Minulla on vähän tinnitusta, joka vähän häiritsee iltaisin. Toivon, jotta siihen keksittäisiin parannus lääke. Sen verran tiedän asiasta, jotta aivoissa on joku kohta joka ei ole kunnossa.
Tinnitus vaiva
5
69
Vastaukset
- Anonyymi
Sama vika. 2020 maaliskuussa iski tauti, liekö korona. Siitä asti vasen korva on vinkunut yötä päivää. Vikaa päässä, ainakin korvassa. Tietääkseni tuolle ei paljon mahda. Pandemian aikana olen vältellyt tohtorille menemistä muidenkin vaivojen osalta, koska siellä on kiireitä.
- Anonyymi
Korvat soi joskus kaikilla, että siinä on vähän matskua. Olen jokus kuullut, että ääniä voi tulla myös, kun aivot korjaile jotain, joka yhdistyy myös siihen, että rasittuneempana voi kuulla ääniä enemmän, vahvemmin.
Ei ole erityisen vaikea selvitettävä. Mulla ei ole noita laitteita, ja en tiedä mitä ne maksaa, jos joku haluaa itse tutkia tai tutkituttaa, tai etsiä aineistoa, jos jossain asiaa olisi jo tutkittu. Kun se on selvitetty, katsotaan jospa jotain voi tehdä.
Ympäristöstä myös kuuluu ääniä, ja joillain alueilla enemmän kuin toisilla, josta on ollut joitain juttujakin aina välillä, ja kaikki ei niitä yhtä hyvin tai ollenkaan kuule. Kun on keskittynyt johonkin, ja päässä/korvassa kyseinen kohta on kunnossa tai työssä, niin ei ole huomio siten, että sitä huomaisia.
Ei ulkonakaan kuulu mitään paitsi, jos on enemmän ongelmaa, ja ei ehkä muissa asunnossa tai julkisissa tiloissa kuulu mitäänkään, että voi tarvita hiljentymisen, maatumisen, ja siihen voi kuulua värähtelyiden kautta muodostuva (matalataajuinen) ääni ympäristöstä, joka voi liittyä myös johonkin aivo-osaan, joka toisin ollessaan esimerkiksi estäisi kyseisen äänen muodostumisen.
Joku on maininnut resonaattorin; oikeaan taajuuteen viritetyn Helmholzin resonaattorin, joka "imisi" niitä ääniä.- Anonyymi
Minulla tinnittäny kohta 6v ei taida loppua vaikka olen kokelllu vaikka mitä. Ehkä vaan voimistunu , meluvamma kai , ei aina ole helppoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minulla tinnittäny kohta 6v ei taida loppua vaikka olen kokelllu vaikka mitä. Ehkä vaan voimistunu , meluvamma kai , ei aina ole helppoa.
joskus kauan sitten huomasin tietokoneohjelman jolla tehtiin CD-levy jossa oli tinnitustaajuuden "vastaääni"
ilmeisesti yksilökohtainen ääni , varmaan jotain apua ainakin nukkumisen jos äänen saa koko yöksi päälle varmaan onnistuu muistikulle. Jos muita huoneessa niin ei kovin miellyttävää...se oli joku Tinnitus Master tai vastaava
- Anonyymi
olisiko rokotuksen piikkiproteiniinit siellä tukoksena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065