Halifaxin satama on suljettu! Tukevat Freedom 2022:a. Joukossa myös laivoja. Halifax on merkittävä satama Kanadassa ja vaikuttaa varmasti paljon tähän tilanteeseen! Kohta taitaa olla muutama muukin satama mukana ja hyvä niin. Kanadan tilanne on järkyttävä ja sitä on tulossa meillekin jos Trudeau saa diktaattoritahtonsa läpi.
Satamat ja laivat tukevat Truckerseja
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomessa mielenosoitukset pitäisi myös kohdistaa henkilöön, pääministeri Mariniin. On turha taistella kasvotonta organisaatiota vastaan, sieltä pitää etsiä vastuuhenkilöt ja suunnata paine niihin.
- Anonyymi
Juuri näin. Sanna Marin on globalistien sätkynukke, ja uskon että hän murtuu jos painetta alkaa kunnolla tulla oman kansan taholta. Tai onko hänellä edes enää omaa kansaa. Puheistaan päätellen ei tunnu välttämättä olevan. Mutta onpa meillä kuitenkin Suomen kansa, joka vielä saattaa nousta kunnon vastarintaan. Esimakua jo saatiin, eräänlainen ensiesitys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Sanna Marin on globalistien sätkynukke, ja uskon että hän murtuu jos painetta alkaa kunnolla tulla oman kansan taholta. Tai onko hänellä edes enää omaa kansaa. Puheistaan päätellen ei tunnu välttämättä olevan. Mutta onpa meillä kuitenkin Suomen kansa, joka vielä saattaa nousta kunnon vastarintaan. Esimakua jo saatiin, eräänlainen ensiesitys.
Seuraavat miekkarit Sanna Marinin kodin edustalle, jotta joutuu luikkimaan piiloon, kuten kanadan pääministeri, niin kyllä silloin alkaa lamppu syttymään. Tähän asti Marinia on käsitelty hellästi kuin pikkutyttöä, vaikka tämä aiheuttaa laajaa tuhoa koko kansakunnan taloudelle ja vahinkoa yksittäisille ihmisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraavat miekkarit Sanna Marinin kodin edustalle, jotta joutuu luikkimaan piiloon, kuten kanadan pääministeri, niin kyllä silloin alkaa lamppu syttymään. Tähän asti Marinia on käsitelty hellästi kuin pikkutyttöä, vaikka tämä aiheuttaa laajaa tuhoa koko kansakunnan taloudelle ja vahinkoa yksittäisille ihmisille.
Sanna Marinin "huulipunahallitus" koostuu pääosin tytönhupakoista, joilta puuttuu konkreettinen käsitys tavallisen ihmisen arjesta.
- Anonyymi
Ryssien masinoima laiton mielenosoitus.
- Anonyymi
ole typerys vaiti!
- Anonyymi
Kannanottoja Convoyhin:
VKKn Ilkka Tiainen:
https://tokentube.net/v/3929295041/Ilkka-Tiaisen-ja-VKK-n-kannanotto-Convoy-Finland-2022-tapahtumaan-
Tuomas Malinen:
https://rapsodia.fi/kansalaisyhteiskunnan-voimannayton-paikka-2/
Ovat vähän eri linjoilla. Hyvät perustelut kummallakin. Itse olen kahden vaiheilla. Laiton mielenosoitus ei toimi, ainakaan Suomen oloissa, jos Kanadassa toimiikin siinä tilanteessa missä he ovat nyt.
Convoy oli huonosti järjestetty, se on selvä. Pelkkää huonoa julkisuutta, tosin olisihan sitä tullut muutenkin kun media ei näistä hyvää kirjoita, mutta ei olisi näin paljon tullut negatiivista leimaa jos olisi toimittu laillisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984