(blondin) vakava profetia

No nyt se tapahtunut mitä tässä jo ooteltiinkin.! Venäjä hyökkäsi Ukrainaan. Mitä peliä se pelaa? Viimeksi kun katsoin uutisia se sanoi että ei halua sotaa, ja samaan aikaan kyykytti suomen poliisivoimia ja teki kyberhyökkäyksen Ukrainaan.
Ukrainassa puhuttiin ettei sen puheisiin ollut luottaminen.
Odoteltiin tekoja.
Olin niihin aikoihin aivan kauhuissani suorastaan paniikissa. Päätin etten katso enää uutisia.
Katsoin vain kaikki saippuasarjat. No, mitä te olette mieltä?
Äitini aamulla kertoi että Ukrainaan on hyökätty.
Minä profetoi jotta nyt alkaa kolmas maailmansota. Ensin Nato ja Eu suomi mukanaan kostaa tämän tänään alkaneen sodan ja hyökkää... Ehkä Venäjälle.. Kolmas maailman sota. Jotkut hurjat pohtii palstoilla ydinpommia.sellainen Amerikkaan.. .

3

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ps.46:7-12 Pakanat pauhaavat, valtakunnat horjuvat; kun hän jylisee, huojuu maa. Herra Sebaot on meidän kansamme, Jaakobin Jumala on meidän linnamme. Sela. Tulkaa, katsokaa Herran töitä, hänen, joka tekee hämmästyttäviä tekoja maan päällä: hän lopettaa sodat maan ääriin saakka, hän särkee jousen, taittaa keihään, poltaa sotavaunut tulessa. Herätkää ja tietäkää, että minä olen Jumala, korkea kansojen keskellä, korkea maan päällä. Herra Sebaot on meidän kanssamme, Jaakobin Jumala on meidän linnamme. Sela. Jes.30:15-16

• Anonyymi

Jes.24:19-23 Maa murskaksi murentuu, maa halkee ja hajoaa, maa horjuu ja huojuu. Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus se kaatuu eikä enää nouse. Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukokolle korkeudessa ja maan kuninkaillle maan päällä. Heidät kootaan sidottuina vankikuoppaan ja suljetaan vankeuteen; pitkän ajan kuluttua heitä etsiskellään. Ja kuu punastuu, ja aurinko häpeää, sillä Herra Sebaot on kuningas Siionin vuorella ja Jerusalemissa, ja hänen vanhintensa edessä loistaa kirkkaus. Jes.13:10. Hes.32:7. Jooel.2:31. 3:15

• Anonyymi

Höpsistä. Ei ala kolmas maailmansota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      104
      8686
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      93
      6660
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      63
      6449
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      5201
    5. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      63
      4337
    6. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      55
      3481
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3345
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      51
      3062
    9. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      56
      2902
    10. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2876
    Aihe