Nyt ette tiedä mitä nettiin tulee.Se teidän kiusaaminen ei ole mistään kotoisin. Mitä sanotte ,kun julkaisen enpä kerro enempää.
Vastaukset 6
- Anonyymi
Jätä kiusaajasi omaan arvoonsa!Kenekän ihmisen ei tarvitse olla kontakti selaisten ihmisten kanssa,jotka eivät kunnioita yksilöä, Vaan omaa heikkoa itse tuntoaan nostavat: Henkisellä väkivallalla ,juuri sanalinen kiusaaminen ,mitä- töinti ,eristäminen.Vastakkain asetelua ymm. Ihminen kun voi paljon paremmin jätää taakseen ne henkilöt ,joilla ei hänelle mitään hyvää sanottava.Vaikka kysessä lähisuku tai ystävät.terv. Kontulasta H:ki 94
- Anonyymi
Totta tuo.
- Anonyymi
tarvii jos on samall luokalla koulussa
- Anonyymi
Mä tiedän! Oot saanut uudet sukat!!
Mulla on eriparisukkkia mustia ja harmaita ei väliä. Villasukeissa on kaikissa reiät. Pitäs parsia perkele.
- Anonyymi
Kiusaamiseen on saatavilla eräiltäkin markkinoilta Zuit-zaid aerosolia. Sitä kun pöräytetään kiusaajan suuntaan kolme trööttäystä asuintalon nurkalta.
Itse sain suihketta Kinshasan päätorilta.
Oikein yllätyin kun telttani viereen oli ilmastyt iso pärevasu elintarvikkeita. Eniten mieltä lämmitti se anteeksipyyntö ja jättipullo kuohuviiniä. Zuid.zaid toimii aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 110695
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?64536- 39526
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät40465Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha73462Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!24445- 152424
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett38399Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust6394- 20371