Tiina Jylhä, kauneuslääkäri

Anonyymi

Kirungi Tiina Jylhän,
Tunnettuja, kauniisti opetroituja potilaita on Hannele Lauri, Suvi Pitkänen ja Maria Veitola.
Ketä muita? Oletteko kaikki tyytyväisiä?

On luotettava ja kokenut alansa huippu.

14

1033

Vastaukset 14

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu jos tuo parkanolainen on lääkäri niin minä omistan neuvostoliiton

• Anonyymi

Onko hyvä kirurgi ?

• Anonyymi

Kirungi.

Nuohan ovat ihan kauheita. Tulikos Cheyenne Järvisellä jotain kinaa juuri tuon klinikan kanssa? Ihan väärin laitetut tissit.

Minun mielikuva on, että Tiina Jylhä on niin epäluotettava kuin voi olla. Steroidikauppaa. Yritti huijata maskeilla.

Näyttääkin ihan hirveältä. Eikä kai kovin päteväkään?

• Anonyymi

Tape ja Tiina muuttavat ceyecenille jos eivät joudu häkkiin.

• Minulla taas hirmu hyvä kokemus Look Cliniciltä! Kaikissa paikoissa on aina niitä hyviä sekä huonoja kokemuksia, riippuu aina keneltä kysyy.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tape ja Tiina muuttavat ceyecenille jos eivät joudu häkkiin.

Siis minne?🤣

• Anonyymi

Tiina Jylhä ei ole minkään alan lääkäri! Ei edes minkäänlainen terveysalan ammattilainenkaan.

• Anonyymi

No ei olekaan mutta look clinicin omistajana hänestä monesti ensisijaisesti puhutaan.. Mutta anyway, hyvä paikka ja käynyt siellä monesti :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei olekaan mutta look clinicin omistajana hänestä monesti ensisijaisesti puhutaan.. Mutta anyway, hyvä paikka ja käynyt siellä monesti :)

Missä tuollainen klinikka on? Suomessa Tiina Jylhä on toimintakiellossa. Suomessa olevat Lookin toimipisteet omistaa muut henkilöt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tuollainen klinikka on? Suomessa Tiina Jylhä on toimintakiellossa. Suomessa olevat Lookin toimipisteet omistaa muut henkilöt.

Olen käynyt monesti Tallinnassa ja myös Turkissa kerran lookin järjestämällä kauneusmatkalla. Hirmu tyytyväinen olen aina ollut!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä oon käyny kans nyt kaksi leikkausta hoidattaa lookilla ja molemmilla kerroilla supertyytyväinen olen ollut <3 Korona-aikaan leikkausten siirtäminen vähän hidastutti viimeisintä leikkausta ja joutui vähän odottaa mut hienosti hoitivat homman ja pitivät ajan tasalla!

• Anonyymi

Kirungi🤣

• Anonyymi

Voi hyvinkin olla kirungi (itse keksitty ammatti) koska ei ole kirurgi, eikä mikään muukaan terveysalan ammattilainen (valkoinen takki ei tee lääkäriä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      106
      2215
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      886
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      66
      823
    4. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      46
      800
    5. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      21
      736
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      517
      716
    7. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      640
    8. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      64
      615
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      590
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      551
    Aihe