hei Iita Oulu

Anonyymi

tavattiin Kuopiossa. ymmarsit monta asiaa vaarin. kiinnostuin teista molemmista ja tosi tarkoituksella. harmi kun asiat meni miten meni

5

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

keskusteltiin Portugalista jne. pidat myos pyorailysta. tykkaat korujen tekemisesta

• Anonyymi

Sinä tavasit, minä osaan jo lukea!

• Anonyymi

olipas hyva kommentti. ai niin lahdin jo eteenpain. halusin vaan kertoa tuon, kun tuo varattu mies sotki asioita. luotitte haneen. itse tiedan paremmin millainen tyyppi oikeesti on, kun tiedan hanet pidemmalta ajalta jo. seurusteli aikaisemmin yhden toisen kanssa. silloinkin petti ja nykyinen meno vaan jatkuu vaikka on vuoden ikainen lapsi hanella

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

olipas hyva kommentti. ai niin lahdin jo eteenpain. halusin vaan kertoa tuon, kun tuo varattu mies sotki asioita. luotitte haneen. itse tiedan paremmin millainen tyyppi oikeesti on, kun tiedan hanet pidemmalta ajalta jo. seurusteli aikaisemmin yhden toisen kanssa. silloinkin petti ja nykyinen meno vaan jatkuu vaikka on vuoden ikainen lapsi hanella

janna juttu tuokin, etta puolustat tuota varattua miesta. jai odottamaan teita calacucon ulkopuolelle, vaikka olisi voinut menna kotiin puolisonsa ja lapsensa luokse. lensi ulos calacucosta kun myi huumeita calacucossa. Aada myos sanoi ampiaisessa minulle, ettette lahde calacuccoon, jos en lahde mukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

janna juttu tuokin, etta puolustat tuota varattua miesta. jai odottamaan teita calacucon ulkopuolelle, vaikka olisi voinut menna kotiin puolisonsa ja lapsensa luokse. lensi ulos calacucosta kun myi huumeita calacucossa. Aada myos sanoi ampiaisessa minulle, ettette lahde calacuccoon, jos en lahde mukaan.

ihme kikseja saa tuosta, etta saa noyryyttaa tyttoja / naisia. aikaisemmin juotti yhden tyton humalaan. sitten ottaa kuvia ja nauttii kun toinen on tajuton. tuo tytto ei muistanut seuraavana aamuna mitaan

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      26
      5291
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      3
      4647
    3. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      146
      1601
    4. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      155
      1436
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      14
      1260
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1104
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      21
      1064
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      201
      965
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      903
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      37
      829
    Aihe