Tanssit näkyy alkavan 16.3,kuka sitä nykyään pyörittää,onko myyty?
Vastaukset 17
- Anonyymi
Avajaisissa tanssittaa Tshernobyl power.
- Anonyymi
Ei kovinkaan hauskoja tansseja ole , paljon tanssitaidottomia miehiä jai hmiset istuu
penkeillä.- Anonyymi
Ei ne tanssitaidottomia ole,jalat vain ei liiku ikäihmisillä varsinkin kun
korona istutti kotona.
- Anonyymi
Mutta se on syy kuitenkin ettei sinne kannata naisten lähteä kun maksaa 15 e ja bensat ja menee konsertiksi
- Anonyymi
Jotakin voi silti löytyä vällyihin??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotakin voi silti löytyä vällyihin??
Hampaattomia papparaisia, ei muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hampaattomia papparaisia, ei muuta
Monilla nuorilla miehillä on tekohampaat, mutta he pelaavat.tai pelasivat jääkiekkoa.
- Anonyymi
Ei konsertteihin pääse sillä hinnalla.
- Anonyymi
Pitääkö paikkansa,että tanssit jatkuvat vielä?
- Anonyymi
Tanssit jatkuu,uusi vetäjä,hieno asia.
- Anonyymi
Olipas väljää tanssilattialla, tuli uusinta tänään Alfalta. Käykö siellä.yleensä huittislaiset, ketään en tuntenut.
- Anonyymi
Tanssilavat ovat katoamassa.Hirvensuuli ei enää vedä.
- Anonyymi
Uusi vetäjä aloittaa Hirvensuulin tanssien pyörittämistä. Aloituksen vauhdittamiseksi on esitetty kutsu Sanna Marinille johon ei ole vielä vastausta saatu.
- Anonyymi
Mikä siellä nyt on tilanne, luulin että se jo myytiin sille nuorelle kaverille?
- Anonyymi
No ei myyty, tai hinta nousikin liikaa...joten jätti paikan. Heikkinen jatkaakin itse ensi kuussa. Niin luimme.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?
Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi3551075- 71738
Missä vaiheessa
Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et37686- 41578
- 48571
- 63533
SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia
Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht320496- 75471
Mulla on ikävä sua
Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri19461kasariperjantai 2026
Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle22459