Onko kukaan kuunaan kuullut koronatartunnan saaneesta alkoholistista?
Eikö? No, se johtunee siitä että pikku tissuttelu tappaa virukset.
Sellaista tietoa viranhaltijat ei voi jakaa koska kerettiläisyys.
Sama juttu altzheimerin kanssa. Voinsyönti pitää aivot terveinä.
Sellaistakaan tietoa viranhaltijat ei voi jakaa koska kerettiläisyys.
Alkoholi ja korona
10
374
Vastaukset
- Anonyymi
Ei, mutta meidän johtavissa korona asiantuntijoissa on niitä jotka väittävät, että ylivoimainen enemmistö koronatartunnoista tulee kotoa. Se hiipii salaa kaapin hyllylle kun et ole kotona ja hyppää sieltä naamalle ja sieraimiin/hengityselimiin kun avaa oven.
- Anonyymi
No vanhan kansan viisauksia sanonta; Viina , Terva ja Sauna, jos ei auta tauti
on aina kuolemaksi. - Anonyymi
Lisätään vielä se oikea voi.
- Anonyymi
Onko kukaan koskaan kuullut mainostettavan toimivia ratkaisuja ja lääkityksiä nyt eliitin hyväveljien koronabisnesten ja monopolien aikana?
Kyllä on sensuroitu, kun se piikki on jostain salatusta syystä niin tärkeä.
No, mengeleet on mengeleitä. - Anonyymi
Minä kurlaan kurkkuani pienellä konjakki hörpyllä joka aamu pienen hetken ! Kurlatessa siitä hörpystä erittyy entsyymi höyryjä sopivasti hengitystiehyeihin!
Rokotteet olen ottanut mutta luottaen menetelmäni tehoon en ole käyttänyt kasvomaskeja kuin joissain äärimmäisissä tilanteissa! - Anonyymi
Onko kukaan kuunaan kuullut viinaan kuolleesta alkoholistista?
Aika monikin valitettasti on kuullut ja myös tuntenut sellaisia. - Anonyymi
Itse sain kyllä koronan Thaimaassa vaikka tissuttelin ja nain joka ilta
- Anonyymi
Alkoholisti saa helpommin vakavamman tautimuodon, koska pitkään kestänyt runsas alkoholinkäyttö heikentää vastustuskykyä. Lisäksi alkoholin pitää olla yli 60%sta, että se tehoaa viruksiin.
- Anonyymi
Entäpäs tupakka? Sehän sisältää myös nikotiinia, joka on hyönteismyrkky. Mitäs luulette käyvän viruksille. Niin, koronahysterian alkuvaiheissa oli juttua myös tupakanpolttajista. Tiedot on hävinneet hysterian alle.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445842
- 475338
- 483718
- 133663
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise953327- 313126
- 592884
- 572740
- 532400
- 381854