Minulla on vm 2017 Kia Sorento. Pohdin maavaran korottamista 2-4 sentillä. Nyt maavaraa 18,5cm. Mikähän olisi paras tapa ilman haittavaikutuksia ajettavuuteen jne... Jouset vai korotuspalat...? Ne taitavat vaatia muutoskatsastuksen... Kiitos viesteistä!
Vastaukset 4
- Anonyymi
paras tapa ilman haittavaikutuksia ajettavuuteen on pitää se ihan vakio korkuisena.
- Anonyymi
Mahtuuko korkeammat renkaat?
- Anonyymi
Isompi rengas tosiaan on pienin haitta mutta auto on lähtökohtaisesti väärän tyyppinen, jos maavara on käyttöön riittämätön. Itselläni on jouset vaihdettu siksi, koska varusteista tuli niin paljon painoa, ettei vakiojousitus enää toiminut. Tästä tuli eteen 20mm ja taakse 40mm korkeutta, enkä kaipaa milliäkään enempää, vaikka auto on isompi kuin Kia.
Jousien vaihtaminen varamaan seuraavaksi pienin paha, eikä ne palikatkaan aina sen huonompia ole esim. jousilautasen alle saa laitettua. Nivelet kuitenkin menevät jyrkempään kulmaan ja/tai ulosjoustot vähenee. Hyväksyntätodistuksen saa jousien myyjältä, ainakin jos suomesta ostaa. - Anonyymi
Ilmajousitus olisi se paras ja edullisin vaihtoehto, saa sitten puhelimen sovelluksella autoa nostettua ja laskettua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791682
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107869En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo90606- 48566
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15520