Pöydässä, vuoteessa, missä milloinkin?
Mustana, sokeria, maitoa ... ?
Juotko kahvia? Miksi et?
Itse juon mustana ja sekaan laitan palan sokeria. Juon sen missä milloinkin eli siinä samalla aamutoimien yhteydessä. Tavoite olisi nauttia se (tarkennus: kahvi) rauhassa vuoteessa ;D
Miten ja missä nautit aamukahvisi?
18
650
Vastaukset
- maron*
että missä milloinkin cappucinoni nautin (en juo kahvia) esimerkiksi nyt koneen vieressä, joskus aamulehteä lukiessani, kesällä lämpimällä omalla terassilla, sunnuntaiaamuisin usein luonto-ohjelmaa katsoessani sängyssä ja muitakin paikkoja löytyy. Riippuu tilanteesta:)
- n52
useinmiten mustana ja jos on tosi kuumaa niin laitan maitoa sekaan.
Ensimmäinen mukillinen menee herättelyyn ja seuraavan nautiskelen...=)
Huomenta.- maron*
mitäs kivaa sitä keksisi pilvisen päivän kunniaksi? Ehdotuksia otetaan vastaan, saisi tällekin palstalle taas vähän eloa, miksi nuo viiskymmppiset ja muutkin eivät käy täällä, täällä sentään saa virtuaalikaffeetta:-DD
Kirjoitan ja poistun tuonne viiskymmpisiin - huokaus...... - -Andrej-
maron* kirjoitti:
mitäs kivaa sitä keksisi pilvisen päivän kunniaksi? Ehdotuksia otetaan vastaan, saisi tällekin palstalle taas vähän eloa, miksi nuo viiskymmppiset ja muutkin eivät käy täällä, täällä sentään saa virtuaalikaffeetta:-DD
Kirjoitan ja poistun tuonne viiskymmpisiin - huokaus......Kiitos aamukahviseurasta ;D
"mitäs kivaa sitä keksisi pilvisen päivän kunniaksi?"
Tyyny pään alle, peitto niskaan ja unta kaaliin. Niin minä tekisin tai teenkin, mutta se tyyny ja peitto puuttuvat ;D ( joku rima sentään )
- tulliportin
Herättyäni, milloin mistäkin, lähialueella kuitenkin, tuikkkaan tämän tietolådan auki, teen tarvittavat ja laitan mocan tulemaan.
Tuli hankittua hyvinkin massiivinen kaluste tietokonetta varten, ja sen äärellä on miellyttävää nauttia aamun ensisumppi.
Korkeaan kuppiin viskaan palan miniä ja tilkan sinistä.
Sitten uutissivuille...nyt satuin tänne.
Kahvikin on jälleen tulossa.... - Jermu
Joskus himpessä, joskus autossa, lentokoneessa tai ihan vaan työmaalla. Ihme tuotetta, kun sitä saa melkein joka paikassa.
- maron*
MIKÄ HEMMETTI ON HIMPE??????????????????????
- Jermu
maron* kirjoitti:
MIKÄ HEMMETTI ON HIMPE??????????????????????
Himppe, hima, koti jne.
- maron*
Jermu kirjoitti:
Himppe, hima, koti jne.
tälläisen vanhan manselaisen lepakon on vaikea ymmärtää muuta kuin tätä nääs-murretta:-D
Kiitän opastuksesta ja alan siivoamaan tätä kämppääni:))
- Kaunokainen
Ei siitä sen enempää ;D
Minä vasta opettelen kahvin juontia. Tai siis muutaman vuoden olen opetellut. Mustana juon, ei sokeria, eikä maitoa.
Töissä juon sellaisessa paikassa mistä voin sitten salaa käydä kippaamassa loput viemäriin jos ei kaikkia pysty juomaan. Kylässä juon kyllä ihan nätisti kupin tyhjäksi.
Joskus lorautan kahvin sekaan Vana Tallinn likööriä, jestas miten se onkin hyvää.- sumppi
Nautin aamukahvini yleensä tässä tietokoneen ääressä, tupakan jälkeen. Kuten nytkin.
- n52
päiväkahvia tässä näin niinkuin näet.
Mustaa vahvaa muki täynnä.
Mä en tykkää litkuista missään muodossa...=) - MillaN
...kahvini keittiön pöydän ääressä lehteä lukien. Joskus kahvikuppi eksyy tähän koneeni viereen, olohuoneeseen, eteiseen, ulos ja kerran jopa veskiin...ja kahvini juon aina mustana ilman sokeria.:D
- tulliportin
Tervehdys kahvimukin ääreltä.
HH? - MillaN
tulliportin kirjoitti:
Tervehdys kahvimukin ääreltä.
HH?...taas olen tohinoissani tunnin myöhässä ennenkuin huomasin.:(
- nainen56
Herään, kahvipannu päälle, suihkuun ja vaatteet päälle. Sen jälkeen juon kahvini mustana ilman sokeria, moniviljapaahtoleivän tai karjalanpiirakan kanssa. Samalla istun keittiön pöydän ääressä lukien sanomalehteä.
Tähän käytän aikaa reilun puolituntia, sen jälkeen kuivatan hiukset ja meikkaan.
Hei vaan ja töihin....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu635449Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti193642- 1422765
Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172646- 1331976
- 161755
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1651543Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1101478Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731427- 951337