huh , huh ja huh !!!!!!!!!
https://keskustelu.suomi24.fi/t/12777642/tukholman-profetia-ja-googin-sota-hes-38-39
Oj kun ollaan lähellä tämän Profetian toteutuminen !
18
54
Vastaukset
Kauheaa.
Googia ei ole.- Anonyymi
Ei niin, mutta annetaan Saviksen uskoa höpötyksiin.
Ja Rattaat rullaa Rakas ..
Pitihän se arvata. Löytyihän täältä joku uskonnon sekoittama, joka on sitä mieltä että Venäjän hyökkäys Ukrainaan on nappijuttu. Otan osaa. Amen.
Sinun viha Rakas !
Itä kohti saa aikaan tuon Profetian toteutuminen !
Et huomaa että olet Jumalan työkalu saada maailman syntiä rangaistettu ja hirveä tuho on tulossa ja mitään ei ole tehtävissä , koska Jumala on niin päättänyt jo että rangaistaan . Aikaisemmin olis voinut maailma tehdä parannus. Joskus 1800 luvulla kun Jumala kertoi mitä Hän tänä päivänä on Suomelle tekemässä...
Nyt on vain kyse että ketkä lähtee Taivaaseen ja ketkä helvettiin kun niittämisen aika ja kuolema nyt tulee .. Jos Jumala suo ja saamme elää niin nähdään tämäån . Ole siunattu
Ja Rattaat rullaa Rakas . kuuletko jo pansarivaunujen ääneet pyöristä Hengessä ??
Me olemme Jumala synnin takia sen ansainnut !!!Mistänäitäoikeintulee ? No minä rakas kerron etkö tunnne minnua olen tuo Uskovainen Hangosta !! Kyllä sä minnu tunnet vai onko muisti pettänyt ??? Savonarola olen !!!! : )
Ei nyt ihan noin rakas : )
Olen ollut jo työelämästä vuosia Pois kun mulle sattui iso vurpa prätkän kanssa ja lensin sen kanssa ojaan ja selkä katkes neljä kerta ja kaikki ylpeys sen mukaan ja nyt olen armosta tällainen Jumalan hullu !! : )
- Anonyymi
Lässytys tuosta Tukholman profetiasta loppuu siihen paikkaan, kun Suomi liittyy NATOON.
Se on niin yksinkertaista.- Anonyymi
Kyllä ne jaksaa sen toteutumisen puolesta rukoilla ja siitä jatkuvasti jahkaamalla murentaa puolustustahtoa Putinia vastaan!
Tuollaiset ennustukset ovat jopa Raamatun vastaisia!
Matteuksen evankeliumi:
7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.' Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ne jaksaa sen toteutumisen puolesta rukoilla ja siitä jatkuvasti jahkaamalla murentaa puolustustahtoa Putinia vastaan!
Matteuksen evankeliumi:
7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
7:22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'Jaa ?? Rakas että sun vihan kylvääminen ei saisi puuttua joka vie meidän lapset ja nuoret miehet hautaan sun puolustustahtoa käyttäen vihana paha vastaan ,,
Jo jo ! Mutta lueppas nyt kokonaan Pyhä Raamattu alusta asti niin näet että eläät vanhan Testamenttin aika sun uskonelämässä ja et ole saanut Rakkauutta antaa anteeksi ja kääntä toinen poski tilalle !!
Matt. 5:39
Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jaa ?? Rakas että sun vihan kylvääminen ei saisi puuttua joka vie meidän lapset ja nuoret miehet hautaan sun puolustustahtoa käyttäen vihana paha vastaan ,,
Jo jo ! Mutta lueppas nyt kokonaan Pyhä Raamattu alusta asti niin näet että eläät vanhan Testamenttin aika sun uskonelämässä ja et ole saanut Rakkauutta antaa anteeksi ja kääntä toinen poski tilalle !!
Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;Mene sönköttämään hellaripalstalle.
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Jaa ?? Rakas että sun vihan kylvääminen ei saisi puuttua joka vie meidän lapset ja nuoret miehet hautaan sun puolustustahtoa käyttäen vihana paha vastaan ,,
Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin;Oletko luonnostasi näin seko vai jäikö aamulääkkeet ottamatta?
Anonyymi kirjoitti:
Matteuksen evankeliumi:
7:23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'Kuules rakas natorakastaja !!
Silloin vasta tuo Profetia toteutuu jos me nyt ehtii edes liittyä ennen kuin Putin laittaa stoppia niinkuin Ukrainassa siihen hankeseen kun noi on niin vaarallisia Suomeen ja on uhka että yli sadan vuoden Rauhan aika katekee ja siitä saadaan kiittä typykkä ja muut mielettömät päätjät joilla ei ole mitään järki päässä enää !!!
- Anonyymi
Tässä tukholman profetia käännettynä kielillepuhumisen armonlahjalle:
tiiktkttaakttaakakakakakakkttitikkakktititititittitikkakakakakaakakkokokookokokookkookohoohoohohhohotitittititittkkakakakaakakakakkokokookokokokokokkokkkookkokokookooooooooookhhhohooohhoohtittitittitittittataatatatatatatataatatatata!- Anonyymi
Pieni korjaus, keskellä oleva kohta "ohotitittititittkk" on sittenkin "ttititkkakaakakakatiti" !
Pahoittelut käännösvirheestä! - Anonyymi
Asia selvä, selkeästi sanottu!
Anonyymi kirjoitti:
Asia selvä, selkeästi sanottu!
Aina kun Jumala sano jotain minun kautta Rakas !! Niin se on selkeä !! Kunnia Hänelle !!!
- Anonyymi
Savis kirjoitti:
Aina kun Jumala sano jotain minun kautta Rakas !! Niin se on selkeä !! Kunnia Hänelle !!!
Selkeä kommentti ei kylläkään ollut vastattu sinun sekoiluusi vaan tikatalakka viestiin
- Anonyymi
Kookki tuloo ja tappaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?893774- 252126
- 2002062
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell871594PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä
Toivottavasti on s i n i v u o k k o nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w3491508Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka
Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale901181Varoitus kyläläisille Suomussalmella
Paikkakunnalla on ilmennyt huolestuttavaa toimintaa jossa kaksi aikuista miestä ( Dimitri ja Teemu ) on syyllistynyt nuo151149- 931120
Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi
Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.32995Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen
Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha72926