jääkiekon olympuakultaa.
Jos vanhimmat saavat tästä tietää, tuleeko kirjastoa ja mahdollinen mökötystuomio.
Joten minua ei näy tänään kokouksessa.
Suomenlippu mukaan ja menoks.
Ajattelin lähteä "Mantalle" juhlimaan
4
95
Vastaukset
- Anonyymi
Laita maski naamaan, niin sua ei tunnista kukaan. Ei edes veli veikkonen.
- Anonyymi
Vanhimmat juhlii sun mukana.
Esimerkiksi 2011 kesällä aluekonventissa Helsingissä puhuja puhui hengellisestä ilmaveivistä.- Anonyymi
Zoom koksa on .kirjastoon ei viellä pääse.
On vähän seurakunnasta kiinni miten suhtaudutaan .Häkkisen mestari ajoa lähdettiin seurakunnassa moni katsomaan olin viimeinen veli salilla koksa loppu 3 minuuttia sitten .ööäöö
Lehdet piti laittaa laatikkoon . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Zoom koksa on .kirjastoon ei viellä pääse.
On vähän seurakunnasta kiinni miten suhtaudutaan .Häkkisen mestari ajoa lähdettiin seurakunnassa moni katsomaan olin viimeinen veli salilla koksa loppu 3 minuuttia sitten .ööäöö
Lehdet piti laittaa laatikkoon .Ja tänään uudestaan klo 19. Tosin menen sinne "veljien" kanssa jo aiemmin.
Eikä maskia käytetty, eikä käytetä tänäänkään.
Suomenlippu mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1313970- 203558
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans173407- 793357
Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe613254- 493061
- 292925
- 802769
- 542677
- 192387