Laittakaa nyt se maski naamaan ja turhat menot pois! Muistakaa ottaa myös rokotus 😷
39 uutta koronatartuntaa tänään
18
204
Vastaukset
- Anonyymi
Olisiko syytä laittaa folivuoraus lakkiin.
Korona on nykyään tavallinen flunssa. Ei siitä tule karanteenia koulussa eikä työpaikalla. Pari kuumeetonta päivää ja töitä tekemään.
Kansasta tietty osa kulkee lopun elämää maski päässä ja desipullo povella. Heidän vastustuskyky on perin heikko lopulta tavalliseen flunssaan ja tulevat olemaan melkoinen painolasti sairaanhoidossa.
Me tavikset veroissa maksamme nämä desihörhöt.- Anonyymi
Juuri kaltaistesi takia korona leviää. Käsidesi käsiin, eikä sisäiseen käyttöön, kuten ilmeisesti teet kommenteistasi päätellen 🤮
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri kaltaistesi takia korona leviää. Käsidesi käsiin, eikä sisäiseen käyttöön, kuten ilmeisesti teet kommenteistasi päätellen 🤮
Väännetään rautalangasta tälle koronakauhuiselle.
Siis minä sain koronan synttäreillä ja yhtenä päivänä oli kuumetta ja väsynyt olo. Olin kolme päivää kotona. Lääkäri sanoi, että siihen tuli nyt hyvä vastustuskyky.
Miksi mun pitää käyttää sun mielestä desiä ja kuonokoppaa? En voi tartuttaa ketään eikä mulle tartu korona.
Mun pitäis käyttää suojainta, että sun päänsisään tulisi parempi olo. Tässä tapauksessa sun pitää suojata itsesi ja uskoa olevasi turvassa. Minä jatkan elämääni ilman turhia pelkoja, jos tulee flunssa niin sen sairastan, kuten akaisemmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väännetään rautalangasta tälle koronakauhuiselle.
Siis minä sain koronan synttäreillä ja yhtenä päivänä oli kuumetta ja väsynyt olo. Olin kolme päivää kotona. Lääkäri sanoi, että siihen tuli nyt hyvä vastustuskyky.
Miksi mun pitää käyttää sun mielestä desiä ja kuonokoppaa? En voi tartuttaa ketään eikä mulle tartu korona.
Mun pitäis käyttää suojainta, että sun päänsisään tulisi parempi olo. Tässä tapauksessa sun pitää suojata itsesi ja uskoa olevasi turvassa. Minä jatkan elämääni ilman turhia pelkoja, jos tulee flunssa niin sen sairastan, kuten akaisemmin.Oikein. En ole käyttänyt vielä kertaakaan tuota typerää koppaa naamallani. Kehtaan kyllä näyttää naamani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoidata pääsi kuntoon, että pystyt ajattelemaan järkevästi. Maski syönyt aivot päästäsi.
- Anonyymi
Ei se tartu:
A. Helluntalaisiin
B. Vapaaseurakuntalaisiin
C. VKK.laisiin
Myös hyvää vastustuskykyä kantaa osa Persuista ja yksi Lessu.
Me muut ollaan vapaata riistaa virukselle - Anonyymi
Sittenkun oireeton levittäjä joka vastustaa maskeja vie tautinsa vastustuskyvyttömälle ihmiselle , vaikka sukulaiselle herää, ei herää edes hautajaisissa. Maski on tärkeämpi tautisille kuin niille jotka tautia karttavat. Sen vuoksihan leikkaussalissa ja sairaalassa maskeja käytetään. Et koskaan tiedä mitä levität, sen vuoksi järki käteen. Ja maski naamalle, muiden tähden.
- Anonyymi
Piditkö aikanaan maskia normaali flunssakausina. Yhtään sen kummempi tilanne ei ole nytkään. Mutta kulkekaa vaikka kuolemaa ne asti maskit naamalla. Sairaus on teidän omissa aivoissa ne on näköjään maskit pehmentäneet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Piditkö aikanaan maskia normaali flunssakausina. Yhtään sen kummempi tilanne ei ole nytkään. Mutta kulkekaa vaikka kuolemaa ne asti maskit naamalla. Sairaus on teidän omissa aivoissa ne on näköjään maskit pehmentäneet.
Mihinkä edellä mainittuun kuolemattoman ryhmään kuuluitkaan?
- Anonyymi
Koronaa on nyt paljon, paljon enemmän kuin nuo ilmoitetut luvut. Rokotetut sairastavat sen lievänä, eikä tapaus tule mihinkään rekisteriin.
Mitään pysyvää immuniteettia sairastaminen ei tuo, joten moni sairastaa sitä jo toista ja kolmatta kertaa.
Kun virus osuu sellaiselle jolla ei ole immuniteettia ollenkaan, se on menoa.
Minä en ainakaan halua olla se joka viruksen häneen tartuttaa. - Anonyymi
Alajärvi on kyllä ihmeellinen paikka, roskapönttö pihassa ja maski naamalla aiheuttaa ylitsepääsemättömiltä tuntuvia ongelmia...
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu 😁
- Anonyymi
Tautihan voi hypätä roskapöntöstä, siksi maskit kaikilla.
- Anonyymi
Suomi pitäisi vapauttaa kokonaan, ainoastaan rokottamattomilta pitäisi estää pääsy sairaaloihin.
- Anonyymi
Rokottamattomilta estetään pääsy kaikkialle. Siksi voidaan luopua rokotuspassista, koska kaikilla oletetaan olevan rokotus.
- Anonyymi
Ikävää
- Anonyymi
Korona on todellista vapautta ja tupakkaa päivässä lisää saikkua on ollut viinaa huumeita vankilaan tai sitten lähti myös mahdollista saada pyllyn nuolenta pallit kivekset pinppi myös hyvä muistaa anaali dildo jutella kypsä nainen kanssa tissit blondi aasi suihin anaali dildo anaali.
- Anonyymi
Mahtavaa!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 662975
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252093Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671678Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t241530- 281281
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161277Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61196Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja281160Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101117Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu621001