Aihe on tabu josta ei puhuta, vaan hyssytetään ja katsotaan miten turvapaikan hakijat tekevät kuraa yhteiskunta turvaan-velvoitteet maana tulijoille-ei vain oikeuksia josta ovat erittäinkin tietoisia nillittäen aina joka epäkohtelustaan. Ghettoja oli jo reilu 10 v sitten tietyillä Helsingin alueilla.ikävää kun päättäjät eivät reagoi kuten mallikkaasti Tanskassa jotka alkavat siivota moisia ikävän aiheuttajia!
Maahanmuuttajat tuo turvattomuutta,ei sopeudu enin osa.
13
56
Vastaukset
- Anonyymi
ps siis maahan tulijoilla vain oikeuksia jota käyttävätkin ahkerasti, mutta ei juuri lainkaan velvoitteita, koska ovat huomanneet miten vaikeaa heitä on karkoittaa vaikka pitäisikin.
- Anonyymi
Niin on! Vihr- vas- sdp-kok-kesk. Ärsyttää tuo koko punikkikaarti.
- Anonyymi
Niinpä, ja tänään keskusteluissa olleet katu jengitkin on maahanmuuttajataustaisis, toki poliisin mukaan suurin osa Suomessa syntyneitä.
Eli heillä on ollut samat mahdollisuudet kouluttautua ja mennä eteenpäin kuin suomalaislapsillakin. Niin nyt pohditaan, että miten heitä pitäisi lisää auttaa, kun rikollisuus houkuttelee.
Paskat oma on valintansa ja rahan laittaminen heihin on suomalaisten veronmaksajien rahojen väärinkäyttöä.
Vankilaan ja kansalaisuus pois, jos sen ovat saaneet. Näitä on turha alkaa hyysäämään, näkyy jo naapurimaastakin, että se ei auta. - Anonyymi
No onhan niitä velvollisuuksia ihan kauheasti….
- Anonyymi
Näitten ikuinen periaate on mailman muutaminen 600-vuosisadan mukaan laaditun suunitelman mukaiseksi lukituksi maan helveteksi, eivät tule koskaan mitään muuta ymärtämään
- Anonyymi
helsingin Malmi on nykyään suomen Malmö
- Anonyymi
En yhtään ihmettele
https://www.youtube.com/watch?v=LyorKG65Aig - Anonyymi
Norjan Finnmarkissakaan ei voi olla turvassa.
https://www.jihadwatch.org/2022/02/norway-afghan-muslim-migrant-rapes-92-year-old-woman-blames-his-traumatic-upbringing - Anonyymi
Nyt korkea aika alkaa tarkkailemaan maahan muutto taustaisen elämää ja touhuja,alkanut menemään mopo käsistä,röyhkeitäkin vielä ja eivät kunnioita maamme poliiseja.Kohta alkaa sama helvetti kuin Ruotsissa,nyt matut ohjaksiin tai paluulento alkuperäisiin kulttuuri maihinsa!
- Anonyymi
Tietävät ettei täältä millään tahdo saada palautuksia koteih8insa,niin ovat ylimielisiä pikku riiviöitä,harmia vaan tuovat,e mitään hyötyäkään,eivät pelaa jalkapalloa,edusta maatamme missään urheilulajeissa,ei mitään hyötyä.
Mut se on hyvä muistaa että positivisuus ruokkii positiivisuutta ja negatiivisuus negatiivisuutta. Mitään hyvää ei seuraa jos emme ulkomaalais vahvistuksiin usko. Miksi edes yrittää sanois mamu. Posin kautta taas jotain hyvää voi syntyä.
Toki kaikki pitäis saada paremmin kotoutettua, ja siinä vaikeuksia on. Paras hoitokeino olisi tiukennettu sosiaaliturva. Ei rahaa niin paljoa ja laajaa terveydenhoitoa jos ei yhteiskunnan toimintaan osallistu. Esim Suomen kielen opiskelu. Kova kovaa vastaan. Oisko mitään järkeä?- Anonyymi
Vihreät saavat yksin päättää maahanmuutosta...
- Anonyymi
Tiettyä ryhmää pitääkin kotouttaa sukupolvien ajan, veronmaksajille tulevat erittäin kalliiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1706524
- 584462
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s283098- 612977
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271536Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381485- 341330
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest441230