mielellään ulkona pärjäävä ainaki 3 vuodenajan. purettava. onko kukaan väsännyt siis itse tommosta. rivearin pienen pihaan. muuten150e pitäs pulittaa amazon.den kautta...
DIY dippi leuanvetoteline
1
438
Vastaukset
- Anonyymi
Jos purettavan haluaa niin se on melkein rautaa sitten. Jotain huonekaluputkea ja pulteilla kasaus. Jos haluaa halvalla mutta ydinpomminkin kestävän niin 2x4 puuta. Tulee yhtä iso kuin baabelin tornista eikä helpolla purettava.
Onko sulla jotain ulkovarastoa? Meillä oli aikoinaan jokaisella asunnolla oma varasto ja sinne ruuvasin kattoon kiinni ketjut jossa oli rautaputki. Dippejä sitten jossain kahden tuolin välissä mikä on kyllä aivan paskaa. Se on hankalaa mutta mieluvitusta jos löytyy niin keinotkin löytyy.
DIppiteli on minulla itse tehty omakotitalon pihassa. Jämäpuusta tein. 2x4 puuta, neljä tolppaa pystyyn, korkeus riittävän korkea. Alhaalla kiertää puu pitämässä tolpat paikallaan ja pystyssä. pari vinoreevaa myös pitää laittaa. Sitten sahasin pystytolppiin kolot putkelle. Putkeni on 50mm rautaputkea johon puiden kohdalle tein reiät josta ruuvasin ne puihin kiinni. Ohuempikin menee ja myydään pyöreää puutakin.
Olen nähnyt kun moni vetää leukoja dippitelineessä niin että jalat on suorana edessä.
Sinuna ostaisin äkkiä tämän
https://www.netrauta.fi/dippi-ja-leuanvetoteline-175-224cm-saadettava-musta
140 euroa ja ilmainen toimitus. Kevyt ja kestää sen kolme vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1494694Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1043944Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363559- 513340
- 553281
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest332678Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182559- 232266
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami201908Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?361768