Minulla on vm 2017 Kia Sorento. Pohdin maavaran korottamista 2-4 sentillä. Nyt maavaraa 18,5cm. Mikähän olisi paras tapa ilman haittavaikutuksia ajettavuuteen jne... Jouset vai korotuspalat...? Ne taitavat vaatia muutoskatsastuksen... Kiitos viesteistä!
Paras tapa korottaa maavaraa
4
1784
Vastaukset
- Anonyymi
paras tapa ilman haittavaikutuksia ajettavuuteen on pitää se ihan vakio korkuisena.
- Anonyymi
Mahtuuko korkeammat renkaat?
- Anonyymi
Isompi rengas tosiaan on pienin haitta mutta auto on lähtökohtaisesti väärän tyyppinen, jos maavara on käyttöön riittämätön. Itselläni on jouset vaihdettu siksi, koska varusteista tuli niin paljon painoa, ettei vakiojousitus enää toiminut. Tästä tuli eteen 20mm ja taakse 40mm korkeutta, enkä kaipaa milliäkään enempää, vaikka auto on isompi kuin Kia.
Jousien vaihtaminen varamaan seuraavaksi pienin paha, eikä ne palikatkaan aina sen huonompia ole esim. jousilautasen alle saa laitettua. Nivelet kuitenkin menevät jyrkempään kulmaan ja/tai ulosjoustot vähenee. Hyväksyntätodistuksen saa jousien myyjältä, ainakin jos suomesta ostaa. - Anonyymi
Ilmajousitus olisi se paras ja edullisin vaihtoehto, saa sitten puhelimen sovelluksella autoa nostettua ja laskettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1456783Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142488Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk471700Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141391Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891252- 711097
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481055Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631053Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271049- 63966