Sähköautojen kalliit vakuutukset risovat

Anonyymi

Asiasta uutisoi mm. Iltasanomat. Sähköauton vakuutus maksaa keskimäärin kaksi kertaa vastaavaa bensiiniautoa enemmän:

https://www.is.fi/autot/art-2000008533954.html

Yksi kalleimmista vakuutuksista osuu suhteellisen suositun Tesla Model S:n kontolle:

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/mika-sai-ifilta-poskettoman-tarjouksen-teslan-tayskaskosta-halvemmalla-ei-kuulemma-irtoa-tiedatteko-te-millainen-maara-rahaa-on-21-000-euroa/7510938#gs.pngu2w

Eli pahimmillaan sähköauton vakuutuksen vuosihinta voi olla jopa enemmän kuin auton rahallinen arvo!

10

2056

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo on kyllä ihan puppua, eikä linkkikään sitä vahvista! Vakuutusta ei tarvitse ottaa kalleimmasta mahdollisesta vakuutusyhtiöstä, vakuutuksia kun voi kilpailuttaa.
      Minun ID4:n vakuutukset ovat vain parikymppiä kalliimpia kuin edellisen TDI-PassatIn. ID4:n vakuutus on sitäpaitsi laajempi kuin Passatin. Passatin vakuutuksessa ei ollut lunastusturvaa.

• Anonyymi

Hih!

• Anonyymi

Tuohan rikkoo perustuslain yhdenvertaisuuspykälää. Ihmisiä ei saa asettaa eriarvoiseen asemaan heidän autovalintansa vuoksi.

• Anonyymi

Ei niin, mutta käyttäytymisensä takia voi. Jos on tapana hölmöillä liikenteessä, maksaa korkeampia vakuutusmaksuja!

• Anonyymi

Paljon tästä poristaan, mutta ei se Teslan vakuutus ole kovin paljon kalliimpi. Ehkä 50€ vuodessa.

• Anonyymi

AP:n alemman linkin mukaan noin 21 kertaa kalliimpi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AP:n alemman linkin mukaan noin 21 kertaa kalliimpi

Hintoja on erilaisia.
        Minä otan kalleimman vakuutuksen ja kalleimman sähkösopparin koska vain paras on minulle kyllin hyvää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hintoja on erilaisia.
        Minä otan kalleimman vakuutuksen ja kalleimman sähkösopparin koska vain paras on minulle kyllin hyvää.

Voihan sen oman hölmöytensä noinkin ilmaista.

• Anonyymi

No oman Lefan täyskasko on 2200 egee ja 70% bonareilla vain 660 vuodessa. Ei musta paha hinta.

• Anonyymi

Miksi asia sinua " risoo " ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sun ja kaivattusi

ikäero? Kumpi vanhempi, m vai n?
      Ikävä
      88
      1617
    2. Kesän odotuksia hyrynsalmella

Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla
      Hyrynsalmi
      15
      1511
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      98
      1410
    4. Tämän hetken

Terveiset kaivatullesi ⬇️
      Ikävä
      121
      1343
    5. Katsotko mieluiten

Kaivatussasi mitä?
      Ikävä
      73
      1302
    6. Mikä on ollut

Epämiellyttävin hetki sinun ja kaivattusi romanssissa?
      Ikävä
      116
      1170
    7. Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan

Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n
      Maailman menoa
      261
      1037
    8. Vieläkö sä toivot

Meidän välille jotain?
      Ikävä
      69
      991
    9. Voi Rakas siellä

Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o
      Tunteet
      18
      955
    10. Pidätkö kaivatustasi

Minkä vuoksi erityisesti? Mikä hänessä vetoaa?
      Ikävä
      37
      937
    Aihe