Miten voit olla niin julma lejona että sä pistät venäjä joukkue itkemään ??

Jos on Uskovainen matkalla Taivaaseen . ???

Silloin et voi kilpailla ja pistää vastustaja itkemään.

Pidä toista parempina kuin itseäsi ja näe Kristus toisissa !!

Paavali piti kultamitalli pelkänä roskana ja heitti ne roskikseen..

Fil. 3:8

Niinpä minä todella luen kaikki tappioksi tuon ylen kalliin, Kristuksen Jeesuksen, minun Herrani, tuntemisen rinnalla, sillä hänen tähtensä minä olen menettänyt kaikki ja pidän sen roskana-että voittaisin omakseni Kristuksen

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eli Suomen olisi pitänyt tahallaan hävitä tämän roistovaltion joukkueelle, vai mitä meinaat?

      • Meinaan että jos olis uskovat niin Rakastaisivat vihollinen . Mutta et sä Rakas sitä voit ymmärtää ennenkuin otat Jeesus vastaan !!


    • Anonyymi

      1Kor.9:24-27 Ettekö tiedä, että jotka kilparadalla juoksevat, ne tosin kaikki juoksevat, mutta yksi saa voittopalkinnon? Juoskaa niinkuin hän, että sen saavutatte. Mutta jokainen kilpailija noudattaa itsensähillitsemistä kaikessa; he saadakseen vain katoavaisen seppeleen, mutta me katoamattoman. Minä en siis juokse umpimähkään, en taistele niinkuin ilmaan hosuen, vaan minä kuritan ruumistani ja masennan sitä, etten minä, joka muille saarnaan, itse ehkä joutuisi hyljättäväksi. 2Tim.4:6-8 Sillä minut jo uhrataan, ja minun lähtöni aika on jo tullut. Minä olen hyvän kilvoituksen kilvoitellut, juoksun päättänyt, uskon säilyttänyt. Tästedes on minulle talletettuna vanhurskauden seppele, jonka Herra, vanhurskas tuomari, on antava minulle sinä päivänä, eikä ainoastaan minulle, vaan myös kaikille, jotka hänen ilmestymistään rakastavat. Ilm.2:10. Älä pelkää sitä, mitä tulet kärsimään. Katso, perkele on heittävä muutamia teistä vankeuteen, että teidät pantaisiin koetukselle, ja teidän on oltava ahdistuksessa kymmenen päivää. Ole uskollinen kuolemaan asti, niin minä annan sinulle elämän kruunun. Ilm.3:11 Minä tulen pian; pidä, mikä sinulla on, ettei kukaan ottaisi sinun kruunuasi.

      • Näin teemme Rakas !!!!!!!!!!!!!


    • Anonyymi

      Fil.3:10-14 Tunteakseni hänen ja hänen ylösnousemisensa voiman ja hänen karsimyksiensä osallisyyden, tullessani hänen kaltaisekseen samankaltaisen kuoleman kautta, jos minä ehkä pääsen ylösnousemiseen kuolleista. Ei niin, että jo olisin sen saavuttanut tai että jo olisin tullut täydelliseksi, vaan minä riennän sitä kohti, että minä sen omaksi voittaisin, koskapa Kristus Jeesus on voittanut minut. Veljet, minä en vielä katso sitä voitaneeni; mutta yhden minä teen: unohottaen sen, mikä on takana, ja kurottautuen sitä kohti, mikä on edessäpäin, ja riennän kohti päämäärää, voittopalkintoa, johon Jumala on minut taivaallisella kutsumisella kutsunut Kristuksessa Jeesuksessa. Hebr.12:1 Sentähden, kun meillä on näin suuri pilvi todistajia ympärillämme, pankaamme mekin pois kaikki, mikä meitä painaa, ja synti, joka niin helposti meidät kietoo, ja juoskaamme kestäviä edessämme olevassa kilnoituksessa

      • Näin teemme Rakas !!!


    • Anonyymi

      Ei naurata kun Leijonat saattoivat nyt tahallisella voitollaan aiheuttaa kolmannen maailman sodan.
      Maailman rauhan takia olisivat nyt edes muutaman oman maalin voineet tehdä sen sotahullun pärinäpojan mieliksi ja olisihan sitä jopa viisauden aluksi voinut kutsua kun on nyt kyseessä noinkin iso herra helvetistä.

      • Vaarallista aika eletään Rakas !

        Ja onko Suomi seurava Ukrainan jälkeen kun Jumala ohjasi meitä voittamaan että Putin vielä enemmän vihastuisi ?????

        No omien synnin ansioiden saadaan kun me ollaan synnissä kärjessä Suomessa muutaminen muitten maitten kanssa. Jumala Tuomitsee synnin ja syntiset..

        Eikä moni uskovia siitä piitta enää..


    • Anonyymi

      Älä Sinä poju ala kommentoimaan urheilua, ellei sulla ole järkevää mielipidettä asiassa. Anna ammattilaisten pelejään pelata, ja seuraa Sinä vaan Jeesusta Kristusta, niin siitä se roti löytyy iankaikkista elämää varten.

      • No just joo Rakas !!! Kaikki pistän roskiksen . Leijonan kultamitalli ja myös sinun kommentti , ihan niinkuin Paavali !!


      • Anonyymi
        Savis kirjoitti:

        No just joo Rakas !!! Kaikki pistän roskiksen . Leijonan kultamitalli ja myös sinun kommentti , ihan niinkuin Paavali !!

        Pistät kaikki roskikseen. Jeesuksenkin pistät roskikseen. Sä olet vihan lapsi.


    • Anonyymi

      Savis on venäläinen ja lisäksi heidän trolli!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      189
      3504
    2. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      61
      1388
    3. Ajattelen sinua

      aamuin, päivin, illoin. Toisinaan en yölläkään saa nukutuksi, kun pyörit mielessäni. Olemme molemmat aikuisia, etkä tiet
      Ikävä
      44
      1143
    4. Voisiko kaivattusi tehdä jotain mitä

      Et voisi antaa anteeksi
      Ikävä
      51
      1005
    5. Pariisin olympialaisissa miesnyrkkeilijä löi naisnyrkkeilijän 46 sekunnissa keskeytyskuntoon

      Algerian kohunyrkkeilijä nousi kehään – vastustaja luovutti hetkessä ja murtui itkuun https://www.is.fi/urheilu/art-2000
      Maailman menoa
      95
      932
    6. Onko sulla mitään todisteita

      Että olisin ihastunut sinuun?
      Ikävä
      57
      913
    7. Pim pom, Ovikello soi. :D

      Mitä tekisit jos kaivattusi ilmestyisi ovesi taakse?
      Ikävä
      67
      855
    8. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      58
      827
    9. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      69
      817
    10. Tänään (1.8) on maailman ylikulutuspäivä

      Vuonna 1970 maailman ylikulutuspäivä oli joulukuun 23. päivä. Vuosituhannen alussa vuonna 2000 se osui lokakuun 4. päivä
      Maailman menoa
      78
      794
    Aihe