Mikä on sinun päiväsi paras hetki ?

Anonyymi

Aamupala, aamukahvi ja lehti, päivän paras hetki. Kävelylenkki, päivän paras hetki. Mieluisa TV-ohjelma, päivän paras hetki. Puhelu tutun kanssa, päivän paras hetki. Hyvän kirjan lukeminen, päivän paras hetki. Lounas, päivän paras hetki.
Yllätysvieras, päivän paras hetki. Kivun ohimeno, päivän paras hetki. Iltapäiväkahvi, päivän paras hetki. Nukkumaanmeno, päivän paras hetki.
Mulla näitä päivän parhaita hetkiä on jo aika monta, mutta ei haittaa! Ainakin on pitkin päivää jotakin mitä odottaa. Harrastuksia joskus sitten, kun voi. . .

38

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noinhan se on otettava. Carpe Diem. On juurruttava arkeen. Joka hetki on päivän paras hetki, kun tulevaisuudesta ei ole tietoa.

      • Anonyymi

        Hyvin vaatimattomia ovat nykyään päivän parhaat hetket. Se voi joskus olla vaikka se,
        että vielä aamulla saa avata silmänsä ja saa nauttia aamukahvista. "Aamuhetki kullan kallis",
        vaikka en tiedä sopiiko se tähän, mitä se oikeastaan tarkoittaa, olen kai unohtanut sen merkityksen, muisti ei enää toimi hyvin.


    • Anonyymi

      Jos saan unenpäästä kiinni .-

      Gubbe 72

      • Anonyymi

        Onko univaikeuksia ?


      • Anonyymi

        Kun on unta päässä; yöaikaan ja päiväunilla. Se on parasta luksusta.


    • Anonyymi

      Riippuu päivästä. Jos ei tule mitään yllättävää häiriötä niin keskiviikkoiset ja lauantaiset iltapäivän rentoutumiset vaimon kanssa.

      • Anonyymi

        Heh... meillä ne on ke ja su aamujumpat, jotka päättyy rentoutukseen.🥰


    • Anonyymi

      Jokainen nouseva aamu! Sillä nukun todella hyvin kaikesta huolimatta.En herää yöllä pissalle ,olen aamun virkku illan torkku. Monta menetystä kokeneena jaksan pitää päivärytmistä kiinni. Uskon siihen selviän jokaisesta päivästäni ulkoilun ansiosta. Nautin suomen vuoden ajoista .Kuinka kaunis on maisema ikkunastakin katsottuna aina, kerrostalossa vuokralla asuessa.Kevät,kesä ,syksy talvi.Aina on jotain uutta odotaa.Mikän ei saa minua jäämään kotini vangiksi,vaikka on polvien niverikot kulumat ja en omista raha puuta.Ei ole sempaajia,ei suksien pohjien laitajia. Silti menen lähimetsän hiihtää ja pyörähtää luistinkentälle luistimilla ,kaikki ne joku 35 v.vanhoja. Sepan itseäni. Kitolisena olen tässä,on koti,lämpö,seinät,valo ja jääkappi,jossa ruokaa.Mitä ei kaikilla ole. Kitolisuus on hyvä jokaisen opetella ja uskoa,toivoa antaa voima kun uskoo uuten parempaan aikaan.Pyrkii etsimään valoa elämästä,eikä takerru kivut,tai yksin olon. Yhdellä kuin yhdet murhet toisella toiset.Eivätkä ne vältämättä ole toisia suuremat tai pienemmät. kaikille kaikea hyvää vaan. mummolta 69v.Itä- Helsinki 94

      • Anonyymi

        Johan minä ihmettelin, että 80 hiihtelee ja pyörähtelee luistinradalla, ohhoh kun hyvässä kunnossa, mutta oletkin 69v. Hyvä saavutus 69 vuotiaallekin. Tsemppaan sinua ja kaikkea hyvää sinullekin !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan minä ihmettelin, että 80 hiihtelee ja pyörähtelee luistinradalla, ohhoh kun hyvässä kunnossa, mutta oletkin 69v. Hyvä saavutus 69 vuotiaallekin. Tsemppaan sinua ja kaikkea hyvää sinullekin !

        Täällä reilusti yli 80. Sujuu pyöräily, hiihtely ja ylämäen juoksu. Tanssikin sujuisi jos korona sen sallisi.


    • Anonyymi

      Päivän paras hetki, kun poika toi minulle kaupasta Bluetooth- kaiuttimen. Nyt on ilta mennyt mukavasti soittaessani mielimusiikkiani. Voi mitä kaikkea korkealaatisesta soittimesta saa ulos, äänentoisto on uskomattoman loistavaa. Hyvä hankinta totta tosiaan!🎯

    • Anonyymi

      Päivän paras hetki taitaa nykyään olla se, kun on unohtanut maailman myllerrykset.

      • Anonyymi

        Paras hetki, kun pääsee illalla omaan sänkyyn.
        Oikein kaivautuu peiton sisään, laittaa toisen peiton päälle, ja sen päälle vielä shaalin.

        Sitten lämpimässä öhöttää.


      • Anonyymi

        J o s on unohtanut. Pystyttekö unohtamaan ?


    • Anonyymi

      Pari-kolme kertaa tyttöystävän kanssa viikossa ... siinähän se.

      • Anonyymi

        Onko kovinkin vanha se tyttöystävä? Kuluu varmaan paljon liukkaria.


      • Anonyymi

        tyttö ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin vanha se tyttöystävä? Kuluu varmaan paljon liukkaria.

        Ainahan voitelu edistæä luistoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko kovinkin vanha se tyttöystävä? Kuluu varmaan paljon liukkaria.

        Vaimoni joutui lopettamaan hormonin käytön jo 52 vuotisena ja hankki yöpöydälleen liukkarituubin. Käyttömäärästä en tiedä. Sehän on hänen asiansa!


    • Anonyymi

      Ruokahetki. - Nm. Normaalipainoinen

    • Anonyymi

      Ohraryynipuuro kuumana uunista, voisilmällä ja kylmän maidon kanssa
      sinetöi päiväni ja toi mieleen muistot lapsuudesta, jolloin äidin
      valmistama puuro odotti kotona hiihtoretken jälkeen.
      Olipa hyvä hetki.

      '' Puuro miehen tiellä pitää, kun velli pitää vain veräjälle asti''

      isoäiti_

    • Anonyymi

      AURINKO !

      on parasta mitä tiedän .

      • Anonyymi

        Aurinko avaruus ja meri ovat totaalikammottavia paikkoja
        et selviä niissä sekuntiakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aurinko avaruus ja meri ovat totaalikammottavia paikkoja
        et selviä niissä sekuntiakaan

        TÄH !!!! ????

        aurinko meri sininen avaruus ja kuuma hiekkaranta
        on parasta mitä tiedän

        kiivaasti odotan ihanaa kesää,
        kuhan ei tule liian kuumaa niin hyvä on,


    • Anonyymi

      Aloittajan luetteon päivän parhaat
      ovat pelkkää passiivista mankumista

      ei siinä ole vikaa
      paitsi jos tulee ongelma, ratkaisukyky puuttuu ja korttitalo romahtaa

      Eläkeläiset asettuvat passiivinorkojien joukkoon kun eläke pellittää
      eikä enää itse kelpaa mihinkään

      • Anonyymi

        Noin loukkaavia ja happamia kirjoittaa iäkkäistä
        vain jos on oma korttitalo
        ja vähän muutakin romahtanut jo kauan ennen vanhuutta.


    • Minä tykkäsin tuosta aloituksesta. Se sai minut miettimään, että mistä ne huonot fiilikset oikeastaan tulevat kun näitä "parhaita hetkiä" on noin paljon koettavissa, ihan tavallisessa päivässä ja käsittääkseni melkein kenellä tahansa...

    • Anonyymi

      Kun föörpiikki lenssaa !!!

      Vanha Skönö

    • Anonyymi

      Korona-ankeus saa arvostamaan pieniä hyviä asioita, päivän parhaita hetkiä.
      Hyvä arki on parasta.

    • Anonyymi

      Ohrapuuro, aurinko, hiekkaranta, viini, uni, seksi ....
      Kuinka paljon päivässä voikin olla nautintoa!
      Tartutaan hetkeen kiinni, Carpe diem!

    • Anonyymi

      "aamuhetki kullan kallis"

      • Anonyymi

        Tämän päivän paras hetki oli kun jaksoin tehdä itse helpon ruuan. Valmiseineksissä ei ole
        samaa oikean ruuan makua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän päivän paras hetki oli kun jaksoin tehdä itse helpon ruuan. Valmiseineksissä ei ole
        samaa oikean ruuan makua.

        14;37

        miksi ne valmisruuat ovatki niin pahan makusia , ihan yököttää,
        miksi niistä ei voida tehdä oikeesti maukkaita, mikähän siinä on syynä
        onkohan säilöntäaineet vai mikä,,

        joskus vaan pitää ostaa
        kun ei v i i t s i laiskuuttaan itse alkaa laittamaan ruokaa,


    • Anonyymi

      On vielä edessäpäin.

    • Anonyymi

      Tietenkin aamu. Unirytmini on sekaisin liian vähän toiminnan takia. Herään jo ennen klo 05. Joskus yritän pötkötellä ja saada vielä tunin verran unta.
      Ihan turhaa ajankulua.
      Niinpä lähden aamutoimille, wc:n ja suihkuun. Pikkulintujen ruokkiminen ottaa pannuun. Harjattuihin paikkoihin kylvän monia litroja kauran jyviä.

      Äkkiä nälkiintyneet keltasirkut, tiaiset ja ehkä varpusetkin ahmaisevat jyvät kupuihinsa. Kaikeksi onneksi tuttu hyvä viljelijä myy jyviään lintujen ruuaksi edullisesti.
      Pääsen aamiaisen valmistamiseen.
      Ruokailun jälkeen pientä puuhaa ulkona tai sisällä.

      Loppuun ajetulla konimuskaakilla ei ole vaikeuksia nukahtaa päiväunille.
      Auringon valo piristäisi. Tänään ei kuitenkaan satanut.
      Sitä kevättä odottaa jo kuin wanha työhevoin.

      • Anonyymi

        Kiva kertomus, kiitos !
        Miksi sinua muuten ottaa pannuun pikkulintujen ruokkiminen ?
        Senkö harjauksen takia ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva kertomus, kiitos !
        Miksi sinua muuten ottaa pannuun pikkulintujen ruokkiminen ?
        Senkö harjauksen takia ?

        Aattel nyt ite. Ne napsii 5 litraa kupuihinsa kauraa. Ne pikku pojattomat papinsäkit söisivät ämpärillisen kauraa päivän mittaan, mutta annan niille vaan hätäruokinnan.
        Nekin linnun sontimat akanatkin ovat ongelma. Niille pitäisi olla kannellisia pelliastioita.

        Keltasirkku on myös ylpeä lintulaji. Ei ol kaukana se viikko, jolloin ne protestoivat nälkäravintoluukkujaan: Pidä sinä pihi-ukko vaan laihat akanasi eivätkä tule ahtaisiin pihoihin pelkäämään. Niille on iso loukkaus, että joutuu joskus pihan läpi kulkemaan.

        Ne lentävät tukkipuiden kokoisiin lehtipuihin tarkkailemaan, ettei heidän reviirillään vaan kukaan liiku. Luulen, että niiden kanta romahtaa kun miä kupsahan hoivakotitasolle.
        Ihmettelen kauhiast, miten itsekkäitä ihmiset ovat kun eivät anna muruakaan oikeasti seutukuntien köyhimmille ihmisille, höyhenasuisille.

        Tasan yhtä arvokkaita ollaan niiden kanssa kupsahtamistemme jälkeen. Samaan kvarkkipilveen asetumme loppupelissä.


    • Anonyymi

      Niitä on kaksi: aamuhalaus ja iltahalaus.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      104
      2892
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      294
      2135
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      122
      2005
    4. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      138
      1827
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      93
      1430
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      26
      1096
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      102
      1029
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1027
    9. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      46
      848
    10. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      48
      846
    Aihe