Komukat vetelee ohjuksillaan pitkin Eurooppaa. Mikä on Puuttinin kohde lauantaina 19.2. ?
Putinin ohjusharjoitukset 19.2. MINNE OSUU ?
34
63
Vastaukset
- Anonyymi
Taitaa olla pari napsua Valkovenäjältä itään.
Ukrainan kriisin osapuolissa ei ole yhtään kommunistista tahoa.
Porvarilliset puolueet ovat kriisin kaikkien osapuolien takana.- Anonyymi
Kommunisti Bäskmanni sai juuri tuomionsa.
- Anonyymi
Ahaa. Valko-Venäjän Lukachenko on puhdas porvari samoin kuin Tarzania leikkivä vanhus Putin.
- Anonyymi
Vladimir Putinin johtama Venäjä on sinun joulukuussa 2019 antamasi arvion mukaan "kiistatta fasistinen" valtio, muttei se ole estänyt millään tavalla sitä ennen eikä senkään jälkeen sinua uurastamasta tuon Kremlin fasistihallitsijan pikkuapulaisena, kuten muuten koko piskuruista suomalaisten kommunismidiktatuurin puuhastelijoiden joukkoakaan.
Miltäpä tällaiset tosiasiat kuulostavat?
- Anonyymi
Toivottavasti kotimaan komukat ovat jo pommisuojissaan.
- Anonyymi
Kannuksen LAHTERIT SAA OSUMAN. Puanakkkrti Kannussi.-
- Anonyymi
Ei pidä valehdella, kuten aloitus.
Porvarit ovat Ukrainan kriisissä tukkanuottasilla.
Jos neuvottelut johtavat aseistuksen vähentämiseen, silloin demokraattiset porvarit ja komut voittavat. Uusnatseille se olisi paha takaisku. - Anonyymi
Putin on jo ampunut Ukrainassa omiaan. Kommunistit pettää aina toverinsa.
- Anonyymi
Kommunistit tappoivat Suomesta tulleet toverinsa viimeiseen mieheen ja naiseen venäjällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit tappoivat Suomesta tulleet toverinsa viimeiseen mieheen ja naiseen venäjällä.
No nyt osuit asian ytimeen hyvä !
- Anonyymi
Ohjusharjoitukset? Ei hyvältä näytä. Tuskin on pelkät harjoitukset. Ja kohteina varmasti muuallakin kuin Ukrainassa. Suomi on ihan todennäköinen kohde.
- Anonyymi
Saksassa on Jenkkejä 50 miehittäjää jospa vaikka puolet saisi kainalosauvat.
Kannuksen Lahtari PÄÄLLIKKÖ. vittu. punikki tarkkis.- Anonyymi
Toivotko Sinä tuollaista ?
- Anonyymi
Neuvostoliitto hyökkää huomenna suomeen
- Anonyymi
Iltalehden mukaan Putin on pyytänyt "omilta alueiltaan" ihmisiä siirtymään pois. Se tietää sietämätöntä ja venäläiseen tapaan todella epätarkkaa pommitusta.
- Anonyymi
Epätarkka pommitus. Osuuko maahan, kuuhun vai Suomeen ?
- Anonyymi
Arvoisat uusnatsit.
Ukrainan, Venäjän, naton kahinoissa esiintyy vain porvareita.
Te toivotte sotaa. Kommarit toivovat ongelmiin ratkaisut ilman sotaa.
Älkää suotta vauhkoontuko. Sotaa ei tule. - Anonyymi
Uusnatsit.
Opetelkaa poliittiset virtaukset ja missä niitä ilmaantuu. Teette valehtelullanne itsenne ääliöiksi. - Anonyymi
Jaa Suomen kommarit eivät sinun mielestäsi ole Venäjän ystäviä ?
Vihaavatko Suomen Kommunistisen puolueen jäsenet siis Venäjää ?
Nyt on tutkat sekaisin.
Maastoutukaa...
Puuttinin urut aukee jo huomenna, pelastukoon se kommunisti joka on meistä paras ! - Anonyymi
Vihasta ei ole kysymys. Aloitus on törkeä valhe. Kaikki kriisin osapuolet ovat porvareita poliittiselta kannaltaan.
Jos opettelette patologisesti valehtelemaan, elämänne voi muuttua helvetiksi omasta tahdostanne ja tyhmyydestänne.
Tehän oikein kerjäätte sotaa ja porvaria tappamaan toisia porvareita.- Anonyymi
Aah siis porvari kommunisti Puutin on sinun mielikuvituksesi mukaan saattava minut vääräuskoisen tyhmeliinin parilla pommilla autuaille kommunismiin uskovien ihanne taivaaseen. Nam.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aah siis porvari kommunisti Puutin on sinun mielikuvituksesi mukaan saattava minut vääräuskoisen tyhmeliinin parilla pommilla autuaille kommunismiin uskovien ihanne taivaaseen. Nam.
Vaan pääsenkö sinne ? Siellä on kuitenkin pommituksien jälkeen uudet pommitukset.
- Anonyymi
Aloittajan kommentti. En ole uusnatsi, tai edes perussuomalainen vaan tavallinen kepulainen. Nyt minulla meni ämpäri nurin.
- Anonyymi
Jos Putte aloittaa rähinät niin Nordstream 2 ei tule koskaan toimimaan !
Pravda - Anonyymi
Kaikki jotka sanoo Venäjästä negatiivista, syyllistetään natsiksi. Outoo toihua
- Anonyymi
Luultavasti vain tämän sivuston puuha-tädin kommentointia.
- Anonyymi
Äläpä huoli.
Tuo on ollut kommunismidiktatuurin puuhastelijoiden perusretoriikkaa jo Leninin ajoista lähtien: kaikki bolsevikkien kanssa mistään asiasta eri mieltä olevat olivat joko vakoojia, kansanvihollisia, fasisteja tai muuten vain epäihmisiä, jotka sai huoletta tapatuttaa tai heittää leirille, mutta joka tapauksessa pois oikeitten ihmisten, siis leniniläisten bolsevikkien, elämää ja heidän kommunismidiktatuurin puuhasteluaan häiritsemästä.
Josif Stalinin valtaannousu jatkoi noita vanhoja perinteitä, joten ilmanko tämä verihuuruinen diktaattori on jälleen Venäjän fasismidiktatuurissa kovassa huudossa, metodit kun olivat samat kuin Adolf Hitlerilläkin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläpä huoli.
Tuo on ollut kommunismidiktatuurin puuhastelijoiden perusretoriikkaa jo Leninin ajoista lähtien: kaikki bolsevikkien kanssa mistään asiasta eri mieltä olevat olivat joko vakoojia, kansanvihollisia, fasisteja tai muuten vain epäihmisiä, jotka sai huoletta tapatuttaa tai heittää leirille, mutta joka tapauksessa pois oikeitten ihmisten, siis leniniläisten bolsevikkien, elämää ja heidän kommunismidiktatuurin puuhasteluaan häiritsemästä.
Josif Stalinin valtaannousu jatkoi noita vanhoja perinteitä, joten ilmanko tämä verihuuruinen diktaattori on jälleen Venäjän fasismidiktatuurissa kovassa huudossa, metodit kun olivat samat kuin Adolf Hitlerilläkin.Tuo sana kansanvihollinen.
Siinä on paljon siementä moneen, mahtipontinen ja tyrmäävän tuomitseva.
Keskusteluun osallistujia en tuomitsisi sille linjalle, mutta toivon todella ajattelemaan tulevaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo sana kansanvihollinen.
Siinä on paljon siementä moneen, mahtipontinen ja tyrmäävän tuomitseva.
Keskusteluun osallistujia en tuomitsisi sille linjalle, mutta toivon todella ajattelemaan tulevaa.Jo isä aurinkoinen, Josif Stalin loi merkityksen kansan autonomosoitumisesta, jota toveri Vladimir Putin jatkaa väsymättä, itseänsä säästämättä.
- Anonyymi
Porvari osaa valehdella.
Ukrainassa sotaa käy porvarilliset tahot. USA, Ukraina, EU, Venäjä ja nato ovat porvarien hallitsemia maita tai järjestöjä.
Porvarit vetelevät ohjuksilla pitkin Eurooppaa.- Anonyymi
Seko oot
- Anonyymi
Miksi ylläpito sallii valehtelevat aloitusten otsikot?
- Anonyymi
Kohta tervehtivät putleria ohjuksella. Mitähän Kirill puudeli siihen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279