Ja elämä nyt jo tylsää ja tämä tylsä elämä jatkuu vielä vuosikymmeniä.
Olen 32-vuotias mies
9
182
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi se on tylsää?
- Anonyymi
Ei oo tyttöystävää. Miten ihmiset jaksaa elää vanhoiksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo tyttöystävää. Miten ihmiset jaksaa elää vanhoiksi?
Ihan kamalaa että elämä ilman tyttöystävää on kamalaa.Ihan järkyttävää ettei elämästä voi nauttia ilman tyttöystävää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kamalaa että elämä ilman tyttöystävää on kamalaa.Ihan järkyttävää ettei elämästä voi nauttia ilman tyttöystävää.
Mulla tulee olemaan semmonen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mulla tulee olemaan semmonen.
No tee asialle jotain .Ne naiset sun ovikelloa tuu soittaa kun eivät tiedä missä asut.
- Anonyymi
Kattele vähän uutisia, niin lakkaa olemasta tylsää. Hullu diktaattori mellastaa, ja se sattuu olemaan naapureita. Kohta voidaan olla tulilinjalla mekin. Pääset sitten armeijaan, ja elinikäsi jää lyhyeksi. Avot!
- Anonyymi
Mun 32 vuotias tyttäreni kuoli tasan vuosi sitten syöpään. Koeta vaan keksiä elämääsi sisältöä.
- Anonyymi
Ole kiitollinen ettei mitään kummempaa ole ja rauhassa voit elellä ja harrastaa mieleisiä juttuja. Ole varovainen kehen tutustut ettei vainoajasta tule riesaa.
Toista se on kun lääkkeitään ottamaton toope naapurissa häiriköi. Välillä poliisi vie ja pian se takaisin tulee asiattomasti, harhaisesti käyttäytymään ja huutelemaan. Mietippä sitten otatko pyykille kättä pidempää kaiken varalta tai muuten pihassa liikkuessa koska käsiski se voi käydä ja vaarallinen olla.
Suututtaa suunnattomasti toistaiseksi haittaolion läheisyydessä elää.
Hävetkööt vastuuta pakoilevat psykiatrit kerran sallivat tämän.
No, eivä isopalkkaiset haitasta kärsi niin mitäpä niitä haittaa!
Laitokseen moiset ois suljettava ja isopalkkaisten asia ois päättömällä paskanjauhannalla päiväänsä täyttää eli maksusta kuunnella sairailijaa! - Anonyymi
"Muistisairaus". Kas kun sotien aikana ( War ll ) syntynyt ei voi olla 32v. ikäinen.
Hospidi pomiloi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009