Jumala tappaa imeväisiä

Tässä, ihan suoraa lainausta siis:

Sam. 15:3 "Näin sanoo Herra Sebaot: Mene siis ja voita amalekilaiset, ja vihkikää tuhon omaksi kaikki, mitä heillä on; äläkä säästä heitä, vaan surmaa miehet ja naiset, lapset ja imeväiset, raavaat ja lampaat, kamelit ja aasit."

Hoos. 14:1 "Samaria joutuu syystänsä kärsimään, koska se on niskoitellut Jumalaansa vastaan: he kaatuvat miekkaan, heidän pienet lapsensa ruhjotaan, ja heidän raskaat vaimonsa halkaistaan."

Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

Siis miten "rakastava" tai "armollinen" kuva tästä teidän jumalasta välittyy noiden tekstien pohjalta?

17

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Säästivät sentään neitsyet, vaikkakin sotasaaliina raiskattaviksi mutta säästivät kuitenkin siinä joitakin ihmishenkiä. Eivät nuo Raamatun tarinat siis läpeensä moraalittomia ole, arvokkain säästettiin. Käyttämätön pil*u. Sehän se nimittäin vaikuttaa olevan naisen arvokkain ominaisuus tänä päivänäkin.

      -a-teisti-

    • Anonyymi

      Leningradissa toisen maailmansodan aikana, todellakin.


      Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

      • Anonyymi

        Äärimmäisissä olosuhteissa ihmiset ovat syöneet ihmisiä, ei tuo ole mikään ainutkertainen tapaus. Andeilla joskus 70-luvulla lento-onnettomuudesta selvinneet söivät vainajia, onnettomuudessa ja myöhemmin kuolleita. Eivät siis tappaneet heitä mutta ihmisliha maistui, kun vaihtoehtona olisi ollut nälkäkuolema.

        -a-teisti-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärimmäisissä olosuhteissa ihmiset ovat syöneet ihmisiä, ei tuo ole mikään ainutkertainen tapaus. Andeilla joskus 70-luvulla lento-onnettomuudesta selvinneet söivät vainajia, onnettomuudessa ja myöhemmin kuolleita. Eivät siis tappaneet heitä mutta ihmisliha maistui, kun vaihtoehtona olisi ollut nälkäkuolema.

        -a-teisti-

        Olen lukenut tuosta tapauksesta kirjoitetun kirjan ja katsonut leffankin. Monihan jo etukäteen lupasi, että jos kuolo korjaa heidät saa kyllä sitten popsia. Ja ensimmäiset suupalat ihmislihaa olivat kuulema vaikeimmat, sitten se alkoikin jo upota paremmin, kun makuun tottui.

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äärimmäisissä olosuhteissa ihmiset ovat syöneet ihmisiä, ei tuo ole mikään ainutkertainen tapaus. Andeilla joskus 70-luvulla lento-onnettomuudesta selvinneet söivät vainajia, onnettomuudessa ja myöhemmin kuolleita. Eivät siis tappaneet heitä mutta ihmisliha maistui, kun vaihtoehtona olisi ollut nälkäkuolema.

        -a-teisti-

        Siis viittaat tähän:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Elossa


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        Siis viittaat tähän:

        https://fi.wikipedia.org/wiki/Elossa

        Matkalla Australiaan puosupoika saatettiin teurastaa ruu'aksi jos nälkäkuolema uhkasi.
        😁


    • Eipä näytä palstan aitolaiset oikein innostuvan tästä aloituksesta. Tälläisen aloituksen ja asian esille kaivaminen on tietysti vain pelkkää pilkkaamista...

    • Anonyymi

      Abortti on murha, mutta naisten, lasten ja imeväisten teurastus on rakastavan Jumalan tahto ja käsky.

      Hieno uskonto!

      • No tässä se juuri on se jutun ydin. Noiden tekstien perusteella jumala on täysi sadisti joka hermostuu heti jos joku ei hyppää silloin kun hän napsauttaa sormiaan yhteen. Todella ihmeellistä että joku vakuuttaa hänen olevan "rakastava ja armollinen" hahmo.


      • Anonyymi
        Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:

        No tässä se juuri on se jutun ydin. Noiden tekstien perusteella jumala on täysi sadisti joka hermostuu heti jos joku ei hyppää silloin kun hän napsauttaa sormiaan yhteen. Todella ihmeellistä että joku vakuuttaa hänen olevan "rakastava ja armollinen" hahmo.

        usko ja kaste on Jumalan teko = sydämen usko = aito usko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        usko ja kaste on Jumalan teko = sydämen usko = aito usko.

        Mitä sekoilet?
        😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sekoilet?
        😁

        Se sekoilee uskontoa. Se on tuollaista liirum laarumia.


    • Anonyymi

      > Siis miten "rakastava" tai "armollinen" kuva tästä teidän jumalasta välittyy noiden tekstien pohjalta?

      Jumala on rakastava ja armollinen, mutta ei anna pahuuden jatkua ikuisesti. Mielestäni se on hyvä.

      • Anonyymi

        Hyvä Jumala puhaltaisi pelin poikki samantien mutta tämä saamaton laiska lurjus ei eväänsä heilauta.
        😁


      • Anonyymi

        Imeväisikäiden lapsikin voi olla paha?


      • Anonyymi

        Jos jumalasi oikeasti ei antaisi pahuuden jatkua te aitouskovaiset olisitte todella kusessa. Mutta koska jumalanne tee mitään saatte jatkaa hevosteluanne häneltä rauhassa.


    • Anonyymi

      Jeesuksen omin sanoin

      Ilm. 2: 23 "hänen lapsensa minä tappamalla tapan"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      127
      1704
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      101
      1229
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1078
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1025
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      911
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      843
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      804
    8. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      52
      802
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      50
      793
    10. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      793
    Aihe