Isäni oli täysiverinen psykopaatti. Häijy ja ilkeä ihminen meitä lapsia kohtaan. Kiusaamista ja henkistä väkivaltaa kesti kuolemaan asti. Kuoli pari vuotta sitten. Itse olin helpottunut, en surrut hetkeäkään. Veljestäni kuoriutui välittömästi isäni kaltainen. Häijyily alkoi jo vähän ennen kuolemaa omaisuuden varastamisella. Rikkonut välejäni muihin sukulaisiin manipuloinnilla ja valehtelemalla. Ennen isän kuolemaa oli "melkein normaali", tosin kateus melko hallitseva piirre hänellä, mutta peitti sitä ja oli vielä hallinnassa.
Mikä aiheutti muutoksen? Mistä johtuu moinen käytös. Pitääkö tuota uutta hullua nyt pelätä, kun yhdestä pääsi? Äitini alkoi myös tätä veljeäni peesaamaan, karseaksi muuttui kielenkäyttö ja käytös hänelläkin. Kostoako on, kun lähdin ajoissa pois tilanteesta ja laitoin psykoisälle hanttiin.
Psykopaattivanhemman kuolema
Anonyymi
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon. Minä odotan samaa. Ei ole vielä tapahtunut, on sitkeä ja pitkäaikäistä sukua. Onneksi ei tarvi tavata. - Veljen suhteen myös kävi samoin kuin sulla.
-kohtalotoveri- Anonyymi
PS. koetan ajatella että se heikkenee koko ajan ja on dementiaa myös. Että tavallaan jo kuollut.
- Anonyymi
Muistisairaus nimeltä Alzmer tauti. Muuttaa paljon ennen diaknoosia , vuosia jo aikaisemmin ihmisen persoonaa kun etenee ja pahenee. Joten muista isääsi selaisena kun oli kiva. Sairastunut ihminen muistisairauten ei tiedä omaa käytös ei puheet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141829Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1511568- 781428
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101328- 581262
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551010- 621007
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890