Patmos Lähetyssäätiö - Yhdessä autamme enemmän Näytä selaimessa Välitä
Sanoma Jumalan rakkaudesta kaikuu taigalla ensimmäistä kertaa
Tämän viestini lopussa on lyhyt minuutin mittainen videopätkä, jonka haluan sinun näkevän. Olen katsonut sen ainakin parikymmentä kertaa ja joka kerta Jumalan Henki koskettaa syvintä sisintäni. Mutta ennen kuin katsot videon anna minun kertoa mistä on kyse.
Lähettimme Arju Kaldar-ool (kuvassa sinisessä takissa), matkusti taigalta toiselle kohtaamaan poronhaltijakansaa, tsaataneita Mongoliassa. Olosuhteet taigalla ovat todella vaativat, vaikka pakkasta on -48 C astetta jäätien ylitys on jännittävää, sillä jää ei ole valtavan paksu veden virtauksista johtuen.
Arju vei mukanaan äänittämiään raamatunkertomuksia ja nauhoittamiaan tuvankielisiä hengellisiä lauluja valmiiksi ladattuina laitteisiin, joista tsaatanit voivat niitä kuunnella, kun Arju itse on jo muualla.
Arju kertoo, että koskaan ennen ei ole julistus elävästä Jumalasta kaikunut taigalla tsaataneiden parissa.
Patmos Lähetyssäätiön taivaallisena kutsumuksena on viedä evankeliumia saavuttamattomille kansoille maailman ääriin. Kuten edesmennyt Oswald J. Smith sanoi: "Miksi kenelläkään olisi oikeus kuulla evankeliumia kahdesti, ennen kuin jokainen on saanut sen kuulla edes yhden kerran!"
Jäätyään leskeksi, kun hänen puolisonsa kuoli yllättäen auto-onnettomuudessa, Arju on pyhittänyt elämänsä viedäkseen evankeliumia saavuttamattomille taigan heimoille poikansa Dugerin (yläkuvassa oikealla punamustassa takissa) kanssa.
Juuri nyt tarve Arjun työn tukemiseksi on suuri.
Olkoon lahjasi 10, 20, tai vaikka 40 euroa se on siemen sielujenvoittamiseksi siellä missä Pelastajasta Jeesuksesta kuullaan ensimmäisen kerran taigalla. Videolta voit nähdä, että lahjasi vie evankleiumin perille tarvitseville.
Rukoile myös. Arju sai matkallaan myös erittäin vaarallisen ruokamyrkytyksen. Oireet olivat niin rajut, että juna, jolla hän lähti ensimmäiselle matkaosuudelle kohti taigaa, jouduttiin pysäyttämään ja paikalle kutsuttiin lääkäri.
Kiitos Jumalalle, Arju kuitenkin toipui ja on jo nyt täydessä vauhdissa tavoittamassa taigan ihmisiä Jeesukselle, kuten videolta voit nähdä.
Kiitos, että olet rakkaudenlahjallasi mukana voittamassa tsaatanit Jeesukselle!
Pasi Turunen PATMOS RY Toiminnanjohtja
Pasi Turunen: Evankeliumi kuuluu nyt Taigalla
Anonyymi
1
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Pasi Turunen kirjoittaa asiaa.
Kannattaa lukea!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275