Luonnonsuojelu on myös ihmisen etu

Anonyymi

Asumme ja elämme maailmassa joka on riippuvainen eläimistä ja kasveista.
On järkevää olla kiitollinen ja kunnioitta sitä mikä takia meillä on jotakin.

15

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämähän oli se alkuperäinen ajatus. Ei pelkästään eläinten etu vaan myös meidän.

    • Anonyymi

      Tämä on minusta itsestäänselvyys.

    • Anonyymi

      Ihmettelen miksi toinen luontoa arvostava kiusaa toista luonto arvostavaa?
      Mikähän sinua vaivaa?

      • Anonyymi

        Mikä sinua nyppii?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua nyppii?

        Olet niin hyvä ja hieno ja suurenmoinen ja sankari, että lässytät varmasti loppuun asti minuun liittyviä asioita. En tule takiasi muuttamaan oikeita mielipiteitäni, joten turhaan koitat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet niin hyvä ja hieno ja suurenmoinen ja sankari, että lässytät varmasti loppuun asti minuun liittyviä asioita. En tule takiasi muuttamaan oikeita mielipiteitäni, joten turhaan koitat.

        Edelleenkään minulla ei ole kanssasi mitään tekemistä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Edelleenkään minulla ei ole kanssasi mitään tekemistä!

        Joku Ylen keskusteluketjussa koittaa esiintyä minuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joku Ylen keskusteluketjussa koittaa esiintyä minuna.

        Minulla ei ole mitään tekemistä tämän henkilön kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä sinua nyppii?

        Olet nainen. Henkilö jonka kanssa sinulla oli suhde ei ole ystäväni enää. En ole haukkunut sinua kenellekään. En ole koksaan ollut vastaan sinua. Jos ihmiset eroavat niin siinä usein tulee sellainen harhakuvitelma, että joku olisi jonkun puolella vaikka näin ei olisi. Moni tajuaa, että ulkopuoliset eivät voi tietää mitä suhteessa oikeasti tapahtui. En ole koskaan ollut osallinen suhteeseenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet nainen. Henkilö jonka kanssa sinulla oli suhde ei ole ystäväni enää. En ole haukkunut sinua kenellekään. En ole koksaan ollut vastaan sinua. Jos ihmiset eroavat niin siinä usein tulee sellainen harhakuvitelma, että joku olisi jonkun puolella vaikka näin ei olisi. Moni tajuaa, että ulkopuoliset eivät voi tietää mitä suhteessa oikeasti tapahtui. En ole koskaan ollut osallinen suhteeseenne.

        En tunne teitä kumpaakaan enää. On järjen vastaista laittaa minun syykseni teidän välinne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tunne teitä kumpaakaan enää. On järjen vastaista laittaa minun syykseni teidän välinne.

        Olet varmasti kuvitellut, että olen jotenkin mukana mustamaalaamisessasi.


    • Anonyymi

      Kyllä luontoa on helpoin suojella tsadin kalliossa. Ei ole hyttysiä, ei pitkiä välimatkoja, ei hikistä maastotyötä. Kunnioitan vihreiden tekemää luonnonsuojelua asfalttikentiltä käsin.

    • Anonyymi

      Nimen omaan,ihmiset luulee hesassa että maalla asuvat ja kainuun ja lapin korvessa ihmiset ymmärtäväisivät luontoa suojella.Kyllä siellä pääkaupunki seudulla on tieto ja tahto petoeläimistä,poron hoidosta,matkailu keskusten roskaamisesta ym.Ei perus koulu pohjalta paljon luontoa osata kunnioittaa,kyllä se luonnon suojelu lähtee sieltä stadista ja lähinnä vihreistä jotka ymmärtää pohjoisen suomen luonnon arvon.Ei siellä aina itse tarvii metsässä rämpiä että ymmärtää pohjoisen luonnon suojelemisen tarpeen.Korkea Saaressa myös saa näkö kulmaa suomen peto eläin kantaan,ja huomaa susien,karhujen,ahmojen vähäisyyden suomessa.Sitä vain ei ihminen pohjoisessa itse huomaa.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Oikea luonnonsuojelija pukeutuu Haglöf, Fjällräven yms merkkisiin vaatteisiin ja vaelluskenkiin. Ei joku kumisaappaissa kulkeva maalainen tiedä luonnosta yhtään mitään.


    • Anonyymi

      Luonnonsuojelu ei oo enää mittään. Nyt on ilmastonsuojelu muotia. Kaikki suojelee ilmastoa, vaikka ei siinä edes mitään suojeltavaa ole.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      77
      5756
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2516
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1997
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      60
      1758
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1611
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1317
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1301
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1249
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1203
    Aihe