Hei onko normaalia että (yksityinen) työterveys
tarkastus kestää 80min? (Hoitajan) tekemänä. Itselläni ei ole koskaan kestänyt noin pitkään. Tuttavallani on tulossa tarkastus.hän ihmettelee sitä myös.
Työterveys
8
320
Vastaukset
- Anonyymi
kyllä se sen kestää ainakin viimeksi kun kävin
- Anonyymi
Riippuu täysin tutkittavasta ihmisestä, hänen työtehtävistä ja siitä mitä sairauksia on ollut/onko käynyt koska viimeksi muualla tutkittavana.
Mulla ei mennyt kuin vajaat puoli tuntia, mutta mun terveystiedot olivat kyseisessä yksityisessä yksikössä jo muutenkin saatavilla. Olin näet käynyt niillä pari vuotta aiemmin omilla rahoilla, kun epäiltiin yhtä sairautta. Ei onneksi ollut mitään, tulipahan silloin otettua kaikki mahdolliset ja mahdottomat testit. - Anonyymi
Kiitos vastauksista.
- Anonyymi
Niin mitä se lääkäri oikein teki 80 min.
- Anonyymi
eiku hoitaja?
- Anonyymi
Mulla ns. työhöntulotarkastuksessa (olin kyllä ollut siinä firmassa jo liki 2 vuotta töissä) työterveyshoitaja kartoitti sen hetkiset työtehtävät, siis mitä mä teen päivät pitkät duunissa (sähkäri). Kyseli työturvallisuuteen liittyvät jutut, turvavarusteiden käytöt, työasennot, onko tullut kremppoja hankalista työasennoista (joutuu tekeen duunia paljon ylöspäin, se rasittaa käsiä ja niskaa, kylkiä ja selkää). Joutuu tekeen duunia pölyisissä epämukavissa ympäristöissä, ulkona kovilla pakkasilla, vesisateessa yms yms. Kyseli joudunko kantaan painavia kamoja, millasia kilomääriä jne.
Kyseli myös entiset duunit, onko ollut mitään työtapaturmia ennen, tai muita esmes urheiluonnettomuuksia, kartoitti yleisen terveydentilan ja kyseli onko lähisukulaisilla mitään perinnöllistä tai periytyvää sairautta.
Lopuks ehdottu onko ok jos otetaan verenkuva ja sokerirasituskoe kun mun mutsilla on ykköstyypin diabetes, kuulu työnantajan soppariin .
Totesin sen olevan ok joten lopuksi buukkasi labran ja työterveyslääkärille puolen tunnin ajan.
Aikaa meni liki 2 tuntia, mutta täyttä asiaa se oli. - Anonyymi
vastaava tarkastus edessä itelläkin, kannattaakohan tuolle työterveys hoitajalle kertoa ollenkaan erektio ja virtsaus vaivoista sekä peräpukamista? vai kertoisko ne vasta lääkärille?
- Anonyymi
Paska puulaki , heti ajettava alas . hoito ihan -alaarvoista , yleensä vain arvailuja. Työantajille liian kallis systeemi. Yksityiselle mieluummin. Maksaa , mutta tulee tulosta. Hyvä , että nyt uskalletaan puuttuä . työn antajat joutuvat maksamaan tämän hempulifirman kulut ... EI järkeä tässä touhussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065