Asumme ja elämme maailmassa joka on riippuvainen eläimistä ja kasveista.
On järkevää olla kiitollinen ja kunnioitta sitä mikä takia meillä on jotakin.
Luonnonsuojelu on myös ihmisen etu
15
113
Vastaukset
- Anonyymi
Tämähän oli se alkuperäinen ajatus. Ei pelkästään eläinten etu vaan myös meidän.
- Anonyymi
Tämä on minusta itsestäänselvyys.
- Anonyymi
Ihmettelen miksi toinen luontoa arvostava kiusaa toista luonto arvostavaa?
Mikähän sinua vaivaa?- Anonyymi
Mikä sinua nyppii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua nyppii?
Olet niin hyvä ja hieno ja suurenmoinen ja sankari, että lässytät varmasti loppuun asti minuun liittyviä asioita. En tule takiasi muuttamaan oikeita mielipiteitäni, joten turhaan koitat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet niin hyvä ja hieno ja suurenmoinen ja sankari, että lässytät varmasti loppuun asti minuun liittyviä asioita. En tule takiasi muuttamaan oikeita mielipiteitäni, joten turhaan koitat.
Edelleenkään minulla ei ole kanssasi mitään tekemistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Edelleenkään minulla ei ole kanssasi mitään tekemistä!
Joku Ylen keskusteluketjussa koittaa esiintyä minuna.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku Ylen keskusteluketjussa koittaa esiintyä minuna.
Minulla ei ole mitään tekemistä tämän henkilön kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sinua nyppii?
Olet nainen. Henkilö jonka kanssa sinulla oli suhde ei ole ystäväni enää. En ole haukkunut sinua kenellekään. En ole koksaan ollut vastaan sinua. Jos ihmiset eroavat niin siinä usein tulee sellainen harhakuvitelma, että joku olisi jonkun puolella vaikka näin ei olisi. Moni tajuaa, että ulkopuoliset eivät voi tietää mitä suhteessa oikeasti tapahtui. En ole koskaan ollut osallinen suhteeseenne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet nainen. Henkilö jonka kanssa sinulla oli suhde ei ole ystäväni enää. En ole haukkunut sinua kenellekään. En ole koksaan ollut vastaan sinua. Jos ihmiset eroavat niin siinä usein tulee sellainen harhakuvitelma, että joku olisi jonkun puolella vaikka näin ei olisi. Moni tajuaa, että ulkopuoliset eivät voi tietää mitä suhteessa oikeasti tapahtui. En ole koskaan ollut osallinen suhteeseenne.
En tunne teitä kumpaakaan enää. On järjen vastaista laittaa minun syykseni teidän välinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tunne teitä kumpaakaan enää. On järjen vastaista laittaa minun syykseni teidän välinne.
Olet varmasti kuvitellut, että olen jotenkin mukana mustamaalaamisessasi.
- Anonyymi
Kyllä luontoa on helpoin suojella tsadin kalliossa. Ei ole hyttysiä, ei pitkiä välimatkoja, ei hikistä maastotyötä. Kunnioitan vihreiden tekemää luonnonsuojelua asfalttikentiltä käsin.
- Anonyymi
Nimen omaan,ihmiset luulee hesassa että maalla asuvat ja kainuun ja lapin korvessa ihmiset ymmärtäväisivät luontoa suojella.Kyllä siellä pääkaupunki seudulla on tieto ja tahto petoeläimistä,poron hoidosta,matkailu keskusten roskaamisesta ym.Ei perus koulu pohjalta paljon luontoa osata kunnioittaa,kyllä se luonnon suojelu lähtee sieltä stadista ja lähinnä vihreistä jotka ymmärtää pohjoisen suomen luonnon arvon.Ei siellä aina itse tarvii metsässä rämpiä että ymmärtää pohjoisen luonnon suojelemisen tarpeen.Korkea Saaressa myös saa näkö kulmaa suomen peto eläin kantaan,ja huomaa susien,karhujen,ahmojen vähäisyyden suomessa.Sitä vain ei ihminen pohjoisessa itse huomaa.
- Anonyymi
Juuri näin. Oikea luonnonsuojelija pukeutuu Haglöf, Fjällräven yms merkkisiin vaatteisiin ja vaelluskenkiin. Ei joku kumisaappaissa kulkeva maalainen tiedä luonnosta yhtään mitään.
- Anonyymi
Luonnonsuojelu ei oo enää mittään. Nyt on ilmastonsuojelu muotia. Kaikki suojelee ilmastoa, vaikka ei siinä edes mitään suojeltavaa ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst24914351Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia
tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,1483827PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija1283722Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.
Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt1661519Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu
Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun3691464En minä kyllä enää odota sinua
Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O171432Jos joku luulee että kaikki käy
Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn481263Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan
Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var81041Sakin hivutus - ilmiö
Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok45938En pystynyt vaan vastaamaan...
Kaikki on ihan solmussa eikä ole voimia alkaa ratkaista naisena 😔93783