Ovatko Israelin sairaalat todella täynnä rokottamattomia COVID-potilaita? Ichilovin sairaalan koronavirusosaston johtaja, professori Yaakov Jerrisin, mukaan tilanne on päinvastainen.
”Tällä hetkellä suurin osa vakavista tapauksistamme on rokotetuilla”, Jerris kertoi uutiskanavan haastattelussa. ”He saivat ainakin kolme injektiota. Vakavista tapauksista 70–80 prosenttia on rokotetuilla. Rokotteella ei siis ole merkitystä vakavan sairauden kannalta, minkä vuoksi vain 20–25 prosenttia potilaistamme on rokottamattomia.”
Israelin sairaalassa 80 % vakavista Covid-tapauksista täysin rokotetuilla
7
55
Vastaukset
- Anonyymi
THL ja STM valehtelevat jatkuvasti ja media levittää valheet. Tätä on jatkunut jo 2 vuotta.
- Anonyymi
Mielenkiintoista havaita, että nuo asiantuntijat eivät kerro lainkaan itse sen piikin negatiivisista vaikutuksista kohteeseen, kuin niitä ei olisikaan. No jotain pistoskohdan punoituksesta ja kirvelystä kerrotaan, mutta sen niin suurista positiivisista vaikutuksista riittä juttua!
- Anonyymi
Hah hah haa injektio💉 satuilee jälleen, ilmeisesti ääni päässä tuottaa nuo sadut...
- Anonyymi
Missä lähde? Päässäsikö?
- Anonyymi
Tässä se linkki. Katoin.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/3ec621c8-7506-4e47-bbbd-57774de63300 - Anonyymi
Jos sattuu osaamaan englantia,
https://doctors4covidethics.medium.com/doctors-for-covid-ethics-signatories-15878f9ff76
Lukuisat lääkärit ja lääketiteen tutkijat ovat tuoneet esiin koronarokotteiden vaarat ja vaatineet rokotusten keskeyttämistä. 2021.3- Anonyymi
Mutta eihän tuollaiset esitykset piikkikauppiaan tajuntaan voi mennä!
" Ääni päässä" kun sanoo aivan toista!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984