Asiasta uutisoi mm. Iltasanomat. Sähköauton vakuutus maksaa keskimäärin kaksi kertaa vastaavaa bensiiniautoa enemmän:
https://www.is.fi/autot/art-2000008533954.html
Yksi kalleimmista vakuutuksista osuu suhteellisen suositun Tesla Model S:n kontolle:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-sai-ifilta-poskettoman-tarjouksen-teslan-tayskaskosta-halvemmalla-ei-kuulemma-irtoa-tiedatteko-te-millainen-maara-rahaa-on-21-000-euroa/7510938#gs.pngu2w
Eli pahimmillaan sähköauton vakuutuksen vuosihinta voi olla jopa enemmän kuin auton rahallinen arvo!
Sähköautojen kalliit vakuutukset risovat
10
1964
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kyllä ihan puppua, eikä linkkikään sitä vahvista! Vakuutusta ei tarvitse ottaa kalleimmasta mahdollisesta vakuutusyhtiöstä, vakuutuksia kun voi kilpailuttaa.
Minun ID4:n vakuutukset ovat vain parikymppiä kalliimpia kuin edellisen TDI-PassatIn. ID4:n vakuutus on sitäpaitsi laajempi kuin Passatin. Passatin vakuutuksessa ei ollut lunastusturvaa. - Anonyymi
Hih!
- Anonyymi
Tuohan rikkoo perustuslain yhdenvertaisuuspykälää. Ihmisiä ei saa asettaa eriarvoiseen asemaan heidän autovalintansa vuoksi.
- Anonyymi
Ei niin, mutta käyttäytymisensä takia voi. Jos on tapana hölmöillä liikenteessä, maksaa korkeampia vakuutusmaksuja!
- Anonyymi
Paljon tästä poristaan, mutta ei se Teslan vakuutus ole kovin paljon kalliimpi. Ehkä 50€ vuodessa.
- Anonyymi
AP:n alemman linkin mukaan noin 21 kertaa kalliimpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP:n alemman linkin mukaan noin 21 kertaa kalliimpi
Hintoja on erilaisia.
Minä otan kalleimman vakuutuksen ja kalleimman sähkösopparin koska vain paras on minulle kyllin hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hintoja on erilaisia.
Minä otan kalleimman vakuutuksen ja kalleimman sähkösopparin koska vain paras on minulle kyllin hyvää.Voihan sen oman hölmöytensä noinkin ilmaista.
- Anonyymi
No oman Lefan täyskasko on 2200 egee ja 70% bonareilla vain 660 vuodessa. Ei musta paha hinta.
- Anonyymi
Miksi asia sinua " risoo " ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan844282Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan303211- 1702590
- 141976
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281482Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631376Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131150- 741009
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38960Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13862