https://siintoensio.wixsite.com/my-site-3?fbclid=IwAR3ZS6bp6k6fbnvhTfB_5mjLsPHXy8uoQzgzgLoT24oKUd4cfVnHgp47V0o
Se joka ei ymmärrä, vastatkoon ensimmäiseksi!
Raamattu on oikeassa.
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Sinähän se tässä et ymmärrä faktoja koska olet selvästikin älyllisesti aika matalalla tasolla.
- Anonyymi
Sinä vastasit ensimmäiseksi. Voisiko nyt joku järkevä vastata!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä vastasit ensimmäiseksi. Voisiko nyt joku järkevä vastata!
Aikaisemminkin on jo todettu, etteivät maailman väestökasvukäyrät todista mitään uskonnollista väitettä oikeaksi.
- Anonyymi
Mä en ymmärrä, kun vedenpaisumus ei käppyröissä näy ollenkaan? Taitaa olla satua koko paisumus!
- Anonyymi
Ja miten tämä todistaa luomisen tai luojan?
- Anonyymi
Riittää kun todistaa että väkiluku on tuhatkertaistunut viidessä tuhannessa vuodessa. Se riittää.
Evoluutionistien mukaan tällaiseen kasvuun olisi tarvittu miljoona vuotta. Taisi tulla pieni virhe! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Riittää kun todistaa että väkiluku on tuhatkertaistunut viidessä tuhannessa vuodessa. Se riittää.
Evoluutionistien mukaan tällaiseen kasvuun olisi tarvittu miljoona vuotta. Taisi tulla pieni virhe!Ainoa kenelle tässä tulee virhe toisensa perään olet sinä. Parempi edelleenkin pysyä värikynien ja värityskirjojen parissa. Muu on selkeästi liian vaativaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Evoluutionistien mukaan tällaiseen kasvuun olisi tarvittu miljoona vuotta. Taisi tulla pieni virhe!Opettele matematiikan alkeet. 3% väestön kasvu sukupolvessa nostaa väestön 5000ssa vuodessa tuhat kertaiseksi evoluutionistisen matematiikan mukaan. Kreationistinen matematiikka antaa tulokseksi ilmeisesti mitä kreationisti toivoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opettele matematiikan alkeet. 3% väestön kasvu sukupolvessa nostaa väestön 5000ssa vuodessa tuhat kertaiseksi evoluutionistisen matematiikan mukaan. Kreationistinen matematiikka antaa tulokseksi ilmeisesti mitä kreationisti toivoo.
Tosiasia on silti että väkiluku kasvoi tuhatkertaisesti 5000 vuodessa, sopii hyvin Raamatun kertomukseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosiasia on silti että väkiluku kasvoi tuhatkertaisesti 5000 vuodessa, sopii hyvin Raamatun kertomukseen!
Niin, mielikuvituksessa mikä tahansa sopii mihin tahansa. Todellisuus on sitten ihan toinen juttu. Hei vinkki viikoksi, keskity vain uskomaan. Turha yrittää perustella irrationaalista näkemystäsi faktoilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sovi! Oletko tyhmä vai valehteletko tai onko usko sumentanut järjen?
Raamatun mukaan väkiluku kasvoi MILJARDI kertaiseksi 5000 vuodessa!
Montako ihmistä jäi henkiin vedenpaisumuksen jälkeen? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän sovi! Oletko tyhmä vai valehteletko tai onko usko sumentanut järjen?
Raamatun mukaan väkiluku kasvoi MILJARDI kertaiseksi 5000 vuodessa!
Montako ihmistä jäi henkiin vedenpaisumuksen jälkeen?Ei tuo tuota vaikeuksia myöskään. Kahdeksasta henkilöstä tulee miljardeja jo kolmenkymmenen kaksinkertaistumisen jälkeen. Väestön olisi siis tarve kaksinkertaistua joka 150-vuosi.
- Anonyymi
hyvät diagrammit
- Anonyymi
kerrotko mikä pointtisi on?
- Anonyymi
Itselläni on tällainen käsitys. Ihminen on Yhden Äärettömän Luojan hologrammi, joka sisältää universumin pienoiskoossa. Universumi toimii samaan tapaan energiajärjestelmänä sekä ihmisen ulko- että sisäpuolella. Luomisen seitsemän sädettä näkyvät ihmisessä energiakeskusten eli chakrojen toimintana.
Ja koska näin on, niin ihmisessä on suurinpiirtein sama vesimäärä n. 70 %, kuin vettä on maapallolla. Kysymys on siis noista 8 ihmisestä, jotka oli ilmeisesti ensin kuivia kuin rusinat ja heidän vesipitoisuutensa kohosi vedenpaisumuksen myötä, jonka jälkeen alkoivat lisääntyä vauhdilla.
Koska meillä ei oikeasti ole mitään käsitystä mitä me olemme, niin vesi voidaan nähdä myös alitajunnan elementtinä. Vesi nostaa asioita pintaan, uudistaa, puhdistaa, luo uutta. Nooan tarina on kuin kosminen uni.
Se nyt lienee varmaa, että maa kiertää aurinkoa ja aurinko on ikään kuin kaiken sielu ja sydän. Tämän sydämen ympärille on sitten kiertynyt ja kertynyt kaikki muu,
Myös maapallolla on palava sydän. Vesi, jos se nousi jostain syvyyksistä, on ehkä seuraus maapallon tunteenpurkauksesta. Vesipitoiset ihmiset syntyi tuosta tunteenpurkauksesta. Näin ihmisellä on tunteet ja alitajunta, joka on siis vettä.
Milloin ja miten tämä on tapahtunut, onkin toinen juttu. Aikaa ei ole sydämen tasolla, eli aurinko on ikuinen paikallaan pysyvä, tämä hetki. Aika muodostuu, kun sydämen ympärille kiertyy ja kertyy asioita.
Kun vesi on sekä alitajunta että puhdistava ja tunteita liikuttava elementti, niin sehän ei kerrostu aineen ja lihan tapaan, vaan virtaa ikuisesti, samoin kuin ilma. Jotenkin alun rusinaihmisten vesipitoisuus on kuitenkin kasvanut, kun heille syntyi tunteet ja alitajunta. Taas päästään Nooan uneen.
Eli jos raamattu on oikeassa, niin kertokaa tarkemmin miten tämä asia oikein meni. Olemme yhtä maa planeetan ja sen kaikkien elementtien kanssa. Meitä ei voi erottaa toisistamme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391