Ja teidän todistus on että olette humalassa ja viette ja viettelette veljesi puoliso , niinkuin jotkut todistivat tekevänsä ja että Pyhä Raamattu puoltaa tällainen vaellus väittivät kettjussa Miten saa himot pois ??
Vai ettei himo ole järkyttävän vaarallinen ja pitä taistella kaikkiin voima saada pitää himon loppuun asti. Järkyttävä. Milloin oli Jeesus humalassa ??
Jeesus sanoi taas näin Apt.2
8 vaan, kun Pyhä Henki tulee teihin, niin te saatte voiman, ja te tulette olemaan minun todistajani sekä Jerusalemissa että koko Juudeassa ja Samariassa ja aina maan ääriin saakka".
Todistatteko olemaan syntisiä ja saastaisia Jeesuksesta ??
Onko tä uuden Helluntailainen ekumeeninen oppi ??
Onko Helluntailaisuus tänä päivänä yhdistänyt ekumeeninen yhteyden kautta itseesi saatanan kanssa ja pyhyys on tällainen , joka kukoistaa ja Paavilaisuudessa. Paavi joka ei myöskään nuhtelee noita pedofiileja vapaehtosesti,, .
Vaan ainoastaan pakolla , koska heidän kaveria on niin korkeita hallitusmiehiä , että raha joka virtaa sieltä , tyrisi ja loppuisi , jos niin tekisivät ja muutenkin pispojen ja kaverit, ei tietyisti saa nuhdella opettavat he , vaan rakastaa , opettavat he..
Oletteko Jeesuksen Todistajia jotka todistaa ??
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808336
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264528- 504098
- 543482
- 513116
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262556- 312159
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382013- 292006