Eikö se ole iljetys? Yleensä eläimet kokevat luontaista vastenmielisyyttä sukurutsaa kohtaan (ihminen muiden muassa) mutta tällaisia törkytarinoita kristityt haluavat levittää.
Onko niillä ollut ehkä joissain lahkoissa jopa vaikutusta?
Miksi kristityt haluavat lukea kirjaa, jossa isä harrastaa seksiä tyttäriensä kanssa?
38
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Se kuuluu kulttuuriin eli uskontoon .
- Anonyymi
Ei pitäisi kuulua. Mutta Raamatun mukaan tyttäret vietteli isänsä ja tulivat raskaaksi, outoa sekin on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pitäisi kuulua. Mutta Raamatun mukaan tyttäret vietteli isänsä ja tulivat raskaaksi, outoa sekin on.
Retorinen kysymys: onkohan tarina jonkun naisen kirjoittama vai jonkun likaisen setämiehen?
- Anonyymi
Eikös nuo tarinat ole tuttuja eräässä toisessa uskonnossa.
- Anonyymi
Kyllä Raamattu näin kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä Raamattu näin kertoo.
nIIN ,tarkoitin Luterilaisuutta. Siinähän naidaan vaikka rikkaimuritkin
- Anonyymi
Saman kirjan mukaan koko ihmiskunta on saanut alkunsa sukurutsasta.
- Anonyymi
Naidaan omia tyttäriä, siskoja ja serkkuja.
Kyllä moraalin täytyy olla peräisin Jumalalta!
- Anonyymi
Eiväthän Aatami ja Eeva olleetkaan ihan ensimmäisiä luotuja ihmisiä. Heidän poikansahan meni etsimään vain vieraan kansan parista. Hiukkasen ristiriitaista.
- Anonyymi
Sinun kommentti on ristiriitainen. Jumala loi ensin miehen, mutta huomasi että hänen ei ollut hyvä olla yksin. Otti Aatamin kylkiluun ja loi naisen. Paratiisissa elelivät, mutta Eeva houkutteli Aatamin syömään omenan puusta josta jumala varoitti. Siitäpä lähti rumba josta kärsimme tänäkin päivänä. Eeva oli viekas ja Aatami täysi lapatossu.
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kommentti on ristiriitainen. Jumala loi ensin miehen, mutta huomasi että hänen ei ollut hyvä olla yksin. Otti Aatamin kylkiluun ja loi naisen. Paratiisissa elelivät, mutta Eeva houkutteli Aatamin syömään omenan puusta josta jumala varoitti. Siitäpä lähti rumba josta kärsimme tänäkin päivänä. Eeva oli viekas ja Aatami täysi lapatossu.
"...huomasi että hänen ei ollut hyvä olla yksin. Otti Aatamin kylkiluun ja loi naisen. "
Stop stop, eipäs luonut naista ensimmäisenä kaveriksi. Loi ensin eläimiä ja tarjosi niitä Aatamille kumppaniksi. Luulikohan, että Aatami alkaisi parittelemaan eläimien kanssa.
18 Herra Jumala sanoi: »Ei ole hyvä ihmisen olla yksinään. Minä teen hänelle kumppanin, joka sopii hänen avukseen.»
19Ja Herra Jumala muovasi maasta kaikki villieläimet ja kaikki taivaan linnut ja vei ne ihmisen luo- Anonyymi
Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
"...huomasi että hänen ei ollut hyvä olla yksin. Otti Aatamin kylkiluun ja loi naisen. "
Stop stop, eipäs luonut naista ensimmäisenä kaveriksi. Loi ensin eläimiä ja tarjosi niitä Aatamille kumppaniksi. Luulikohan, että Aatami alkaisi parittelemaan eläimien kanssa.
18 Herra Jumala sanoi: »Ei ole hyvä ihmisen olla yksinään. Minä teen hänelle kumppanin, joka sopii hänen avukseen.»
19Ja Herra Jumala muovasi maasta kaikki villieläimet ja kaikki taivaan linnut ja vei ne ihmisen luoSukurutsan lisäksi on vielä eläimiin sekaantumista.
Pitäisikö Raamattu olla K-18. Moses_Zuckerkandl kirjoitti:
19Ja Herra Jumala muovasi maasta kaikki villieläimet ja kaikki taivaan linnut ja vei ne ihmisen luoJumalan alkuperäinen ajatus siis oli, että mies alkaisi hässiä eläimiä. Tästä syystä eläimeensekaantuminen ei saa olla rangaistavaa, kuten ei olekaan.
- Anonyymi
etsimään vaimon siis.
- Anonyymi
Ja vedenpaisumuksen jälkeen Nooan perhe oli koko ihmiskunta. Sitten he alkoivat tehdä lapsia keskenään.
- Anonyymi
> Miksi kristityt haluavat lukea kirjaa, jossa isä harrastaa seksiä tyttäriensä kanssa?
Koska kirja kertoo totuuden. Mutta, miksi tuo yksi kohta on sinulle niin merkityksellinen, vaikka se on vain pieni yksityiskohta?
Raamattu on myös historiankirja. historiankirjat kertovat mitä ihmiest ovat tehneet, eikä se kaikki ole hyvää. Esim. kaikki ne vääryydet mitä ateistit ovat tehneet, vaikka niistä voi lukea, ei se tarkoita, että ne olisivat hyviä.- Anonyymi
Ja totuusko on se, että Jumalalle otollinen hurskas isä voi panna tyttärensä raskaaksi.
Hyi saatana! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja totuusko on se, että Jumalalle otollinen hurskas isä voi panna tyttärensä raskaaksi.
Hyi saatana!Kyllä. Se kuuluu kristilliseen perinteeseen. Omaa väkeä pitää rakastaa.
- Anonyymi
> Raamattu ei voi kertoa totuutta koska se on niin ristiriitainen.
Se, että sinun tulkintasi on ristiriitainen, ei tarkoita, että Raamattu itse olisi risiriitainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
> Raamattu ei voi kertoa totuutta koska se on niin ristiriitainen.
Se, että sinun tulkintasi on ristiriitainen, ei tarkoita, että Raamattu itse olisi risiriitainen.Tunnustat siis, että Raamatus on ainakin tulkinnanvarainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnustat siis, että Raamatus on ainakin tulkinnanvarainen.
> Tunnustat siis, että Raamatus on ainakin tulkinnanvarainen.
Kaikkea voi pitää tulkinnanvaraisena, jos niin haluaa. Itse olen sitä mieltä, ettei Raamattua pitäisi tulkita, vaan se pitäisi ymmärtää niin kuni se itse selittää asiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea voi pitää tulkinnanvaraisena, jos niin haluaa. Itse olen sitä mieltä, ettei Raamattua pitäisi tulkita, vaan se pitäisi ymmärtää niin kuni se itse selittää asiat.Kuten esimerkiksi se että homous ei ole synti, koska sitähän ei ole mainittu raamatussa, vaan se on tulkinnan tulosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunnustat siis, että Raamatus on ainakin tulkinnanvarainen.
Kyllä tarkoitan. Ja en tiedä kumpi on sekavampi: Raamattu vai sen lukija
- Anonyymi
Eaamattu ei missään kohdassa kiellä isää panemasta tytärtään!
Siten,vanhurskaalle,on tällä teolla Jumalan siunaus!
Sillä,Salatut ovat Jumalan tiet,meiltä uskoviltammekin!!- Anonyymi
Jumalakin rakastaa sellaista isää, joka rakastaa tyttäriään.
- Anonyymi
Terve terve vaan!
- Anonyymi
Kristinusko vaikuttaa lastenraiskaajien uskonnolta.
- Anonyymi
Ei. Ihan suosiolla ne suostuvat. Raiskaus olisi pakottamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei. Ihan suosiolla ne suostuvat. Raiskaus olisi pakottamista.
Lain mukaan sukupuoliyhteys suojaikää nuorempaan on raiskaus.
- Anonyymi
pyhä penis, kunnon mooses nai kaikki! siunaa mulukulla!
ja kunn muslimi nai lapset jo nuorina, kuten uskonto opettaa, myös lasten sukuelimet tulee silpoióa monissa uskonnoissa, kun se on niin mukavaa ja aiheuttaa sopivasti uskonto alamaisuutta ja traumoja....- Anonyymi
Totta MOOSES kun pitää sikojen-kin kanssa elää, mistä maallinen helvette muodostuu kuin eläimet elävät toisiaan syöden, millä tämä pyhitetaan vais onkos edes tarvestakaan- kun tää kerran taakesse jätämme
- Anonyymi
Vanha juttu: Minut on siunattu isolla peniksellä. Millainen rippipappi sinulla oli?
- Anonyymi
Raamatussa pannaan kaikkia halvalla.
- Anonyymi
Kävely on hieno harrastus https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9e44ebe2-568b-4962-bbb9-437618608f55
- Anonyymi
Koska se on Pyhää Jumalan Sanaa,jossa tyttäret juottavat isänsä sammuksiin,ja sitten käyttävät seksuaalisesti hyväkseen!Koska sammuneella Lootilla oli erektio,on se osoitus Jumalan ihmeteosta!Siten,oli Jumalan siunaus sillä,että isä pani tyttärensä raskaaksi!Lisätodiste on ilmiselvästi se,että tyttärille syntyneistä pojista tuli suurten kansojen perustajia!
Näin on atesitien yritys mollata Raamatun Sanaa,kumottu!- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=cQ4114XO-Xo
Kristityt vastustavat kyseistä videota. Kyse on kuitenkin heidän uskonnostaan. Miksi he häpeävät uskontoaan?
- Anonyymi
Koska kristitty tietää,että Jumalalle on kaikki mahdollista...
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226