Vauva piste fiissä oli äsken keskustelun aloitus "Kannattaako mennä treffeille sivarin kanssa". Tuli muutamia vastauksia: "Ei kannata. Mene mieluumin kouluun. Vaikutat sivistymättömältä ja alikehittyneeltä", "Miehessä on varmaan jotain vikaa, jos ei ole saanut vapautusta, eli ei ole mitään sairautta, mikä estäisi armeijan, mutta ei silti mene", "Jos teidät ryöstetään kadulla, hän ei varmasti puolusta sinua". Laitoin oman kommentin: "Ei kannata. Itse ainakin treffailen vain totaalikieltäytyjiä. Periaatteet pitää olla, joista pidetään kiinni, ei mitään liennytyksiä!". Minuutin päästä se keskustelu oli poistettu, tai en ainakaan enää saanut sitä auki. Sillä foorumilla ei saa näköjään puhua mitään mistään...
Ei kyllä ollu ihan todenmukainen kommenttini ;). Olen jopa seurustellut kahden armeijaa yrittäneen, mutta sairauksien takia keskeyttäneen kanssa... Loput on ollu sivareita tai totaaleja. Valitettavasti mulla on ollu ja menny monta poikaystävää. Kukapa mua kestäis. Siinä mielessä kommentoin silti totuuspohjalta, että tunnen ainakin 9 totaalikieltäytyjää, joista 2-4 voin kutsua ystäviksi, yhtä luullaan aina mun puolisoksi, vaikka ollaan ystäviä. Totaaliystäväni tulevat mun mukaan vaikka helvettiin tai oikeuteen.
-Musta tuntuu, että mää kohta kuolen.
-Et ttu nyt kuole. Jos nyt kuolet, ni tuun Helvettiin vetään sua pataan! Kusen sun haudalle! Kusen sun päälle!!!
-Anarkistihuora
Vauva ja sivari
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009