Mistä kannattaa tilata otsikonmukaisia tuotteita? Joskus de oli iherb, mutta mikä nut?
Mistä ravintolisät ja vitamiinit?
9
274
Vastaukset
- Anonyymi
Tilata??? Mene lähimpään apteekkiin tai Citymarkettiin! Löytyy kaikki yhdellä kertaa, keräät, maksat ja palaat kotiin. Koko homma hoidettu kätevästi.
- Anonyymi
Ulkomailta tilatessa saa vahvenpia vitskuja ja vaikka p.kulut päälle, on silti halvempaa kuin ostaa suomesta.
- Anonyymi
Kivijalkakaupoissa hinnat ovat kovat. Kokeile vaikka sinunapteekki.fi
Kun hinta ylittää tietyn rajan niin saa toimituskuluitta. Tuotteet tulevat
nopeasti. - Anonyymi
joo eihän sitä muuta tarvii kun monivitamiini poretabletteja, ravintolisiä tarvii vain jos syö pelkkää näkkileipää ja vettä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ulkomailta tilatessa saa vahvenpia vitskuja ja vaikka p.kulut päälle, on silti halvempaa kuin ostaa suomesta.
Hintaero ei muutaman euron tuotteessa voi olla iso!
- Anonyymi
Iherbistä edullisimmin. Ja nykyisin ihanan helppoa kun paketit eivät enää jää tulliin kiinni.
Alennuskoodi 10% uusille https://iherb.co/L5D7HDCx- Anonyymi
Mutta miten maksan iHerbissä jos minulla ei ole luottokorttia?
- Anonyymi
Ruohonjuuri, Sinunapteekki fi ja Hyvinvoinnin Tavaratalo.
- Anonyymi
Kysy keneltä lääkäriltä hyvänsä niin ne sanovat lisäravinteiden ja purkkivitamiinien syönnin olen täysin turhaa. Joskus jopa haitallista ja epäterveellistä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872