Työterveys

Anonyymi

Hei onko normaalia että (yksityinen) työterveys
tarkastus kestää 80min? (Hoitajan) tekemänä. Itselläni ei ole koskaan kestänyt noin pitkään. Tuttavallani on tulossa tarkastus.hän ihmettelee sitä myös.

8

170

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      kyllä se sen kestää ainakin viimeksi kun kävin

    • Anonyymi

      Riippuu täysin tutkittavasta ihmisestä, hänen työtehtävistä ja siitä mitä sairauksia on ollut/onko käynyt koska viimeksi muualla tutkittavana.

      Mulla ei mennyt kuin vajaat puoli tuntia, mutta mun terveystiedot olivat kyseisessä yksityisessä yksikössä jo muutenkin saatavilla. Olin näet käynyt niillä pari vuotta aiemmin omilla rahoilla, kun epäiltiin yhtä sairautta. Ei onneksi ollut mitään, tulipahan silloin otettua kaikki mahdolliset ja mahdottomat testit.

    • Anonyymi

      Kiitos vastauksista.

    • Anonyymi

      Niin mitä se lääkäri oikein teki 80 min.

      • Anonyymi

        eiku hoitaja?


    • Anonyymi

      Mulla ns. työhöntulotarkastuksessa (olin kyllä ollut siinä firmassa jo liki 2 vuotta töissä) työterveyshoitaja kartoitti sen hetkiset työtehtävät, siis mitä mä teen päivät pitkät duunissa (sähkäri). Kyseli työturvallisuuteen liittyvät jutut, turvavarusteiden käytöt, työasennot, onko tullut kremppoja hankalista työasennoista (joutuu tekeen duunia paljon ylöspäin, se rasittaa käsiä ja niskaa, kylkiä ja selkää). Joutuu tekeen duunia pölyisissä epämukavissa ympäristöissä, ulkona kovilla pakkasilla, vesisateessa yms yms. Kyseli joudunko kantaan painavia kamoja, millasia kilomääriä jne.

      Kyseli myös entiset duunit, onko ollut mitään työtapaturmia ennen, tai muita esmes urheiluonnettomuuksia, kartoitti yleisen terveydentilan ja kyseli onko lähisukulaisilla mitään perinnöllistä tai periytyvää sairautta.
      Lopuks ehdottu onko ok jos otetaan verenkuva ja sokerirasituskoe kun mun mutsilla on ykköstyypin diabetes, kuulu työnantajan soppariin .
      Totesin sen olevan ok joten lopuksi buukkasi labran ja työterveyslääkärille puolen tunnin ajan.
      Aikaa meni liki 2 tuntia, mutta täyttä asiaa se oli.

    • Anonyymi

      vastaava tarkastus edessä itelläkin, kannattaakohan tuolle työterveys hoitajalle kertoa ollenkaan erektio ja virtsaus vaivoista sekä peräpukamista? vai kertoisko ne vasta lääkärille?

    • Anonyymi

      Paska puulaki , heti ajettava alas . hoito ihan -alaarvoista , yleensä vain arvailuja. Työantajille liian kallis systeemi. Yksityiselle mieluummin. Maksaa , mutta tulee tulosta. Hyvä , että nyt uskalletaan puuttuä . työn antajat joutuvat maksamaan tämän hempulifirman kulut ... EI järkeä tässä touhussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 110
      2156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      59
      2020
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1941
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe