Renault on surkea auto
Ranskalainen insinöörin älynväläys
20
816
Vastaukset
- Anonyymi
Aikamoinen älynväläys tämäkin palstan aktivointi tms...
- Anonyymi
Itse luen tätä Mäntti-Vipula palstaa hitasauslasit päässä muuten ei pystyisi sen verta kirkkaasti aina välähtelee tätä lukiessa päin näköö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse luen tätä Mäntti-Vipula palstaa hitasauslasit päässä muuten ei pystyisi sen verta kirkkaasti aina välähtelee tätä lukiessa päin näköö.
Kannattaa vaihtaa ne "hitasauslasit" lukulaseihin, niin voi kirjoitustaitokin parantua 🤷♂️Ehkä...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa vaihtaa ne "hitasauslasit" lukulaseihin, niin voi kirjoitustaitokin parantua 🤷♂️Ehkä...
Jaa meillä on täällä joku äidinkilen opeki. Palstan taso senkun nousee.
- Anonyymi
Totta turiset
- Anonyymi
BMW on paras mitä tiedän.
- Anonyymi
Sää mitään tiiä
- Anonyymi
No et sitten paljon tiedä oikein autoista,
- Anonyymi
Datsun on hyvä 👍
- Anonyymi
Kannatetaan💪
- Anonyymi
Lada paras ja putin
- Anonyymi
Upeasti ja tarkasti tutkittu ja perusteltu aloitus, ihanaa kun täällä on näitä maailman parhaita asiantuntijoita ja auttavat meitä.
- Anonyymi
Älä huutele vieraisiin pöytiin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä huutele vieraisiin pöytiin
Onko vieraissa pöydissä vielä elämää luulin että ne on jo tyhjentyneet.
- Anonyymi
Ranskalainen ydin voimala on kanssa tosi surkea keksintö, Toyota kestää jossei tule stunamia!
- Anonyymi
Renault on auto johon muita merkkejä verrataan!!
Ei voi olla huono, katsoppa paljonko niitä valmistetaan vuodessa.- Anonyymi
Älä viitti selittää, hyvää oo nähnykkään 🤦♂️🤦♂️
- Anonyymi
Sää ootkin köyhä ja siks ajat rellun romulla ja puolustat sitä🤷♂️Katos rahalla saa ja hevosella pääsee!
- Anonyymi
Rutinoffi on autojen aatelia,vaikka Uuno Turhapuro on siitä eri mieltä vaimonsa kanssa.
- Anonyymi
On niitä liikenteessä aika paljon
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6338433Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3513234Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4222269- 1281357
- 331338
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151275Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091201- 931123
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651085- 46943