tavattiin Kuopiossa. ymmarsit monta asiaa vaarin. kiinnostuin teista molemmista ja tosi tarkoituksella. harmi kun asiat meni miten meni
hei Iita Oulu
5
124
Vastaukset
- Anonyymi
keskusteltiin Portugalista jne. pidat myos pyorailysta. tykkaat korujen tekemisesta
- Anonyymi
Sinä tavasit, minä osaan jo lukea!
- Anonyymi
olipas hyva kommentti. ai niin lahdin jo eteenpain. halusin vaan kertoa tuon, kun tuo varattu mies sotki asioita. luotitte haneen. itse tiedan paremmin millainen tyyppi oikeesti on, kun tiedan hanet pidemmalta ajalta jo. seurusteli aikaisemmin yhden toisen kanssa. silloinkin petti ja nykyinen meno vaan jatkuu vaikka on vuoden ikainen lapsi hanella
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olipas hyva kommentti. ai niin lahdin jo eteenpain. halusin vaan kertoa tuon, kun tuo varattu mies sotki asioita. luotitte haneen. itse tiedan paremmin millainen tyyppi oikeesti on, kun tiedan hanet pidemmalta ajalta jo. seurusteli aikaisemmin yhden toisen kanssa. silloinkin petti ja nykyinen meno vaan jatkuu vaikka on vuoden ikainen lapsi hanella
janna juttu tuokin, etta puolustat tuota varattua miesta. jai odottamaan teita calacucon ulkopuolelle, vaikka olisi voinut menna kotiin puolisonsa ja lapsensa luokse. lensi ulos calacucosta kun myi huumeita calacucossa. Aada myos sanoi ampiaisessa minulle, ettette lahde calacuccoon, jos en lahde mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
janna juttu tuokin, etta puolustat tuota varattua miesta. jai odottamaan teita calacucon ulkopuolelle, vaikka olisi voinut menna kotiin puolisonsa ja lapsensa luokse. lensi ulos calacucosta kun myi huumeita calacucossa. Aada myos sanoi ampiaisessa minulle, ettette lahde calacuccoon, jos en lahde mukaan.
ihme kikseja saa tuosta, etta saa noyryyttaa tyttoja / naisia. aikaisemmin juotti yhden tyton humalaan. sitten ottaa kuvia ja nauttii kun toinen on tajuton. tuo tytto ei muistanut seuraavana aamuna mitaan
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829