiva, mutta ei mahda mitään.
      Tiedän yleensä myös etukäteen mitä tapahtuu.

      Mutta minkäs mahtaa.
      Huomenna on uusi päivä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mun treffi-ilmoitus

      Hei, Ajattelin laittaa tänne oman treffi-ilmoituksen, koska tinder ja muut deittiapit ja palstat eivät ole omalta osalt
      Sinkut
      46
      2562
    2. Kuka mielessäsi pyörii?

      Ja miksi? Onko teillä vielä mahdollisuutta?
      Ikävä
      138
      1886
    3. Miten paljon

      Haluat häntä????
      Ikävä
      82
      1641
    4. Tappo Kajaanissa

      Ketkä ulkomaanvahvistukset tässä kyseessä? https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010752697.html
      Kajaani
      32
      1592
    5. Nyt kaikki joukolla....

      ...tukkeen Folkkeja, nyt siihen on hyvä tilaisuus. Jos jokkainen kynnelle kykenevä nakkaa kassaan muutaman euron ja rikk
      Haapavesi
      18
      1433
    6. KUNNIA MENI - MAINE KASVOI tuomio tuli, ravakat sakot ja korvauksia!

      Nyt se sitten paukahti. Kajaanin johtava poliitikko Pasi Kilpeläinen ps. sai Kainuun Käräjäoikeuden tuomion! Sakkoa tu
      Kajaani
      115
      1285
    7. Laskutehtävä

      Laske kaivattusi ja itsesi iät yhteen. Tulosta ei oo pakko kertoo.
      Ikävä
      89
      1247
    8. Putinistipersut vauhdissa, oppikirjoja pitäisi sensuroida

      Putinistipersut halunnevat seuraavaksi muuttaa historiankirjoitustakin kuten heidän isäntänsä Bunkkeripappa. Eli Suomen
      Maailman menoa
      188
      1094
    9. Kela häätää tuhansia muuttamaan halvempaan asuntoon

      https://yle.fi/uutiset/lyhyesti/74-20115291 Kulut voivat nousta tuhansiin euroihin per häädetty. Tuosta on vaikea enää
      Maailman menoa
      252
      1002
    10. Kuvittele että olen hän

      Mitä kaipaat eniten?
      Ikävä
      64
      987
    Aihe