Rakkaat !!! Varoittakaa ekumeniasta ja uuskarismaattisesta !!!

Silti Rakas noudaan Pyhä Raamattu >>
2. Tim. 4:2
saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.

Huomaatko miten Pyhän Raamatun miehet varoittaa ?
Ef. 4:14
ettemme enää olisi alaikäisiä, jotka ajelehtivat ja joita viskellään kaikissa opintuulissa ja ihmisten arpapelissä ja eksytyksen kavalissa juonissa;

2. Tess. 2:11
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
1. Joh. 4:6
Me olemme Jumalasta. Joka tuntee Jumalan, se kuulee meitä; joka ei ole Jumalasta, se ei kuule meitä. Siitä me tunnemme totuuden hengen ja eksytyksen hengen.
Juud. 11
Voi heitä, sillä he kulkevat Kainin tietä ja heittäytyvät palkan tähden Bileamin eksytykseen ja hukkuvat niskoitteluunsa niinkuin Koora!

Huonosti käy niille jotka eivät varoittaa vaikka tietäävät !!
Hes , 33
1 Minulle tuli tämä Herran sana:
2 "Ihmislapsi, puhu kansasi lapsille ja sano heille: Jos minä annan miekan tulla maan kimppuun ja maan kansa on ottanut yhden miehen joukostansa ja asettanut hänet vartijakseen
3 ja jos hän näkee miekan tulevan maan kimppuun ja puhaltaa pasunaan ja varoittaa kansaa,
4 ja joku kuulee pasunan äänen, mutta ei ota varoituksesta vaaria, ja miekka tulee ja ottaa hänet pois, niin hänen verensä tulee hänen oman päänsä päälle:
5 hän kuuli pasunan äänen, mutta ei ottanut varoituksesta vaaria; hänen verensä tulee hänen päällensä. Jos olisi ottanut varoituksesta vaarin, olisi hän pelastanut sielunsa.
6 Jos taas vartija näkee miekan tulevan, mutta ei puhalla pasunaan eikä kansa saa varoitusta, ja miekka tulee ja ottaa pois jonkun sielun heistä, on hän otettu pois synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin vartijan kädestä.
7 Ja sinä, ihmislapsi! Minä olen asettanut sinut Israelin heimolle vartijaksi. Kun kuulet sanan minun suustani, on sinun varoitettava heitä minun puolestani.
8 Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi.
9 Mutta jos sinä varoitat jumalatonta hänen tiestänsä, että hän kääntyisi siltä pois, eikä hän tieltänsä käänny, niin hän kuolee synnissänsä, mutta sinä olet sielusi pelastanut.
10 Ja sinä, ihmislapsi! Sano Israelin heimolle: Näin te sanotte: 'Niin, rikoksemme ja syntimme ovat meidän päällämme, ja me riudumme niiden tähden. Kuinka me voisimme pysyä elossa?'
11 Sano heille: Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei ole minulle mieleen jumalattoman kuolema, vaan se, että jumalaton kääntyy tieltänsä ja elää. Kääntykää, kääntykää pois pahoilta teiltänne; ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo!
12 Ja sinä, ihmislapsi! Sano kansasi lapsille: Vanhurskasta ei pelasta hänen vanhurskautensa sinä päivänä, jona hän rikkoo, ja jumalaton pääsee suistumasta turmioon jumalattomuutensa tähden sinä päivänä, jona hän kääntyy pois jumalattomuudestaan, ja vanhurskas ei voi elää vanhurskautensa turvin sinä päivänä, jona hän syntiä tekee.
13 Jos minä sanon vanhurskaalle, että hän totisesti saa elää, mutta hän sitten luottaa vanhurskauteensa ja tekee vääryyttä, niin hänen vanhurskauttansa ei ensinkään muisteta, vaan hän kuolee vääryydessään, jota on tehnyt.
14 Ja jos minä sanon jumalattomalle, että hänen totisesti on kuoltava, mutta hän kääntyy pois synnistänsä ja tekee oikeuden ja vanhurskauden
15 -antaa takaisin, tuo jumalaton, pantin, korvaa riistämänsä ja vaeltaa elämän käskyjen mukaan, niin ettei vääryyttä tee-niin totisesti hän saa elää; ei hänen ole kuoltava.
16 Hänen syntejänsä, jotka hän on tehnyt, ei ensinkään muisteta: hän on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää.

24

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Silti Rakkaat noudatan Pyhä Sana !!

Karta riivajien oppeja niinkuin ekumeenia ja uuskarismaattisuus vaikka ette monet lihalliset sen ymmärtää ja näet Totuuden !!

Ei kaikki sentään vaan vielä on jäljellä muutamia hyviä opettajia kuin Petri Paavola ja Tapani Suonto !!

• Anonyymi

Tapanin perjantai kodilla, oli joskus ollut kuulemma vanhempi mies. Siellä oli ollut joku perhe, ja kun perheen pienin tyttö oli tullut pesulta, oli tämä mies halunnut tanssia hitaita tämä pienen tytön kanssa. Kuulemma vain alushousuissa. Joku kertoi että olisi ollut Tapani itse, mutta kyllähän se majoitti outoa väkeä. Ja liikkuuhan siitä niitä ahdistelusyytöksiä.

• "Pyhillä miehillä" on kummasti tapana tehdä itse sitä, mistä he naisia syyllistävät.

• Miksi eri kristityt eivät saisi elää rinnakkain rauhanomaisesti? Mitä väärää siinä on?

• Silloin rakas mummomuori kristitty ei ole Kristitty enää koska rikkoo Jumalan käskyä tahallaan.

2. Korinttolaiskirje 6

14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

• Savis kirjoitti:

Silloin rakas mummomuori kristitty ei ole Kristitty enää koska rikkoo Jumalan käskyä tahallaan.

2. Korinttolaiskirje 6

14 Älkää antautuko kantamaan vierasta iestä yhdessä uskottomien kanssa; sillä mitä yhteistä on vanhurskaudella ja vääryydellä? Tai mitä yhteyttä on valkeudella ja pimeydellä?
        15 Ja miten sopivat yhteen Kristus ja Beliar? Tai mitä yhteistä osaa uskovaisella on uskottoman kanssa?
        16 Ja miten soveltuvat yhteen Jumalan temppeli ja epäjumalat? Sillä me olemme elävän Jumalan temppeli, niinkuin Jumala on sanonut: "Minä olen heissä asuva ja vaeltava heidän keskellään ja oleva heidän Jumalansa, ja he ovat minun kansani".
        17 Sentähden: "Lähtekää pois heidän keskeltänsä ja erotkaa heistä, sanoo Herra, älkääkä saastaiseen koskeko; niin minä otan teidät huostaani
        18 ja olen teidän Isänne, ja te tulette minun pojikseni ja tyttärikseni, sanoo Herra, Kaikkivaltias".

Eli jokaisen kristinuskon suuntauksen pitää olla vain omien kesken, kaivautua "poteroihin", josta sitten voi riidellä keskenään?

Niin, opettiko Jeesus että meidän tulee sulkeutua omiin oloihimme, emmekä saa olla missään tekemisissä muiden kanssa? Tai riidellä, panetella jne. muiden kanssa?

• Uuskarismaattisuus sanan käyttäminen on määrittelemättömänä harhaanjohtava.
      Tälle sanalle ei ole yleispätevää määritelmää. Eikä sille pitäisi mitkään ihmisryhmät itse määritellä omia tulkintojaan. Koska tulkinnat olisivat vain heidän senhetkisiä omia mielipiteitään.

En erottele yksittäisiä ihmisiä sen mukaiseti, minkä nimiseen ryhmään he kuuluvat. Mihinkään nimettyyn kirkkoon, seurakuntaan tms. kuuluminen ei vielä todista yksittäistäisten ihmisten tilaa. sikjsi tällainen nimitys voi aiheuttaa vahinkoa.

Minullakin on peko , etten vahingoittaisi ketään väärillä sanomisilla tai nimityksillä . Jumala armahtakoon meitä ja antakoon lisää ymmärrystä ja Rakkautta.

Jaak.3:
      1. Veljeni, älkööt monet teistä ryhtykö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion.
      2. Me kaikki hairahdumme monin tavoin. Jos joku ei hairahdu puheissaan, hän on täydellinen mies ja kykenee hallitsemaan myös koko ruumiinsa.
      ......
      7. Kaikkien petoeläinten, lintujen, matelijoiden ja merieläinten luonnon ihminen voi kesyttää ja on kesyttänytkin,
      8. mutta kieltä ei kukaan ihminen pysty kesyttämään. Se on levoton ja paha, täynnä kuolettavaa myrkkyä.
      9. Kielellä me ylistämme Herraa ja Isää, ja sillä me kiroamme ihmisiä, Jumalan kaltaisiksi luotuja.
      10. Samasta suusta lähtee kiitos ja kirous. Näin ei saa olla, veljeni!

• Anonyymi

Aloitus on hyvä esimerkki siitä syystä miksi ihmiset vieraantuvat uskonnoista yhä enemmän.

• Anonyymi

Kyllä!

• Anonyymi

Oliko tämän Tapanin sängyltä perjantai kodilta löytynyt jotkin pikkutytön likaiset alushousut????

• Anonyymi

Dear Savis.

Olet minusta kuin Jumalan Hengen johdattama raikas tuulahdus tällä palstalla. Kiitos siitä.

Varoitat ekumeniasta ja uuskarismaattisuudesta.

Jeesuskin varoitti toteamalla, että mikäli ette tunne kirjoituksia, niin eksytte.

Raamattuhan selittää itse itseään. Ja kun näin on, niin ihmistulkintoja, alkaen muinaisista kirkkoisistä nykyteologiaan, tulee tarkastella niin, että onko opetus Raamatun mukaista vai ei.

Mitä uuskarismaattisuuteen tulee, niin mielikuvani siitä on vain se, että tuon opin sisäistänyt saa aineellista menestystä elämässään, eikä sairastu mihinkään sairauteen.

Ekumenia sanasta tulee mieleeni vain oppiristiriiidat Paavin kirkon ja Lutherin perustaman evankelisluterilaisen kirkon teologien välillä.
      Myös käsite korvausteologia, sekä krislam, joka nykyPaavin mukaan tarkoitta sitä, että Islam-opin ja kristillisen opin mukaan Sumerin UR:ssa Abramille noin 1960 eKr. ilmestynyt Jumala, Minä Olen, ja Muhammadille (s. 570 jKr), Gabriel-enkeli-ilmestyksien kautta /hänen ollessaan noin 40-vuotias) esiintynyt Mekan arabialaisista monista jumalista kuunjumala Allah on sama jumala.

Taivaallisen Isämme siunausta sinulle ja perheellesi.
      -jeesusfani-

• Rakas !! Kiitos..
        Pidä tiukkaasti kinni siitä mitä Pyhä Henki sinulle on näyttänyt ja opettanut..

• AIVAN NÄIN RAKAS JEESUSFANI !!!

MITÄ KYLVÄT !! SEN MYÖSKIN NIITTÄÄT . SIIS KYLVIT SIUNAUKSIA MINULE JA PERHEELLENI !! JA NIIN MYÖS NIITTÄÄT , SAMOIN SINULLE JA SINUN PERHELLEESI SIUNAUKSIA.

Siis Kiitos Jeesukselle Kristukselle sinusta !!!!

• Anonyymi

Ei tarvitse varoittaa, ekumeniasta toteutuu Kristuksen kaksoiskäsky.

• 2. Tim. 4:2

saarnaa sanaa, astu esiin sopivalla ja sopimattomalla ajalla, nuhtele, varoita, kehoita, kaikella pitkämielisyydellä ja opetuksella.

• Anonyymi

Taitaa Tapanin hekuma olla pikkupoikiin päin.

• Rakkaat sen henki tekee uskovaiset aivan sekaisin.

Ja opettaa että synnissä pääsee perille liperaalilla vale armolla , joka heidän opettajansa heille on syöttänyt , jolla on sarvet päässä...

• Mikäs siihen on syynä, että sinä tunnut olevan jatkuvasti sekaisin ?
        Bongasin ketjusta, että Paavolaa kehuskelit ja häntä nyt ainakaan ei pitäisi kuunnella. Aivan kajahtanut tapaus ja ilmankos hänen juttunsa tuntuvatkin resonoivan juuri sinun kaltaisten kohdalla. Normaalit ymmärtävät hyvin nopeasti hänen olevan hullu ja vähintään pahanlaatuinen eksyttäjä.

• Anonyymi

Absoluuttisesti oikeaa oppia ei ole olemassa. Siksi ekumeniaa, myös muiden uskomusjärjestelmien kanssa tarvitaan.
      Eihän jeesuskaan opettanut muiden kanssa riitelemistä, vaan sopusointua ja veljeyttä kaikkien kanssa.

• Anonyymi

Oletko unohtanut mitä Raamatussa lukee.

Tiitus 3
        10
        Harhaoppista ihmistä karta, varoitettuasi häntä kerran tai kahdesti, 11
        sillä sinä tiedät, että semmoinen ihminen on joutunut harhaan ja tekee syntiä, ja hän on itse itsensä tuominnut.

• Anonyymi

"Absoluuttisesti oikeaa oppia ei ole olemassa. Siksi ekumeniaa, myös muiden uskomusjärjestelmien kanssa tarvitaan."

No eihän kukaan löytäisi totuutta jos sitä ei olisi. Jeesus sanoo,että Hänen sanansa on totuus ja tekee vapaaksi.

• Anonyymi

Raamattu kannattaa heittää jokeen ja erota kirkosta jos siellä vielä on. Rahaakin säästyy.

• Anonyymi

Katsoin Wikipediasta uuskarismaattisuudesta kertovia sivuja ja siellä oli lista seurakunnista. Joissain alle 10 jäsentä :D mikä seurakunta tuollanen on? Tulee tietysti halvemmaksi seuramatkat ja menee vähemmän kahvia :D mutta mitä järkeä tuollaista on edes pitää. Pakostakin tulee mieleen, että ei haluta tulla toimeen muiden kristittyjen kanssa ja halutaan rajata oma ”hyvä porukka” jonka kanssa tulkitaan sanaa samalla tavalla eikä saa olla eri mieltä. Tekeekö nuo jotain ekumeenista työtä? Kenen kanssa ja miksi, jos ei omienkaan (kristityt) kanssa tulla toimeen??!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      55
      3763
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      32
      2179
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2074
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1721
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1542
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1482
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      79
      1443
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1172
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1133
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1115
    Aihe