Kerron Jeesuksesta.

Anonyymi

Osa heistä suuttuu, osa heistä muuttuu.
Jumalan tahto on, että evankeliumia julistetaan, jotta mahdollisimman moni pelastuisi iankaikkiseen elämään.

11

965

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.”
      Mark 16:15

      • Anonyymi

        https://raamattu.fi/raamattu/KR92/MRK.16/Markus-16
        Kyseinen raamatunkohta on tuolla hakasuluissa, ja vieressä selite: "16:9–20 Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla."

        Kyseessä on siis myöhemmin tehty lisäys, ja väärennös. Jeesus itse ei ole kuolemansa jälkeen puhunut enää yhtään mitään. Alkuperäisessä Markuksen evankeliumissa noita väärennettyjä opetuksia ei ollut mukana.

        Hakasulkuihin merkittyjä Raamatun tekstejä ei pidä ottaa todesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        https://raamattu.fi/raamattu/KR92/MRK.16/Markus-16
        Kyseinen raamatunkohta on tuolla hakasuluissa, ja vieressä selite: "16:9–20 Markuksen evankeliumi päättyi alkuaan jakeeseen 16:8. Joku varhaiskristillinen kirjoittaja on täydentänyt evankelistan esitystä muualta tunnetulla, luotettavaksi katsotulla perimätiedolla."

        Kyseessä on siis myöhemmin tehty lisäys, ja väärennös. Jeesus itse ei ole kuolemansa jälkeen puhunut enää yhtään mitään. Alkuperäisessä Markuksen evankeliumissa noita väärennettyjä opetuksia ei ollut mukana.

        Hakasulkuihin merkittyjä Raamatun tekstejä ei pidä ottaa todesta.

        Kristitty ei ole kristillinen vaan esiintyvät eksyttäjinä:
        Totuus kristittyjen laittomuuksista saamme jatkuvasti todistuksia:
        https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/631b483a-5461-4535-be99-bc944e3481f6

        Suomalaisetkin ovat saaneet kokea ja ehkä kokevat edelleen laittomuuden kauheuksia....:
        Lainattua tekstiä:
        "Lars Leevi Lestadio oli ruotsalaisen luterilaisen kirkon lähettämä saarnamies joka pakkokäänsi "pakanalliset suomalaiset sivistykseen ja kristinuskoon". Sen opin tulos ja summa näkyy tänään kun satoja, mahdollisesti tuhansia lapsia on raiskattu henkisesti ja/tai ruumiillisesti. Lasten raiskaaminen ruumiillisesti ja/tai henkisesti ei ole koskaan ollut eikä ole suomalaista kansanperinnettä. Moni on tehnyt ruumiillisen ja/tai psyykkisen väkivallan jälkeen itsemurhan, eli, kyseessä ei ole itsemurha vaan psyykkisen trauman joka johti itsemurhaan on aiheuttanut uhrin pahoinpitelijä. Puhumme siis lapsi/ihmisvihasta ja joukkomurhasta. " (IL)'

        Tämänkin raamatun tekstin hylkäävien laittomuudet eivät tee kristityistä kristillisiä:
        Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
        24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
        24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
        KETÄ todellisuudessa laittomuuden kristittyt rakastavat:
        Kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen evankeliumia Johanneksen mukaan:
        14:15 Jos te minua rakastatte, niin te pidätte minun käskyni."
        Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."


    • Anonyymi

      Jeesuksen evankeliumia; Matteuksen mukaan:
      24:23 "Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."

      Ja kiellon rikkomisista seurauksesta on tieto Matt. 25:41

    • Anonyymi

      Sellaista on pyramidipeli 🤣

    • Aika loppuu pian.Siksi evankeliumia vaan kehiin..

      • Anonyymi

        Kyllä! Se on meidän tehtävä. Jumalattomat eivät sitä tee!


    • Anonyymi

      Tästä selviää kristillisten Kaikkivaltiaan Jeesuksen suhtautiminen laittomuuksiin...:

      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      7:23. Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
      23:33 Te käärmeet, te kyykäärmeitten sikiöt, kuinka te pääsisitte helvetin tuomiota pakoon?
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

      Ja täältä kuuleman selviää loput jos lukee ja ymmärtää tiedot: 2. Kor. 4:4

    • Anonyymi

      Aamen!

    • Anonyymi

      Jeesus oli varmaan ihan kunnollinen ja rehti mies. Te niin sanotut seuraajansa olette hänet häpäisseet.

    • Anonyymi

      Aloitus terveellistä sanaa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe