Luonnonsuojelu on myös ihmisen etu

Anonyymi

Asumme ja elämme maailmassa joka on riippuvainen eläimistä ja kasveista.
On järkevää olla kiitollinen ja kunnioitta sitä mikä takia meillä on jotakin.

15

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämähän oli se alkuperäinen ajatus. Ei pelkästään eläinten etu vaan myös meidän.

• Anonyymi

Tämä on minusta itsestäänselvyys.

• Anonyymi

Ihmettelen miksi toinen luontoa arvostava kiusaa toista luonto arvostavaa?
      Mikähän sinua vaivaa?

• Anonyymi

Mikä sinua nyppii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua nyppii?

Olet niin hyvä ja hieno ja suurenmoinen ja sankari, että lässytät varmasti loppuun asti minuun liittyviä asioita. En tule takiasi muuttamaan oikeita mielipiteitäni, joten turhaan koitat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet niin hyvä ja hieno ja suurenmoinen ja sankari, että lässytät varmasti loppuun asti minuun liittyviä asioita. En tule takiasi muuttamaan oikeita mielipiteitäni, joten turhaan koitat.

Edelleenkään minulla ei ole kanssasi mitään tekemistä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Edelleenkään minulla ei ole kanssasi mitään tekemistä!

Joku Ylen keskusteluketjussa koittaa esiintyä minuna.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku Ylen keskusteluketjussa koittaa esiintyä minuna.

Minulla ei ole mitään tekemistä tämän henkilön kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä sinua nyppii?

Olet nainen. Henkilö jonka kanssa sinulla oli suhde ei ole ystäväni enää. En ole haukkunut sinua kenellekään. En ole koksaan ollut vastaan sinua. Jos ihmiset eroavat niin siinä usein tulee sellainen harhakuvitelma, että joku olisi jonkun puolella vaikka näin ei olisi. Moni tajuaa, että ulkopuoliset eivät voi tietää mitä suhteessa oikeasti tapahtui. En ole koskaan ollut osallinen suhteeseenne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet nainen. Henkilö jonka kanssa sinulla oli suhde ei ole ystäväni enää. En ole haukkunut sinua kenellekään. En ole koksaan ollut vastaan sinua. Jos ihmiset eroavat niin siinä usein tulee sellainen harhakuvitelma, että joku olisi jonkun puolella vaikka näin ei olisi. Moni tajuaa, että ulkopuoliset eivät voi tietää mitä suhteessa oikeasti tapahtui. En ole koskaan ollut osallinen suhteeseenne.

En tunne teitä kumpaakaan enää. On järjen vastaista laittaa minun syykseni teidän välinne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tunne teitä kumpaakaan enää. On järjen vastaista laittaa minun syykseni teidän välinne.

Olet varmasti kuvitellut, että olen jotenkin mukana mustamaalaamisessasi.

• Anonyymi

Kyllä luontoa on helpoin suojella tsadin kalliossa. Ei ole hyttysiä, ei pitkiä välimatkoja, ei hikistä maastotyötä. Kunnioitan vihreiden tekemää luonnonsuojelua asfalttikentiltä käsin.

• Anonyymi

Nimen omaan,ihmiset luulee hesassa että maalla asuvat ja kainuun ja lapin korvessa ihmiset ymmärtäväisivät luontoa suojella.Kyllä siellä pääkaupunki seudulla on tieto ja tahto petoeläimistä,poron hoidosta,matkailu keskusten roskaamisesta ym.Ei perus koulu pohjalta paljon luontoa osata kunnioittaa,kyllä se luonnon suojelu lähtee sieltä stadista ja lähinnä vihreistä jotka ymmärtää pohjoisen suomen luonnon arvon.Ei siellä aina itse tarvii metsässä rämpiä että ymmärtää pohjoisen luonnon suojelemisen tarpeen.Korkea Saaressa myös saa näkö kulmaa suomen peto eläin kantaan,ja huomaa susien,karhujen,ahmojen vähäisyyden suomessa.Sitä vain ei ihminen pohjoisessa itse huomaa.

• Anonyymi

Juuri näin. Oikea luonnonsuojelija pukeutuu Haglöf, Fjällräven yms merkkisiin vaatteisiin ja vaelluskenkiin. Ei joku kumisaappaissa kulkeva maalainen tiedä luonnosta yhtään mitään.

• Anonyymi

Luonnonsuojelu ei oo enää mittään. Nyt on ilmastonsuojelu muotia. Kaikki suojelee ilmastoa, vaikka ei siinä edes mitään suojeltavaa ole.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      134
      4159
    2. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      323
      2116
    3. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      3
      1844
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      248
      1841
    5. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      106
      1760
    6. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      441
      1709
    7. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      463
      1568
    8. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      53
      1335
    9. Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa

Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat
      Suomalaiset julkkikset
      44
      1286
    10. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      461
      1280
    Aihe