Asiasta uutisoi mm. Iltasanomat. Sähköauton vakuutus maksaa keskimäärin kaksi kertaa vastaavaa bensiiniautoa enemmän:
https://www.is.fi/autot/art-2000008533954.html
Yksi kalleimmista vakuutuksista osuu suhteellisen suositun Tesla Model S:n kontolle:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-sai-ifilta-poskettoman-tarjouksen-teslan-tayskaskosta-halvemmalla-ei-kuulemma-irtoa-tiedatteko-te-millainen-maara-rahaa-on-21-000-euroa/7510938#gs.pngu2w
Eli pahimmillaan sähköauton vakuutuksen vuosihinta voi olla jopa enemmän kuin auton rahallinen arvo!
Sähköautojen kalliit vakuutukset risovat
10
2056
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kyllä ihan puppua, eikä linkkikään sitä vahvista! Vakuutusta ei tarvitse ottaa kalleimmasta mahdollisesta vakuutusyhtiöstä, vakuutuksia kun voi kilpailuttaa.
Minun ID4:n vakuutukset ovat vain parikymppiä kalliimpia kuin edellisen TDI-PassatIn. ID4:n vakuutus on sitäpaitsi laajempi kuin Passatin. Passatin vakuutuksessa ei ollut lunastusturvaa. - Anonyymi
Hih!
- Anonyymi
Tuohan rikkoo perustuslain yhdenvertaisuuspykälää. Ihmisiä ei saa asettaa eriarvoiseen asemaan heidän autovalintansa vuoksi.
- Anonyymi
Ei niin, mutta käyttäytymisensä takia voi. Jos on tapana hölmöillä liikenteessä, maksaa korkeampia vakuutusmaksuja!
- Anonyymi
Paljon tästä poristaan, mutta ei se Teslan vakuutus ole kovin paljon kalliimpi. Ehkä 50€ vuodessa.
- Anonyymi
AP:n alemman linkin mukaan noin 21 kertaa kalliimpi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
AP:n alemman linkin mukaan noin 21 kertaa kalliimpi
Hintoja on erilaisia.
Minä otan kalleimman vakuutuksen ja kalleimman sähkösopparin koska vain paras on minulle kyllin hyvää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hintoja on erilaisia.
Minä otan kalleimman vakuutuksen ja kalleimman sähkösopparin koska vain paras on minulle kyllin hyvää.Voihan sen oman hölmöytensä noinkin ilmaista.
- Anonyymi
No oman Lefan täyskasko on 2200 egee ja 70% bonareilla vain 660 vuodessa. Ei musta paha hinta.
- Anonyymi
Miksi asia sinua " risoo " ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 881617
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla151511- 981410
- 1211343
- 731302
- 1161170
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n2611037- 69991
Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o18955- 37937