Mauno Mattila on sanonut Trumpia ja Putinia kristityiksi . Näistä T oli kamala huoripukki ja P näyttää nyt uskoaan teurastamalla viattomia ihmisiä. Miten koet että meni sulta?
Putinia ylistetty kristityksi
45
592
Vastaukset
- Anonyymi
Uskontoa voi käyttää moneen.
- Anonyymi
Ortodoksikirkko siunaa molempien aseet.
Venäjän kirkon johdossa on KGP:n kenraali, joka on vainonnut vapaiden suuntie uskovia vuosikymneniä.- Anonyymi
"Ortodoksikirkko siunaa molempien aseet.
Venäjän kirkon johdossa on KGP:n kenraali, joka on vainonnut vapaiden suuntie uskovia vuosikymneniä."
Moskovan patriarkka Kirill on ainoa ortodoksikirkkojen edustaja joka tukee sotatoimia. Kirill onkin entinen kgp- agentti kuten Putinkin. Moskovan kirkko on sortanut myös Ukrainan ortodoksikirkkoa vuosikymmenien ajan.
- Anonyymi
Markku Veilo on sanonut Putinia Googin prinssiksi.
6v sitten kerrotut asiat toteutuvat Ukrainan osalta nyt 2022jKr .
https://www.youtube.com/watch?v=oyIJhC1_Wpg
Näyn kerronta alkaa jossain 46 min kohdalta suunnilleen.
Selef Urge - Anonyymi
Mauno varmaan tarkoitti, että Putin on nimikristitty, mitä hän onkin. Putin on ortodoksi. Mutta ei varmasti Mauno ole koskaan ajatellut Putinia Jumalan lapseksi. Muistelen, että hän vain mainitsi Putinin kristityksi, kun kävi läpi sitä kuinka kommunismi poistui hetkessä Venäjältä. Tai jotain sen suuntaista.
- Anonyymi
Itselleni käy ajatukseen sanoa Putinia kristityksi.
Kristitty on Jumalan lapsi.
Valhekristitty on saatanan lapsi.
En usko Maunon sanoneen Putinia kristityksi, ei sovi käsitykseeni hänen ymmärryksestään. Jokin oikosulku käynyt päässään jos noin on tuumannut.
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itselleni käy ajatukseen sanoa Putinia kristityksi.
Kristitty on Jumalan lapsi.
Valhekristitty on saatanan lapsi.
En usko Maunon sanoneen Putinia kristityksi, ei sovi käsitykseeni hänen ymmärryksestään. Jokin oikosulku käynyt päässään jos noin on tuumannut.
Selef UrgeKorjaus eka lauseeseen. Näin ne tahattomat virheet syntyvät!
Itselleni ei käy ajatukseen sanoa Putinia kristityksi!
Ei jäi vahingossa kirjoittamatta. Virheitä sattuu puheenvuoroissamme toisinaan tahattomasti, halleluja Jeesus armahtaa niistä!
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korjaus eka lauseeseen. Näin ne tahattomat virheet syntyvät!
Itselleni ei käy ajatukseen sanoa Putinia kristityksi!
Ei jäi vahingossa kirjoittamatta. Virheitä sattuu puheenvuoroissamme toisinaan tahattomasti, halleluja Jeesus armahtaa niistä!
Selef UrgeEi armahda. Kärvennyt helvetissä.
- Anonyymi
Putin tavannut muutaman kerran Moskovan Patriarkan ja se ei tee häntä Jeesukseen uskovaksi.
Biden on Katolinen ja käy joka Sunnuntai Messussa.
Kärjistettynä nyt on vastakkain Idän ja Lännen Katoliset kirkot - Anonyymi
Olihan se Hitlerkin harras kristitty.
- Anonyymi
Jumalaton se oli ja valehtelijakin kuten sinä?
Selef Urge Anonyymi kirjoitti:
Jumalaton se oli ja valehtelijakin kuten sinä?
Selef UrgeHitler oikeutti "Lopullisen ratkaisun" sanoen: "Uskon toimivani Kaikkivoivan Luojan tahdon mukaisesti: taistelemalla juutalaisia vastaan taistelen Herran puolesta."
- Anonyymi
Goodfellow kirjoitti:
Hitler oikeutti "Lopullisen ratkaisun" sanoen: "Uskon toimivani Kaikkivoivan Luojan tahdon mukaisesti: taistelemalla juutalaisia vastaan taistelen Herran puolesta."
Uskotko todeksi Hitlerin valheet?
Uskoitko Putinin valheet kun sanoi kerrasta toiseen ettei hyökkää Ukrainaan?
Monennessa sukupolvessa olet ihminen?
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uskotko todeksi Hitlerin valheet?
Uskoitko Putinin valheet kun sanoi kerrasta toiseen ettei hyökkää Ukrainaan?
Monennessa sukupolvessa olet ihminen?
Selef UrgeOletko itse edes ihminen? Ei psyykkisesti terve ihminen usko Raamatun satuihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko itse edes ihminen? Ei psyykkisesti terve ihminen usko Raamatun satuihin.
"Psyykkisesti terve" ihminen luottaa ihmisjohtajiin jotka ovat kaikki todistetusti valehdelleet ja johtaneet ihmisiä harhaan :) Onnea vaan pelastajasi ja vapahtajasi [liitä tähän sen poliittisen johtajan ja aatteen perustajan nimi, jonka ajatuksiin turvaat ja luotat elämässäsi, laita oma nimi jos uskot itseesi].
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Psyykkisesti terve" ihminen luottaa ihmisjohtajiin jotka ovat kaikki todistetusti valehdelleet ja johtaneet ihmisiä harhaan :) Onnea vaan pelastajasi ja vapahtajasi [liitä tähän sen poliittisen johtajan ja aatteen perustajan nimi, jonka ajatuksiin turvaat ja luotat elämässäsi, laita oma nimi jos uskot itseesi].
Sinä siis väität presidenttiämme Niinistöä valehtelijaksi!
Sinut pitäisi häätää Venäjälle Putinia nuoleskelemaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut pitäisi häätää Venäjälle Putinia nuoleskelemaan.Ihan kuin tässä olisi pakko olla Putinin tai Niinistön puolella. Olen Jeesuksen puolella. Hän kun välittää minusta ja toisista, mutta Putinilla ja Niinistöllä on parempaa tekemistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin tässä olisi pakko olla Putinin tai Niinistön puolella. Olen Jeesuksen puolella. Hän kun välittää minusta ja toisista, mutta Putinilla ja Niinistöllä on parempaa tekemistä.
Jeesus oli essealaisten sotilas-messias ja olisi ilman teloitustaan johtanut hirvittävää tappamista, kun valon lapset olisivat surmanneet pimeyden lapset. Essealaiset olisivat joutuneet surmaamaan omia sukulaisiaakin, jopa siis lapsiaan, äitejäää ja isiään, elleivät he olisi liittyneet essealaisiin siihen mennessä, kun taivasten valtakunta olisi laskeutut maanpäälle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan kuin tässä olisi pakko olla Putinin tai Niinistön puolella. Olen Jeesuksen puolella. Hän kun välittää minusta ja toisista, mutta Putinilla ja Niinistöllä on parempaa tekemistä.
MATTEUS
10:34 Älkää luulko, että minä olen tullut tuomaan rauhaa maan päälle; en ole tullut tuomaan rauhaa, vaan miekan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luukas
22:36 Niin hän sanoi heille: "Mutta nyt, jolla on kukkaro, ottakoon sen mukaansa; niin myös laukun. Ja jolla ei ole, myyköön vaippansa ja ostakoon miekan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli essealaisten sotilas-messias ja olisi ilman teloitustaan johtanut hirvittävää tappamista, kun valon lapset olisivat surmanneet pimeyden lapset. Essealaiset olisivat joutuneet surmaamaan omia sukulaisiaakin, jopa siis lapsiaan, äitejäää ja isiään, elleivät he olisi liittyneet essealaisiin siihen mennessä, kun taivasten valtakunta olisi laskeutut maanpäälle.
Luukas:
12:51 Luuletteko, että minä olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? Ei, sanon minä teille, vaan eripuraisuutta.
12:52 Sillä tästedes riitautuu viisi samassa talossa keskenään, kolme joutuu riitaan kahta vastaan ja kaksi kolmea vastaan,
12:53 isä poikaansa vastaan ja poika isäänsä vastaan, äiti tytärtänsä vastaan ja tytär äitiänsä vastaan, anoppi miniäänsä vastaan ja miniä anoppiansa vastaan." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinut pitäisi häätää Venäjälle Putinia nuoleskelemaan.Niinistö on sydämestään toivottanut Jumalan siunausta - sellaista Moosesta on hyvä seurata.
Toisenlainen johtaja - on harhaanjohtaja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinistö on sydämestään toivottanut Jumalan siunausta - sellaista Moosesta on hyvä seurata.
Toisenlainen johtaja - on harhaanjohtaja.Pidätkö Niinistöä sadistisena tappajana, kun vertaat Moosekseen?
Mooses totteli "sadistisen Jumalan" käskyjä, jotka olivat siis hänen itsensä keksimiä. Näin hän Putinin tavoin oikeutti vihollisiensa surmaamisen.
4. Mooseksen kirja
25:4 Ja Herra sanoi Moosekselle: "Ota kansan kaikki päämiehet ja lävistä heidät paaluihin Herralle, vasten aurinkoa, että Herran vihan hehku kääntyisi pois Israelista."
25:5 Niin Mooses sanoi Israelin tuomareille: "Surmatkoon jokainen miehistään ne, jotka ovat antautuneet palvelemaan Baal-Peoria."
25:6 Ja katso, muuan mies israelilaisista tuli ja toi veljiensä luo midianilaisen naisen, Mooseksen ja kaiken israelilaisten seurakunnan nähden, kun nämä olivat itkemässä ilmestysmajan ovella.
25:7 Kun Piinehas, pappi Aaronin pojan Eleasarin poika, näki sen, nousi hän kansan keskeltä ja otti keihään käteensä
25:8 ja seurasi tuota Israelin miestä makuusuojaan ja lävisti heidät molemmat, Israelin miehen ja sen naisen, vatsan kohdalta. - Anonyymi
Goodfellow kirjoitti:
Hitler oikeutti "Lopullisen ratkaisun" sanoen: "Uskon toimivani Kaikkivoivan Luojan tahdon mukaisesti: taistelemalla juutalaisia vastaan taistelen Herran puolesta."
Oman pään mukaan Hitler taisteli. Sydämessä ei ollut hyvää vaan pelkkää pahaa.
Hän joutui kadotukseen.
- Anonyymi
Putin ei ole kristitty.
Putin on valheen hengen valtaama valehtelija. diktaattori ja murhaaja.
Kukaan normaali ihminen ei voi toteuttaa noi prutaalia toimintaa, jota Putin tekee. Ainoastaan saatanan demonien vallassa oleva voi tehdä tuollaista. No just joo ?? Onko kristitty oleminen uskonnollinen ortodoxi nuolemista ??
Joka ei tarvi seura Jeesuksen käsky ÄLÄ TAPA. ???- Anonyymi
Jeesushan nimen omaan kehotti tappamaan pimeyden lapset.
Valon lapsia, eli essealaisia, ei kuitenkaan saanut tappaa, koska he olivat synnittömiä Jumalan lapsia. Anonyymi kirjoitti:
Jeesushan nimen omaan kehotti tappamaan pimeyden lapset.
Valon lapsia, eli essealaisia, ei kuitenkaan saanut tappaa, koska he olivat synnittömiä Jumalan lapsia.Älä puhu saatanasta palturia.. Jeesus käski >>>
Matt. 5:21
Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.
Matt. 19:18
Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Mark. 10:19
Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."
Luuk. 2:27
Ja hän tuli Hengen vaikutuksesta pyhäkköön. Ja kun vanhemmat toivat Jeesus-lasta sisälle tehdäkseen hänelle, niinkuin tapa oli lain mukaan,
Luuk. 18:20
Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'.- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Älä puhu saatanasta palturia.. Jeesus käski >>>
Matt. 5:21
Te olette kuulleet sanotuksi vanhoille: 'Älä tapa', ja: 'Joka tappaa, se on ansainnut oikeuden tuomion'.
Matt. 19:18
Hän sanoi hänelle: "Mitkä?" Jeesus sanoi: "Nämä: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta',
Mark. 10:19
Käskyt sinä tiedät: 'Älä tapa', 'Älä tee huorin', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Älä toiselta anasta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'."
Luuk. 2:27
Ja hän tuli Hengen vaikutuksesta pyhäkköön. Ja kun vanhemmat toivat Jeesus-lasta sisälle tehdäkseen hänelle, niinkuin tapa oli lain mukaan,
Luuk. 18:20
Käskyt sinä tiedät: 'Älä tee huorin', 'Älä tapa', 'Älä varasta', 'Älä sano väärää todistusta', 'Kunnioita isääsi ja äitiäsi'.Etkö lapsi vieläkään ymmärtänyt?
Nuo Raamatun kohdat kertoo, miten "Jumalan lapsien", "valonlapsien" , "oikeamielisten", "nöyrien", ts. essealaisten tuli kohdella toisiaan. Nämä käskyt/kehotukset eivät koske "pimeydenlapsia", "väärällä tiellä kulkijoita", ts. essealaisiin liittymättömiä. Anonyymi kirjoitti:
Etkö lapsi vieläkään ymmärtänyt?
Nuo Raamatun kohdat kertoo, miten "Jumalan lapsien", "valonlapsien" , "oikeamielisten", "nöyrien", ts. essealaisten tuli kohdella toisiaan. Nämä käskyt/kehotukset eivät koske "pimeydenlapsia", "väärällä tiellä kulkijoita", ts. essealaisiin liittymättömiä.Kuules rakas .
Olen Jumalan Hengen avulla ymmärtänyt Pyhä Raamattu ja se on vaikea rakastaa vihollinen tappamalla hänet. Siis näytä minulle missä Jeesus on käskenyt Tappaa niinkuin kirjoitit ?? >>> Jeesushan nimen omaan kehotti tappamaan pimeyden lapset.<<<- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Kuules rakas .
Olen Jumalan Hengen avulla ymmärtänyt Pyhä Raamattu ja se on vaikea rakastaa vihollinen tappamalla hänet. Siis näytä minulle missä Jeesus on käskenyt Tappaa niinkuin kirjoitit ?? >>> Jeesushan nimen omaan kehotti tappamaan pimeyden lapset.<<<Luepa essealaisten Seurakuntasääntö (1QSa) ja Sotakäärö eli Valon lapsien sota Pimeyden lapsia vastaan (1QM).
Essealaiset pyrkivät pimittämään kaiken ulkopuolisilta. He käyttivät itsestään evankeliumeissa ainoastaan mainintaa "monet". He eivät saaneet kertoa tulevasta hävityksen päivästä ulkopuolisille, joita he pitivät siis kelpaamattomina aivan pian saapuvaan taivasten valtakuntaan.
Markus
4:11 Niin hän sanoi heille: "Teille on annettu Jumalan valtakunnan salaisuus, mutta noille ulkopuolella oleville kaikki tulee vertauksissa,
4:12 että he näkemällä näkisivät, eivätkä huomaisi, ja kuulemalla kuulisivat, eivätkä ymmärtäisi, niin etteivät kääntyisi ja saisi anteeksi."
- Anonyymi
Putin on kastettu ortodoksisessa kirkossa Pietarissa 8,11, 1952. Hän on ainakin näytellyt uskovaa, sopivissa tilanteissa, risti kaulallaan. Mutta ilmeisesti luisunut eroon uskostaan. Ainakin tekojensa hedelmät, eivät ole uskovan tekoja, vaan saatanan tekoja. Näemmeköhän Putinin maksavan tekojaan Hes. 38 .n mukaisesti, kun hän hyökkää Israeliin aikanaan ryöstämään öljy ja kaasukenttiä.
- Anonyymi
Tämä johtaja täyttää 70v kesäkuussa. Ven mies elää noin 64...65 v joten P on jo yliajalla ja on ollut kivessyöpä. Siksi on kiire laajentua. Maan talous on pieni Italian luokkaa.
Olisi kuva tietää mikä on Pn loppu. - Anonyymi
Itäinen naa pitää erottaa rahaliikenteestä, lopettaa ostot ja urheilu ja kaikki suhteet. Maan asukkaat pitää lähettää takaisin sinne. Viisumikirlto heille. Talous romahtaa.
- Anonyymi
Suomen talous on romahtamassa. Kiitos kuuluu hallituksemme järjettömän velan otolla koronakriisin elvyttämiseksi.
Venäjä on suuhteellisen omavarainen maa verrattuna Suomeen.
- Anonyymi
Suomen median yliampumiset ja Hitler vertailut on huomioitu Kremlin tiedustelussa.
Putin voi ehdottaa Diplomaattisuhteiden katkaisemista 30vrk.varoitukseksi Suomelle sanoo Mary Lihgtning CNN. - Anonyymi
Vladimirin paras kaveri Sauli omasta mielestään voisi miettiä Natohaukkana miten NATO on auttanut Ukrainaa?
Suomen politiikka ja talous ovat sekaisin. - Anonyymi
Kyllä he kristittyjä voivat olla siinä mielessä kuin hitlerkin oli.
Kristitty tarkoittaa, että asut niin sanotusti kristityn leimaa kantavassa maassa, kristillisyys on valtauskonto maassa, kuulut mahdollisesti valtakirkkoon.
Kristitty ei tarkoita missään nimessä, että olet uudesti syntynyt ja Jeesukseen uskova. Kristitty ei tarkoita sitä, että elämälläsi osoitat eläväsi sanan mukaan.
Jos elämäsi, puheesi ja tekosi ovat ristiriidassa Raamatun opetuksien kanssa niin olet kristitty ilman sisäistä uskoa.
Usko ilman tekoja on kuollutta. Aito usko synnyttää hyviä tekoja. Epäaito usko synnyttää pahoja tekoja.
Jos seuraa Trumpin ja Putinin puheita ja tekoja niin kumpaan kategoriaan asettaisit heidät? - Anonyymi
Johannes 7
42 Tähän Jeesus sanoi: "Jos Jumala olisi teidän isänne, te rakastaisitte minua, sillä minä olen lähtöisin Jumalasta ja tulen hänen luotaan. Minä en edes päättänyt tulostani itse, vaan hän lähetti minut.
43 Miksi te ette ymmärrä minun puhettani? Siksi, että te ette siedä kuunnella, mitä minä sanon.
44 Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti. Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä. [1. Joh. 3:8] - Anonyymi
Hedelmistään puu tunnetaan.....
- Anonyymi
Juudaskin oli yksi Jeesuksen opetuslapsi. Tilanne voi muuttua hetkessä.
Sitten sanotaan, että Saatana meni Juudakseen.
Saatanan enkeli meni Paavaliin ja kuningas Sauliin.
Saatana laskeutui Moskovaan.- Anonyymi
Job 1:6
Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.
Job 1:7
Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Job 1:6
Mutta kun eräänä päivänä Jumalan pojat tulivat ja asettuivat Herran eteen, tuli myöskin saatana heidän joukossansa.
Job 1:7
Niin Herra kysyi saatanalta: "Mistä sinä tulet?" Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Maata kiertämästä ja siellä kuljeksimasta".Job 2:4
Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Nahka nahasta; ja kaikki, mitä ihmisellä on, hän antaa hengestänsä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Job 2:4
Saatana vastasi Herralle ja sanoi: "Nahka nahasta; ja kaikki, mitä ihmisellä on, hän antaa hengestänsä.13 Sillä semmoiset ovat valheapostoleja, petollisia työntekijöitä, jotka tekeytyvät Kristuksen apostoleiksi.
14 Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
15 Ei ole siis paljon, jos hänen palvelijansakin tekeytyvät vanhurskauden palvelijoiksi, mutta heidän loppunsa on oleva heidän tekojensa mukainen.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1307768- 555788
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa803283Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72903Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101678Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2091610Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?3301323Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3351172Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931169Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä321071