Ei näytetty itse juhlaa ja esiintyjiä juuri ollenkaan vaan tylsää kolmen henkilön keskustelua sisätilassa.
Jätin kesken.
Juhlan televisiointi ala-arvoisen huono
4
766
Vastaukset
- Anonyymi
Yle ei ollut asialla vaan joku muu.
- Anonyymi
Surkea oli, mutta eipä olisi ollut mukavaa paikan päälläkään ja jvg:tä kuullut tarpeeksi muutenkin.
- Anonyymi
Itse en viitsinyt katsoa koko juhlaa. Kenen idea oli tällainen edes järjestää saati televisoida?
- Anonyymi
Lentokentälläkin kamera keskittyi kuvaamaan typerää kanaa minimekossaan, piti koko ajan toista jalkaansa edessä että jalkoväli näkyisi, oksettavaa.
Luulisi nolottavan kun tulee sinne kerjäämään huomiota paljastelullaan, tuijotti kameraankin koko ajan.
"Huomio tuli yllätyksenä. En odottanut, että tällaista tapahtuisi. Itse tykkään pukeutua aina niin, se on tyylini."
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/232c9547-1fa5-4df9-90c7-423e3ed50615
Eipä ole vaikea uskoa että hinkuu pukuhuoneeseen (tavaran)toimittajaksi. Ihmettelen jos joku jääkiekkoilija tai kukaan tuohon sekaantuisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265271
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1451577
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.189946En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61893- 37819