Nyt ette tiedä mitä nettiin tulee.Se teidän kiusaaminen ei ole mistään kotoisin. Mitä sanotte ,kun julkaisen enpä kerro enempää.
Kiusaajat ihmetelkää
6
50
Vastaukset
- Anonyymi
Jätä kiusaajasi omaan arvoonsa!Kenekän ihmisen ei tarvitse olla kontakti selaisten ihmisten kanssa,jotka eivät kunnioita yksilöä, Vaan omaa heikkoa itse tuntoaan nostavat: Henkisellä väkivallalla ,juuri sanalinen kiusaaminen ,mitä- töinti ,eristäminen.Vastakkain asetelua ymm. Ihminen kun voi paljon paremmin jätää taakseen ne henkilöt ,joilla ei hänelle mitään hyvää sanottava.Vaikka kysessä lähisuku tai ystävät.terv. Kontulasta H:ki 94
- Anonyymi
Totta tuo.
- Anonyymi
tarvii jos on samall luokalla koulussa
- Anonyymi
Mä tiedän! Oot saanut uudet sukat!!
Mulla on eriparisukkkia mustia ja harmaita ei väliä. Villasukeissa on kaikissa reiät. Pitäs parsia perkele.
- Anonyymi
Kiusaamiseen on saatavilla eräiltäkin markkinoilta Zuit-zaid aerosolia. Sitä kun pöräytetään kiusaajan suuntaan kolme trööttäystä asuintalon nurkalta.
Itse sain suihketta Kinshasan päätorilta.
Oikein yllätyin kun telttani viereen oli ilmastyt iso pärevasu elintarvikkeita. Eniten mieltä lämmitti se anteeksipyyntö ja jättipullo kuohuviiniä. Zuid.zaid toimii aina!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572786
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172623- 412072
- 522036
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21090Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009