39 uutta koronatartuntaa tänään

Anonyymi

Laittakaa nyt se maski naamaan ja turhat menot pois! Muistakaa ottaa myös rokotus 😷

18

192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olisiko syytä laittaa folivuoraus lakkiin.

      Korona on nykyään tavallinen flunssa. Ei siitä tule karanteenia koulussa eikä työpaikalla. Pari kuumeetonta päivää ja töitä tekemään.

      Kansasta tietty osa kulkee lopun elämää maski päässä ja desipullo povella. Heidän vastustuskyky on perin heikko lopulta tavalliseen flunssaan ja tulevat olemaan melkoinen painolasti sairaanhoidossa.

      Me tavikset veroissa maksamme nämä desihörhöt.

      • Anonyymi

        Juuri kaltaistesi takia korona leviää. Käsidesi käsiin, eikä sisäiseen käyttöön, kuten ilmeisesti teet kommenteistasi päätellen 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kaltaistesi takia korona leviää. Käsidesi käsiin, eikä sisäiseen käyttöön, kuten ilmeisesti teet kommenteistasi päätellen 🤮

        Väännetään rautalangasta tälle koronakauhuiselle.

        Siis minä sain koronan synttäreillä ja yhtenä päivänä oli kuumetta ja väsynyt olo. Olin kolme päivää kotona. Lääkäri sanoi, että siihen tuli nyt hyvä vastustuskyky.

        Miksi mun pitää käyttää sun mielestä desiä ja kuonokoppaa? En voi tartuttaa ketään eikä mulle tartu korona.

        Mun pitäis käyttää suojainta, että sun päänsisään tulisi parempi olo. Tässä tapauksessa sun pitää suojata itsesi ja uskoa olevasi turvassa. Minä jatkan elämääni ilman turhia pelkoja, jos tulee flunssa niin sen sairastan, kuten akaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Väännetään rautalangasta tälle koronakauhuiselle.

        Siis minä sain koronan synttäreillä ja yhtenä päivänä oli kuumetta ja väsynyt olo. Olin kolme päivää kotona. Lääkäri sanoi, että siihen tuli nyt hyvä vastustuskyky.

        Miksi mun pitää käyttää sun mielestä desiä ja kuonokoppaa? En voi tartuttaa ketään eikä mulle tartu korona.

        Mun pitäis käyttää suojainta, että sun päänsisään tulisi parempi olo. Tässä tapauksessa sun pitää suojata itsesi ja uskoa olevasi turvassa. Minä jatkan elämääni ilman turhia pelkoja, jos tulee flunssa niin sen sairastan, kuten akaisemmin.

        Oikein. En ole käyttänyt vielä kertaakaan tuota typerää koppaa naamallani. Kehtaan kyllä näyttää naamani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri kaltaistesi takia korona leviää. Käsidesi käsiin, eikä sisäiseen käyttöön, kuten ilmeisesti teet kommenteistasi päätellen 🤮

        Hoidata pääsi kuntoon, että pystyt ajattelemaan järkevästi. Maski syönyt aivot päästäsi.


    • Anonyymi

      Ei se tartu:
      A. Helluntalaisiin
      B. Vapaaseurakuntalaisiin
      C. VKK.laisiin
      Myös hyvää vastustuskykyä kantaa osa Persuista ja yksi Lessu.
      Me muut ollaan vapaata riistaa virukselle

    • Anonyymi

      Sittenkun oireeton levittäjä joka vastustaa maskeja vie tautinsa vastustuskyvyttömälle ihmiselle , vaikka sukulaiselle herää, ei herää edes hautajaisissa. Maski on tärkeämpi tautisille kuin niille jotka tautia karttavat. Sen vuoksihan leikkaussalissa ja sairaalassa maskeja käytetään. Et koskaan tiedä mitä levität, sen vuoksi järki käteen. Ja maski naamalle, muiden tähden.

      • Anonyymi

        Piditkö aikanaan maskia normaali flunssakausina. Yhtään sen kummempi tilanne ei ole nytkään. Mutta kulkekaa vaikka kuolemaa ne asti maskit naamalla. Sairaus on teidän omissa aivoissa ne on näköjään maskit pehmentäneet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piditkö aikanaan maskia normaali flunssakausina. Yhtään sen kummempi tilanne ei ole nytkään. Mutta kulkekaa vaikka kuolemaa ne asti maskit naamalla. Sairaus on teidän omissa aivoissa ne on näköjään maskit pehmentäneet.

        Mihinkä edellä mainittuun kuolemattoman ryhmään kuuluitkaan?


    • Anonyymi

      Koronaa on nyt paljon, paljon enemmän kuin nuo ilmoitetut luvut. Rokotetut sairastavat sen lievänä, eikä tapaus tule mihinkään rekisteriin.
      Mitään pysyvää immuniteettia sairastaminen ei tuo, joten moni sairastaa sitä jo toista ja kolmatta kertaa.
      Kun virus osuu sellaiselle jolla ei ole immuniteettia ollenkaan, se on menoa.

      Minä en ainakaan halua olla se joka viruksen häneen tartuttaa.

    • Anonyymi

      Alajärvi on kyllä ihmeellinen paikka, roskapönttö pihassa ja maski naamalla aiheuttaa ylitsepääsemättömiltä tuntuvia ongelmia...

      • Anonyymi

        Erittäin hyvin sanottu 😁


      • Anonyymi

        Tautihan voi hypätä roskapöntöstä, siksi maskit kaikilla.


    • Anonyymi

      Suomi pitäisi vapauttaa kokonaan, ainoastaan rokottamattomilta pitäisi estää pääsy sairaaloihin.

      • Anonyymi

        Rokottamattomilta estetään pääsy kaikkialle. Siksi voidaan luopua rokotuspassista, koska kaikilla oletetaan olevan rokotus.


    • Anonyymi

      Ikävää

    • Anonyymi

      Korona on todellista vapautta ja tupakkaa päivässä lisää saikkua on ollut viinaa huumeita vankilaan tai sitten lähti myös mahdollista saada pyllyn nuolenta pallit kivekset pinppi myös hyvä muistaa anaali dildo jutella kypsä nainen kanssa tissit blondi aasi suihin anaali dildo anaali.

      • Anonyymi

        Mahtavaa!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe