Varoitus, Täällä on venäjältä paljon viestejä. Tehtävänä naton kritisointi, venäjän toimien puolustelu.
Kaikki näkyy yhdestä datasta operaatorin puolella jossa sukulainen on töissä.
Suomi24 tiedoksi että olette alustana venäjän vaikuttamiselle. Tehkää jotain.
Varoitus, täällä paljon viestejä venäjältä
34
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Suomalaisia vasemmistolaisia naton vastustajia ne on
- Anonyymi
Ei mitään hätää Vasemmisto on julistanut sodan Venälle ja Ukrainalle on luvattu sekä materiaalista että henkista tukea.
Suomesta tomitetaan rynnäkkökivääreitä patruunoita ja kranaatinheittimiä ja PST tykkejä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mitään hätää Vasemmisto on julistanut sodan Venälle ja Ukrainalle on luvattu sekä materiaalista että henkista tukea.
Suomesta tomitetaan rynnäkkökivääreitä patruunoita ja kranaatinheittimiä ja PST tykkejä.Kova on hinku sotimaan, heti ollaan aseita viemässä🙈
- Anonyymi
Kaikki mitä venäläiset lähteet kertovat on aina pelkkää valhetta. Aina.
Tuossa on oikein hyvä esimerkki, kun nauhasta jossa kuuluu muka ukrainalaisten sabotöörien ampumista, onkin äänet otettu suomalaisesta sotaharjoituksesta:
https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000008629830.html
- Anonyymi
Aivan totta, keihään kärkenä Ilkka Luoma ja kirjoitustaidottomat slobot Leningradista.
- Anonyymi
Älkää vastatko heille yhtään mitään. Katotaan miten höpisevät yksinään propakandaansa.
- Anonyymi
Älkää vastatko näille natopelleille yhtään mitään.Kommentoivat natokiimoissaan propellihattu päässään.
- Anonyymi
Kyllä on huomattu.
Nuo Pietarin trollithan jopa tyhmyyksissään erottelee kirjoittelijat meihin (trollit) ja teihin (suomalaiset). - Anonyymi
En kuuntele, vasenta enkä oikeaa. Teen päätökseni aivan itse.
- Anonyymi
Natotrolli se siinä yrittää kaikkensa. Emme liity natoon nyt, emmekä myöhemminkään.
Ikävä totuus sinulle.- Anonyymi
NATO-jäsenyydestä me suomalaiset osaamme keskustella aivan itse.
Todelliset Venäjän masinoimat trollit on aika helppo kotimaisista NATO-kriitikoista erottaa. NATO-kriitikoilla ei ole tarvetta vähätellä Ukrainan itsemääräämisoikeutta eikä homotella länsieurooppalaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NATO-jäsenyydestä me suomalaiset osaamme keskustella aivan itse.
Todelliset Venäjän masinoimat trollit on aika helppo kotimaisista NATO-kriitikoista erottaa. NATO-kriitikoilla ei ole tarvetta vähätellä Ukrainan itsemääräämisoikeutta eikä homotella länsieurooppalaisia.Aivan. Osa noista Pietarin trolleista on niin yliampuvia, että suorastaan säälittää. Taitavat itse elää kuplassa uskoen juttunsa todeksi.
- Anonyymi
Puten trolli se siinä yrittää kaikensa .Liitymme Natoon nyt emmekä myöhemmin IKävä totuus sinne lättyysi. Röki rauhassa lätyssäsi vai mitä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puten trolli se siinä yrittää kaikensa .Liitymme Natoon nyt emmekä myöhemmin IKävä totuus sinne lättyysi. Röki rauhassa lätyssäsi vai mitä
Emme liity ja sekös sinmua nasselia ottaa pattiin. Miksi et muuta natomaahan?
- Anonyymi
Aloitus on ei-suomalaisen natokiimaisen hurrin valhetta.
Ruotsinvalta horjuu ja nyt on riistäjillä hätä kun Suomen oma alkuperäiskansa ei halua sotaa heimoveljiä, ei myöskään rauhallisia venäläisiä vastaan, vaan kokee venäläiset ystävinä ja oman maan hallitsijat kansanpettureina.
Kansa on noussut riistäjiään vastaan. Vapise, riistovalta, teidät on jo tuomittu.
Kerran vielä tulee toisenlainen aika,
Jolloin sortovalta vahva lannistuu!
Kansa sorrettu rivinsä kun nostaa,
Lahtarit ne silloin kauhistuu!
Silloin Suomenkansa niiltä vallan ottaa,
Silloin koittaa uusi aika Suomelle!
Silloin poistamme me sortovallan kahleet
Ja Suomenkansan valat vannomme!- Anonyymi
Taasko tällainen. Suomenkansa on virheellinen kirjoitusmuoto. Sen kuuluu olla Suomen kansa.
- Anonyymi
No tälläisen trollin tuntee heti.Lätystään koittaa saada jotain joka olisi järkevää.No röhkikööt rauhassa kamujensa kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taasko tällainen. Suomenkansa on virheellinen kirjoitusmuoto. Sen kuuluu olla Suomen kansa.
Sinulle ja jollekin asiassa ulkopuoliselle, harjoittelevalle, ulkopuoliselle kielitieteilijälle ehkä. Pilkkujen ja pisteiden paikat tarkkaan määrättyinä.
Suomalainen sielu elää toisessa ulottuvuudessa, sellaisessa, jota et voi koskaan ymmärtää, et kokea. Syvästi suomalaiselle oma Suomenkansa on yksi käsite. Enemmän kuin kaksi sanaa, lyhyt lause.
Irlantilainen tai skotti ehkä saattaisi aavistaa.
Venäläinen ymmärtää selittämättä, lisää vielä pisteen sijaan satiirin. Ja nauraa.
- Anonyymi
Tuo on huomattu ajat sitten. Suomi 24 vois alkaa siistiä noita pois.
- Anonyymi
Pannia sulle, kannatan, tilasin.
- Anonyymi
Ei taida ulkomailla päästä tälle sivustolle.
- Anonyymi
Ja miksi ei muka pääsisi? Netistä löytyy ilmaisohjelmia, jotka peittävät koneen alkuperän.
- Anonyymi
Minkä takia se on muka hyvä, jos Nato vaikuttaa propagandallaan Suomeen?
P*ska vs. p*ska! Molemmat haitallisia Suomelle USA ja Venäjä!- Anonyymi
Mitä sinä aloittaja sekoilet?
Täällä ollaan kuule ihan kotosuomessa ja onnitellaan Donbassin ja Luganskin alueiden tunnustamisesta.
Oisko parempi että menet jo paapimaan luuloinesi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä aloittaja sekoilet?
Täällä ollaan kuule ihan kotosuomessa ja onnitellaan Donbassin ja Luganskin alueiden tunnustamisesta.
Oisko parempi että menet jo paapimaan luuloinesi.Suomessa on aina ollut myös hyödyllisiä idiootteja.
- Anonyymi
Älä nyt höpsi joutavia.
Sehän olisi aivan hyvä, jos Venäjältä olisi keskustelijoita. Heitä voisi hieman opastaa nykytilanteesta.
Tosin, ei täällä mitään viestejä Venäjältä tule.
Huuhata.- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=nfSMtl4EwxY
Kuunnelkaa historiallista raportointia paikan päältä suomeksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=nfSMtl4EwxY
Kuunnelkaa historiallista raportointia paikan päältä suomeksi.Mikähän oli totuus Puolan Presidentin lento-onnettomuudessa. Tulee parast.aikaa National....Geographista
- Anonyymi
Suomessa vakoillaan ihmisiä, mutta Venäjälläpä on vapaus. Tämä venäläinen vapaus rakennettiin jo Neuvostoliiton aikana ja federaation presidentti on jopa leventänyt ja laventanut tätä venäläistä vapautta. Venäjällä on siis täydellinen sananvapaus, mutta sanomisen jälkeen saattaa vapaus olla muutamaksi vuosikymmeneksi rajoitettu.
- Anonyymi
Ok, no tsemppiä sinne. Onneks täällä ei oo näkyny😅
Valitettavasti Suomi24 hyväksyy suoran poliittisen manipuloinnin ja näiden isänmaanpetturien ja Moskovan trollien toiminnan. Munatonta.
- Anonyymi
On kyllä äärettömän 'laajamittaista' tää Venäjän nuoleminen tällä palstalla.
ei siihen tarvi palkata kuin 5 ahkeraa apupoikaa niin tukkoon menee.
Vähän sama kuin rokotevastaisten postaukset, vaikkei arkielämässä vastaan tullut yhtäkään. - Anonyymi
Jokohan Venäjä on laatinut listan ketä meistä ammutaan. Niillä on varmaan IP-osoitteet ja kaikki. Minäkin olen haukkunut persuja, jotka ajavat Putinin agendaa.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854598
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864426Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173612Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402987Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102794En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392143Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1171332