Iivo Niskasella uuden sukupolven doping käytössään?

Anonyymi

16

221

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ilman dooppausta on turha odottaa menestystä kestävyyslajissa, jossa doping on tunnetusti näytellyt keskeistä osaa.

• Anonyymi

Puhuu sohvaperuna joka ei tunne sanaa urheilu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhuu sohvaperuna joka ei tunne sanaa urheilu.

No ehkä tunteekin ja tuntee niin hvyin, että tajuaa sen faktan että kiusaus on aika suuri käyttää vastaavia aineita kuin pahimmat kilpailijat kun tietää että muuten on mahdotonta menestyä.

Ei kukaan ole niin ylivertainen, että voisi antaa muiden käyttää ja itse voittaa, ei kukaan, ei edes Iivo. Iivolla on paras tekniikka, paras kalusto, paras kunto ja parhaat lääkkeet. Näin se voitto otetaan.

• Anonyymi

Norjan Johaug hiihtää ja voittaa, vaikka on jäänyt kiinni dopingista. Norjalaiset tukivat Johaugia dopingkohusta huolimatta, hänelle maksetut palkkiot vain kasvoivat.

Toisin kävi Myllylälle meillä Suomessa. Suomalainen petti ja suomalaiset mollasivat päättäjistä alkaen hänet maan rakoon, Myllylä masentui ja menehtyi lopulta suruun ja alkoholiin. Suomalainen on kaikessa suomalaista vastaan, niin tämäkin avaus.

Iivo on Suomen hiihtäjä ykkönen ja hiihtää puhtain keinoin. Jos dopingilla pärjäisi, mitalin saajiksi olisi paljon enemmän yrittäjiä. Niin ei kuitenkaan ole. Vain harvat pääsevät voittajiksi, kakkosiksi ja kolmansiksi.

• Anonyymi

Mites Kuituselle sitten kävi? Hänestä tuli aikansa kansallissankari Suomessa. Miksi ette puhu asioista siten kuten ne ovat.

Myllylä ei jatkanut uraa, siksi kävi kuten kävi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites Kuituselle sitten kävi? Hänestä tuli aikansa kansallissankari Suomessa. Miksi ette puhu asioista siten kuten ne ovat.

Myllylä ei jatkanut uraa, siksi kävi kuten kävi.

Iivo se osaa!

• Anonyymi

Aijai kun kommaria vituttaa kun SUOMALAINEN voitti ja PUHTAASTI, ;) 🤡

• Anonyymi

Lahden katastrofin jälkeen sanottiin että Suomen hiihto ei tästä nouse. Mutta nousi se.

• Anonyymi

Putinisti katkeranna Bolsun romahduksesta.

• Anonyymi

Aina suomalaiset nokkii omiaan. Tämä muussakin kuin urheilussa. Mitkä muut maat nokkii omiaan? Ei mitkään. Kirjakin vetää aina kotiinpäin kaikessa.

• Anonyymi

Siis Norjakin vetää kotiinpäin kaikessa.

• Anonyymi

Tässä maassa on itsensä ruoskimisen kulttuuri jota ei missään muussa maassa ole.

• Anonyymi

Toiset kehittyy ja pärjää kovalla treenillä toiset ei ja sorrutaan vippaskonsteihin kuten norjalaisetkin tai monet heistä.

• Anonyymi

hohhoijaa...100 % tänään viivallaolleet ovat lääketieteen tukemia. Kukaan ei pärjää kaurapuurolla ja ruisleivällä, ei edes mustikkakeitolla höystettynä. Miksi tuota Suomen puhtautta pitää korostaa? Kaikki jotka ovat viivalla ovat lähtökohtaisesti yhtä puhtaita ja se pitäisi vaan hyväksyä. Parhaat voittavat ja sillä hyvä. Jos vilppiä on käytetty jaetaan mitalit sitten uudestaan...

• Se pitää vain hyväksyä että huippu urheilussa doupataan. Iivot ja kumppanit käyttääkö vain Herra tietää. Tää on vain asia joka pitää hyväksyä.

Kiitos Iivo, Kerttu ja kumppanit mitaleistanne! Uskon että tähän yhtyy koko Suomen kansa!

• Anonyymi

rwe

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      170
      6644
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      59
      4512
    3. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      28
      3198
    4. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      61
      3017
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1905
    6. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      27
      1576
    7. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1574
    8. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      38
      1505
    9. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      34
      1379
    10. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      47
      1303
    Aihe