Viime kesäkuussa perustin ryhmän Facebookissa:
Free for ever from bad breath, halitosis.
Ainoastaan minä uskoin siihen mitä kirjoitin.
Pian huomasin, että oli valtavasti ihmisiä joilla oli ondgelmia juuri hengityksensä kanssa.
Monet kertoivat että he olivat noudattaneet yksinkertaisia ohjeitani, ja saaneet avun, näiden joukossa joku afrikkalainen keski.ikäinen herrasmies, josta tein moderaattorin avukseni. Monet ovat kertoneet jopa harkinneensa itsemurhaa, ja olivat hyvin kiitollisia.
Olin sairaalassa pari kuukautta. Kun kerroin ryhmälle että olin taas terve, heti ensimmäisen puolituntisen aikana tuli kymmenen onnentoivotusta ja kaksikymmentä likes, silloin Facebookin virussuoja oli huomannut onormal aktivitet, ja sulki sivuni puoleksi tunniksi.
Jäsenmäärä kasvaa nykyään niin nopesti, että anomusten ajankohdat paljastavat maapallon pyörimisen: yöllä hakijat ovat Amerikasta, Austraaliasta, Filippiineiltä, päivällä taas Afrikasta ja Euroopasta.
Nyt näen vain että jäsenmäärä on 1200?, nästa vecka ehkä 1300.
Ano jäsenyyttä ryhmään jos sinua kiinnostaa asia.
Haiseeko hengityksesi?
Anonyymi
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417034
- 323958
- 463367
- 402959
- 172736
- 372238
- 162196
- 412163
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472117- 402068