Mitä mielestäsi on aito

Anonyymi-ap

rakkaus? Miten sen kuvailisit?

78

810

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikki on sanomattakin selvää, kädet tärisee, jännittää, sitten tulee rauha yhdessä on hyvä olla.

      • Anonyymi
        UUSI

        Sitä, kun toinen toteaa, että olet hänelle parasta, mitä on koskaan kokenut ja tuntenut, samalla itsestä tuntuu samalta. On valmis näkemään vaivaa toisen eteen ja auttaa aina tarvittaessa. Antaa toiselle tilaa olla oma itsensä. Kaikessa ajatellaan sovitellen ja minimoidaan riidan mahdollisuus. Luottamusta helppo rakentaa yhdessä.


      • Anonyymi
        UUSI

        käsi tärisee, kädet tärisevät


    • Anonyymi

      Se kun nainen suomi24 palstalla sanoo rakastavansa, mutta ei halua nähdä irl. 😂 ihan sydän pakahtuu onnesta. Olin onnekas kun aikoinaan törmäsin häneen.

      • Anonyymi

        Oletko ivallinen? Ehkä hän ei tiedä sun tunteista. Jos et oo sanonu.


      • Anonyymi

        Mutta uskot silti jostain syystä hänen sanovan sinulle täällä keskustelupalstalla, rakastan sinua?Justihinsa juu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta uskot silti jostain syystä hänen sanovan sinulle täällä keskustelupalstalla, rakastan sinua?Justihinsa juu

        Pakkohan se on mun rakas olla. Sanoo täällä palstalla jokapäivä minulle rakastan sinua. Toivottaa päivittäin hyvää huomenta ja hyvää yötä. Käyttää minusta hellittelynimiä kuten rakas, kulta, ihana, muru jne. Pakkohan se on olla rakkautta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pakkohan se on mun rakas olla. Sanoo täällä palstalla jokapäivä minulle rakastan sinua. Toivottaa päivittäin hyvää huomenta ja hyvää yötä. Käyttää minusta hellittelynimiä kuten rakas, kulta, ihana, muru jne. Pakkohan se on olla rakkautta.

        Mun sydän se on ihan kipeä rakkaudesta sinuun. Kyllä sen tiedät. Joka päivä ja joka yö sinua ajattelen.


    • Anonyymi

      Kun nauraa toisen kanssa vedet silmissä kuinka typeriä ollaan.

      • Anonyymi
        UUSI

        Kun nauraa toisen kanssa vedet silmissä kuinka typeriä ollaan.

        Hyvä !


    • Anonyymi

      Sitä kun hyväksyisi hänet sellaisena kuin on, vaikeanakin, vaikka se satuttaisi itseä. Sitähän se on, jos lyö niin kääntää toisenkin posken eikä halua muuttaa häntä muuksi..ja antaa hänen mennä menojaan jos tahtoo, ei pyri kahlitsemaan. Joo rakastin ja annoin mennä,,luopuminenkin on rakkautta -V

      • Anonyymi

        et oo noin epäitsekäs oikeesti.
        Vai luovutit hänet :-)

        Siitä luopumisen tunteesta sulle tulee semmoset kicksit että luopuisit aina vaan. woke now


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        et oo noin epäitsekäs oikeesti.
        Vai luovutit hänet :-)

        Siitä luopumisen tunteesta sulle tulee semmoset kicksit että luopuisit aina vaan. woke now

        Ei aivan noinkaan, annoin mennä ja luovutin vaikka sattui...vain surua ei kiivejä.. lähdin hiljaa pois ja pelkkää hyvää hänelle toivon ❤️ https://youtu.be/MJZJ6QuRZ1k?si=NEzIbMSdNfJc2aTQ


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei aivan noinkaan, annoin mennä ja luovutin vaikka sattui...vain surua ei kiivejä.. lähdin hiljaa pois ja pelkkää hyvää hänelle toivon ❤️ https://youtu.be/MJZJ6QuRZ1k?si=NEzIbMSdNfJc2aTQ

        Haistappa ny pasha.


    • Anonyymi

      En tiedä. Liian iso asia.

    • Anonyymi

      Olen ollut pitkässä suhteessa ja pari lastakin siunaantui. Sanon silti että en ole kokenut sitä vielä aidoimmillaan ja syvimmillään. Siitä voisi varmaan kirjoittaa novellin, mutta noin ajattelen nyt.

      • Anonyymi
        UUSI

        Olen ollut pitkässä suhteessa ja pari lastakin siunaantui. Sanon silti että en ole kokenut sitä vielä aidoimmillaan ja syvimmillään. Siitä voisi varmaan kirjoittaa novellin, mutta noin ajattelen nyt.

        Sun pitää löytää se joka kutittaa sydämellä !


    • Anonyymi

      Oih kyllä se tässä aikuisella iällä hänen kanssa olisi kultaakin arvokkaampaa. Osattaisi yhdessä sitä rakkautta arvostaa. Ei enää pieniä lapsia tai muita vaan ainoastaan toisemme ja rakkautemme.

      • Anonyymi

        Et ei oo ilkee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ei oo ilkee

        Ei oo ilkeä 😂


    • Sitä että rakastaa sitä ihmistä, eikä hänen omaisuuttaan tai statustaan.

    • Anonyymi

      Se on akuutti häiriö normaalissa aivo toiminnassa.

    • Anonyymi

      Toisen kunnioitusta, hyväksymistä, suunnatonta välittämistä. Tahtotilaa pysyä rakkaansa rinnalla myös myrskyssä ja halua keventää silloinkin toisen oloa.

      • Anonyymi

        Kun toinen on vaan niin ihana ja suloinen 🥰🥰😍😍.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun toinen on vaan niin ihana ja suloinen 🥰🥰😍😍.

        Niin..😍 Hän on helposti -ihanin kaikista


      • Anonyymi

        On helppo välittää toisesta niin paljon, kun hän on juuri sellainen kuin on. Ei yhtään enempää eikä vähempää, juuri sellaisenaan, omana itsenään. Täyttää sen minusta puuttuneen osasen ihan kaikkinensa 🤗😘.


      • Anonyymi

        Eli alahuuli rullalle heti kun ei menis naisen kanssa etukäteen omassa päässä kirjoitetun satukäsikirjoituksen mukaan ja muuten oma napa edellä ja aina äänessä omista asioista


      • Anonyymi

        just näin ❤️😍🫠🤗


      • Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        On helppo välittää toisesta niin paljon, kun hän on juuri sellainen kuin on. Ei yhtään enempää eikä vähempää, juuri sellaisenaan, omana itsenään. Täyttää sen minusta puuttuneen osasen ihan kaikkinensa 🤗😘.

        On helppo välittää toisesta niin paljon, kun hän on juuri sellainen kuin on. Ei yhtään enempää eikä vähempää, juuri sellaisenaan, omana itsenään. Täyttää sen minusta puuttuneen osasen ihan kaikkinensa 🤗😘.

        Hyvä !


    • Anonyymi

      No toinen puolisko ei kiusaa ottaa toisen huomioon tekee yhdessä asioita

    • Anonyymi

      Kaikki lähtee ensi katseesta. Kaikki hänessä -tapa elehtiä, liikkua, puhua,erikoisesti ääni, joka lähettää Sinuun vatsanpohjaan asti kihelmöivän signaalin :Älä lähde pois.Rakkaus on suloista kemiaa.

    • Anonyymi

      Some kind of tolerance maybe

      • Anonyymi

        On tässä kerroksiakin


    • Anonyymi

      Hän on omana itsenään minunkin puuttuva palanen. Yhdessä olemme vahvoja. Yhteisymmärrys ja saumaton yhteistyö. Helppoa se hänen kanssa on. Kaikki

    • Anonyymi

      Kun nainen halaa ja kertoo että ei ikinä halua olla kenenkään toisen kanssa. Tuosta tietäisin että nainen rakastaa minua aidosti ja siitä kuinka hän viettäisi aikaa kanssani ja olisi lempeä minua kohtaan. Mutta en tiedä koenko koskaan tuollaista. Mieheltä mietiskelevältä.

    • Anonyymi

      Rakkaus on tunteista suurin... Sitä on mielestäni vaikea ymmärtää. Se väristää liikakin ja on tunnetasolla jatkuvasti mielessä...Tekee levottomaksi ja ohjaa jatkuvasti ajatuksia... Olen sen tunteen löytänyt ja sen tunteen kanssa on pärjättävä... Sinulle

      • Anonyymi

        Tuo viimeinen sana johtaa ajatukseni sinuun. Ja sitä edeltävän tekstin voisin allekirjoittaa.
        Jos olet mies, voisin kuvitella sinun olevan minun "hän".
        n>m


    • Anonyymi

      Vaikka puhuisin ihmisten ja enkelien kielillä, ilman rakkautta olisin vain kumiseva kaiku tai pamahtava pelti. Vaikka tuntisin kaikki salaisuudet, tietäisin kaiken ja profetoisin, vaikka voisin siirtää vuoria uskoni voimalla, ilman rakkautta en olisi mitään. Vaikka jakaisin pois koko omaisuuteni ja uhraisin itsenikin niin, että antaisin polttaa itseni, en hyötyisi mitään, jos minulta puuttuisi rakkaus. Rakkaus on kärsivällinen, rakkaus on lempeä. Se ei ole kateellinen, se ei kehuskele eikä ylpeile. Rakkaus ei käyttäydy häpeällisesti eikä tavoittele omaa etuaan. Se ei katkeroidu eikä suunnittele pahaa. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan totuuden voitosta. Aina se uskoo ja toivoo, kaiken se kestää ja sietää. Rakkaus ei katoa koskaan, vaikka profetiat menettävät merkityksensä, kielillä puhuminen loppuu ja tieto muuttuu turhaksi.

      Nyt pysyvät voimassa nämä kolme asiaa: usko, toivo ja rakkaus. Tärkein niistä on kuitenkin rakkaus.
      (1 Kor. 13:1-8)

      • Anonyymi

        ♥️♥️♥️


      • Anonyymi

        ❤❤💓💞


      • Anonyymi

        Tämä on paras vastaus.


    • Anonyymi

      Se että jatkuvasti on mielessä ja moni muu asia menee hulluuden partaalla.

      • Anonyymi

        hihhih.. 😘😃🤯🤭


      • Anonyymi

        No niinpä 😛🥰🤣😉😂


    • Anonyymi

      Synnyttämiään lapsia kohtaan rakkaus on kaikkein aidointa!

    • Anonyymi

      No nyt lähtee, alkukesästä aloitettu puhelinnumero vihjeet. Nämä tulevat vain meidän tietävinä. Jaan näitä useampaan erään, tietoturvan takia.

      1. vihjettä ei tarvita koska alkaa kaikilla samoin, tämä on helppo: 0
      2. vihje: kuinka kertaa juuri tai aiemmin pussasin sinua?
      3. vihje: taas helppo: 0
      4. vihje: kuinka monta kertaa juuri tai aiemmin hieroin hartioitasi
      5. viimeinen vihje tähän sarjaan: kuinka monta meitä olisi? Huomioiden lemmikit ja ei huomioiden sinun mahdollisia lapsia tai lemmikkejä?
      tämä on vaikea. Kirjoita kaikki ylös. ja seuraa lisäohjeita :)

      • Anonyymi

        Miten on mahdollista, että olet suudellut häntä, mutta et kykene ottamaan yhteyttä oikeassa elämässä? Miten kerta kaikkiaan tuollainen on edes mahdollista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten on mahdollista, että olet suudellut häntä, mutta et kykene ottamaan yhteyttä oikeassa elämässä? Miten kerta kaikkiaan tuollainen on edes mahdollista?

        koska olen kokenut kovia, kohua ja ottanut vastaan huomiota useammalta mieheltä, en tarkoituksella, jotenkin vaan mennyt niin. pitkään ollut uskollinen vain yhdelle, aina mennyt huonosti. ajattelematta että miehet ovat olleet tosissaan vaikka heilläkin ollut juttua muiden kanssa. sain pyynnön miettiä mitä haluan ja olenko valmis vakiintumaan. ajattelin että tästä voisi aloittaa, kevyesti. en nyt ole ollut ihan jakorasia, mutta sinkkuilut, vertaillut ja vaihtanut. yrittänyt keskittyä olennaiseen mutta jostakin aina tulee peetä, nyt on asiat selviämässä, olisi toivonut ettei nyt näin pitkälle olisi tarvinnut asioiden mennä. mutta pääasia että selviää ja on nyt kannettu niin sanotusti vastuuta ja otettu myös huonoa vastaan.


    • Anonyymi

      Rento ja vakaa.

    • Anonyymi

      Lempeyttä ja pyyteettömyyttä.

    • Anonyymi

      Joka halveksuu yhtä työtä pitää halpana kokonaiskuvankin.

    • Anonyymi

      Roikutaan toisessa kuin takiainen, vaikka toinen olisi jonkun muun mielestä aivan mahdoton ja vaikea tapaus. Mutta rakkaus on sokeakin ja ymmärtää. Jos toista ei näy eikä kuulu, ei sellainen ole oikeaa rakkautta.

    • Anonyymi

      Uskollisuutta. Sitoutumista. Päätöstä. Sitä on aito rakkaus. Väittäkää mitä väitätte.🤷‍♀️

      • Anonyymi

        Samaa mieltä.


    • Anonyymi

      Tyypit kuvailee täällä aitoa rakkautta mm näin:

      -henkilö kehuu minua, palvoo minua, henkilö on minusta riippuvainen kuten lapsi vanhemmastaan., henkilö hengittääkin vain minulle. Henkilö kohottaa vain minun itsetuntoa.

      Ok.. en ymmärrä mikä tuossa on kahden aikuisen välistä vastavuoroista rakkautta.

      • Anonyymi

        Öö. Jostain syystä en näe viestissäsi uskollisuutta ja sitoutumista. Oletko bilehile?🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Öö. Jostain syystä en näe viestissäsi uskollisuutta ja sitoutumista. Oletko bilehile?🤷‍♀️

        Mitä annat ja haluat toiselle?

        Kaikki mitä näet rakkautena on sinun egosi nuolemista.

        Imet toisesta kaiken jotta saat itsellesi hyvän itsetunnon.

        Sillai kuvailet aitoa rakkautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä annat ja haluat toiselle?

        Kaikki mitä näet rakkautena on sinun egosi nuolemista.

        Imet toisesta kaiken jotta saat itsellesi hyvän itsetunnon.

        Sillai kuvailet aitoa rakkautta

        Rakkaus on parhaimmillaan antamista. Joka ei antamaan kykene,tuskin mitään saakaan🤷‍♀️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaus on parhaimmillaan antamista. Joka ei antamaan kykene,tuskin mitään saakaan🤷‍♀️

        Rakkaus ei tunnista ulkokultaisuutta,ei itsekkyyttä,ei ahneutta.🤷‍♀️


    • Anonyymi

      Mitä edes rakkaus on pitäs selvittää ensten ennen kun voi edes yrittää selvittää mitä aitorakkaus on ja rakkaus mitä ja ketä kohtaan eipä ole ihan niin yksinkertainen juttu kun ihmiset luulee helpompaa jopa ansaita rahaa kun edes osata ymmärtää mitä rakkaus on

    • Anonyymi

      Fanfaarit soimaan...

      • Anonyymi

        Halutaan toiselle vain hyvää

        Parasta


    • Anonyymi

      Ei rakkautta ole olemassakaan ei ainakaan aitoa saati pyyteetöntä. Ihmiset ovt feikkejä.

    • Anonyymi

      Kun toisen seura tuntuu kodilta, kun voi olla siinä virheineen päivineen eikä toinen tuomitse ❤️

      • Anonyymi

        Kämppikseni kanssa on just näin,mut ei me kyllä olla rakastavaisia😃


    • Anonyymi

      En mä jaksa ajatella enää mitään. Rakkaus on kirosana.

    • Anonyymi

      Kyllä sen vaan tuntee, kun aidosti toista rakastaa. Siinä ei ole mitään väkisin väännettyä tai feikkiä ei salaisuuksia. Haluaa olla toiselle hyvä… rakkaus kannattelee ja on ihan valtava voima

    • Anonyymi

      Toisesta välittämistä, ajatella toisen parasta, urhautumista, ei uhriutumista, eli myös vaikeina aikoina, toisen tukemista. Rakkaus on paljon muuta, kuin vain himoa.

    • Anonyymi
      UUSI

      Kai se on sitä, kun mies flirttaa kaikille vastaantuleville naisille, mutta ei eroa vaimostaan. Jokuhan siinä kiinni pitää.

    • Anonyymi
      UUSI

      Aito rakkaus? Halu olla toisen kanssa. Halu osata rakastaa ja oppia tuntemaan toinen.
      Yhteistä puuhaa, yhdessä päättämistä, yhdessä tejemistä. Kuuntelua.
      Mutta myös jotain omaa tilaa ja tekemistä.
      Mitä ei ole?
      Jatkuva toisen ylimiellyttäminen. Se on pelkoa menettää.
      Jatkuva ratkaisujen tekeminen yksin toisen puolesta. Se on pelkoa menettää.
      Jatkuva toisen oikkujen noudattaminen. Se on pelkoa menettää.
      Jatkuva toisen hyväksikäytön sietäminen. Peli on jo menetetty.

    • UUSI

      Parisuhteessa on rakkautta täsmälleen niin kauan kuin kumpikin antaa toiselleen riittävästi kaikkea sellaista mitä toinen haluaa/tarvitsee, ja samalla kumpikin kokee saavansa toiseltaan riittävästi kaikkea sellaista mitä haluaa/tarvitsee.

      Sellaista vaihtokauppaa.

      • Anonyymi
        UUSI

        "Oikean" lisäksi ChatGPT listasi seuraavia adjektiiveja joilla rakkautta lisämääritellään: aito, ehdoton, hellä, horjumaton, ikuinen, intensiivinen, intiimi, intohimoinen, kestävä, kuolematon, oikea, omistautunut, päättymätön, pyhä, pysyvä, raivokas, rajaton, romanttinen, särkymätön, syvä, syvällinen, täydellinen, todellinen, vahva, vankkumaton, vilpitön, ääretön.

        Olematonta on niin vaikea määritellä tarkasti.


    • UUSI

      Aikalailla kallistun pyyteettömään rakkauteen. Muu tuntuu nykyään jotenkin kovin egosentriseltä ja pilkun viilaamiselta.

      • UUSI

        Minusta on parisuhteetkin alkaneet tuntua melko vastenmielisiltä juuri siksi, että siinä pyöritään niin paljon molempien egojen ympärillä. Kumpikin on vailla vaikka mitä.

        Ei jotenkin nappaa.


      • Anonyymi
        UUSI
        EivorCreed kirjoitti:

        Minusta on parisuhteetkin alkaneet tuntua melko vastenmielisiltä juuri siksi, että siinä pyöritään niin paljon molempien egojen ympärillä. Kumpikin on vailla vaikka mitä.

        Ei jotenkin nappaa.

        Ns rakkaus saattaa mennä överiksikii

        Vanhemmat saattavat hokea rakkauttaan lapseen, joka juuri puukottaa heitä


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Ns rakkaus saattaa mennä överiksikii

        Vanhemmat saattavat hokea rakkauttaan lapseen, joka juuri puukottaa heitä

        Pyyteetöntä rakkautta voi tuntea vaikka lemmikkiä kohtaan. Lemmikit on harvoin niin pahoja mitä ihmiset. Kun niitä kohtelee nätisti ja kunnioittavasti, ei ongelmia juuri esiinny. Ihmisten kanssa enimmäkseen esiintyy, poikkeus on harvinaisempaa ihmisten kanssa.


    • UUSI

      Oikeaa Rakkautta ei voi kuvata sanoilla.

      Jäljellä enää yksi ongelma: Se rakkaus puuttuu ja aika kuluu....

    • Anonyymi
      UUSI

      Mitä mielestäsi on aito Rakkaus !

      Minulla se eläimet ja lapset,koska he ovat irti kaikesta tästä pahasta onneksi.
      Vammaiset ihmiset,koska heidän kuori on viallinen,sisus täyttä kultaa.
      Vanhukset joita autan,saan kiitosta heiltä.
      Autan kaikkea mitä pystyn mielelläni.
      Ilman Rakkautta,me emme pärjää tässä maailmassa.
      Tuntuu niin hyvält,kun joku pörätuoli mummo taputtaa selkääni kun autan tai lapsi sanoo huomiseen ,nähdään !
      Eläinten Rakkaus itseäni kohtaan,kun huolehdin heistä Rakkaudella !
      Elämä on ihmeellistä,silti olen surullinen !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      92
      2543
    2. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      185
      1633
    3. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      78
      1562
    4. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      92
      1333
    5. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      76
      972
    6. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      77
      798
    7. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      35
      781
    8. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      18
      729
    9. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      34
      668
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      41
      663
    Aihe