en saa jäädä makoilemaan. Kaadoin vahingossa keittoni lautaselta, ja jouduin siivoamaan. Koko kroppani oli jumissa, en meinannu saada siivottua. Luulin et olen hyväkuntoinen. Pakko alkaa liikkua, eikä makoilla enää.
Nyt loppu!,
17
<50
Vastaukset
Makoileminen on oiva keino saada kuntonsa laskemaan.
Lihakset surkastuu, nivelet jäykistyy, suoli ei toimi, aivotkin jähmettyy.
Pois se meistä, vielä on elämää jäljellä, siihen asti, kunnes viimeinen päivä koittaa.- Anonyymi
Älä huolestu!
Hallitukselta on kaatunut koko soppakattila ja kukaan ei sitä joudu siivoamaan.- Anonyymi
Voi huolestua. Veronmaksajat maksavat hallituksen kaikki sopat. Ja niitä riittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi huolestua. Veronmaksajat maksavat hallituksen kaikki sopat. Ja niitä riittää.
Kerro mitkä ne sopat ovat ?
Hallitus on auttanut yrityksiä pysymään pystyssä ja kansalaisia pysymään hengissä.
Ei voi moittia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro mitkä ne sopat ovat ?
Hallitus on auttanut yrityksiä pysymään pystyssä ja kansalaisia pysymään hengissä.
Ei voi moittia.Kysyin kotihoitsulta, että mitäs, jos en pystyisi avaamaan ovea ts. olisi jotain tapahtunut?
Hän vastasi, että soittaisi huoltomiehelle ja se käynti tulisi asiakkaalle kalliiksi.
Joten, jos olette menettämäisillänne tajuntanne tai kaatumaisillanne, muistakaa viimeksi kallis huoltomies!! (Sarkasmia)
(Tärkeintähän tässä ei kait hoitsun kannalta ole, miten potilas voi.........oh mores...)
Beng
- Anonyymi
Totta kirjoitat. Myöskin liika istuminen ei ole hyväksi.
Liikkumisen lisäksi pitäisi myös pitää huolta, että löytyisi vielä voimia kantaa kauppakassit kotiin yms. - Anonyymi
alottajalle:
älä välitä,
mä kävin kampaajalla että koleman kohdatessani näyttäisin hieman siistimmältä ruumiilta,
huono on kunto meikäläiselläki, sormet sohii mihin sattuu ja kirjaimet lentää sinne tänne, käsi on kankee ja hidas,
kävely on hidasta laahustamista ,
mutta nätiltä pitää näyttää ku kohta kuolen kuitenki, eihän kehtaa muuten ruumistaan näyttää hautausurakoitsijallekaa eikä kehtaa krematoroaan mennä ilman että tukka on hyvin,
joooo, jaksellaan ja kirijooootellaan kuitenki,,, kiusallaki,,, - Anonyymi
Ei saa istua liikaa, ei saa katsoa tv:tä liikaa, ei saa syödä liikaa, eisaa, eisaa, eisaa........kuka mahtaa elää oikein tässä eisaa-viidakossa. Jokainen elää tavallaan ja kärsii tai nauttii seuraukset. Minä ainakin elän omien mieltymysteni mukaan ja rappeudun vanhetessani tein sitten niin tai näin, vanhenemista kun ei voi estää, ehkä hiukan vain hidastaa joiltain osin.
- Anonyymi
Kuntoilun määrä vähintään puolituntia päivässä.
- Anonyymi
OISHA se mahtavaa
kun terveyspolitiikka antaisi luvan alkaa jakaa myrkky-pillereitä kaikille halukkaille vahuksille,
sitten me laumoittain kaikki koultais pois noitten vahojen ihmisten vihaajien
vastuksilta,
siinäpä sitten sormi suussa kun kaikki töölöttäisi, kun kaikki vanhukset olisiki yhtäkääkiä kuolleet pois,- Anonyymi
Jos tarpeeksi kauan saa elää tulee vanhaksi ja vanhuus on elämän suurin yllätys,
ja pahin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos tarpeeksi kauan saa elää tulee vanhaksi ja vanhuus on elämän suurin yllätys,
ja pahin.todentotta vanhuus on elämän pahinta aikaa sitä ei toivo edes pahimalle vihamiehellekkää,
ikävä-kyllä mä itte olen joutunu vanhuuden helvettiin,,, enkä tiedä kuinka tästä helvetistä eroon pääsis,,,
jos joku tietää
hyvät neuvot on tarpeen,,, kiitos jo etukäteen,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
todentotta vanhuus on elämän pahinta aikaa sitä ei toivo edes pahimalle vihamiehellekkää,
ikävä-kyllä mä itte olen joutunu vanhuuden helvettiin,,, enkä tiedä kuinka tästä helvetistä eroon pääsis,,,
jos joku tietää
hyvät neuvot on tarpeen,,, kiitos jo etukäteen,,vanhuuden helvetistä pääsee eroon
ainoastaan kuolemalla, ikäväkyllä,,,,
hauta on osotteemme,,
Liike on hyvä lääke moneen vaivaan.
- Anonyymi
ei se aina vanhalle ole lääke,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ei se aina vanhalle ole lääke,
Niinpä. Se voi olla he*vetin moinen kipukohtaus.
Kokemuksen rintaäänet.
Beng
- Anonyymi
Nyt meen nukkumaan.
Vaihdoin lakanat, -silitän aina.
Oli aika kelju päivä.
Tyttären kanssa erimielisyyttä.
Minulla on sellainen "tunteiden erottelukyky", mikä on hyvin raskasta joskus.
Eli tunnen, mitä toinen tuntee.
Ei oo kiva, mutta ei mahda mitään.
Tiedän yleensä myös etukäteen mitä tapahtuu.
Mutta minkäs mahtaa.
Huomenna on uusi päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453126- 1082553
- 512541
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402208Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801884Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2501832- 1081830
Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91674Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151597R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241452